[3.5V6 GDI] założenie instalacji LPG |
Autor |
Wiadomość |
adamtrela1
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 4 Skąd: racibórz
|
Wysłany: 29-06-2009, 16:52 [3.5V6 GDI] założenie instalacji LPG
|
|
|
jeżeli ktoś jest zorientowany alba ma taki silnik 3.5l gdi w pajero III, i założoną instalację to napiszcie jakieś opinie i w ogóle czy jest możliwe założenie do tego typu silnika LPG ba na forach wyników spalania pisze że mają założone instalacje, a mi w firmie co zakładają instalacje powiedzieli że na razie jest to niemożliwe. |
_________________ adi67 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 29-06-2009, 17:34
|
|
|
Do GDI nie założysz LPG ze względu na konstrukcję silnika. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 29-06-2009, 18:09
|
|
|
londolut napisał/a: | Do GDI nie założysz LPG ze względu na konstrukcję silnika. |
Założysz tylko 3 razy drożnej. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
adamtrela1
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 4 Skąd: racibórz
|
Wysłany: 29-06-2009, 22:04
|
|
|
zbyszekm2 możesz na ten temat coś więcej bo ci moi gazownicy to chyba nie douczeni zapierają się ze sie nie da bo wtryski z benzyny padną i nie pojedzie na bęzynie
dzęki bardzo
[ Dodano: 13-07-2009, 11:43 ]
zbyszekm2, możesz napisać o jaką instalacje chodzi firma itd |
_________________ adi67 |
|
|
|
 |
pki
Forumowicz Kuna
Auto: HDJ80
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 74 Skąd: kaszuby
|
Wysłany: 19-08-2009, 12:31
|
|
|
Gazownicy mają rację.
Zakłada się n.p. VIALLE inetalację, jest zdecydowanie droższa.
Wtryski benzynowe się zapieką prędzej czy później. Można temu trochę zaradzić ustawiając instalację LPG tak aby dawał 5%-10% benzyny a resztę gazu. No i warto było myśleć o tym przed zakupem auta |
|
|
|
 |
corker [Usunięty]
|
Wysłany: 07-09-2009, 14:19
|
|
|
Właśnie znalazłem ten post przymieżając się do tego pajero GDI+LPG
Czy znacie kogoś na forum kto ma instalacje w takim silniku. Z wiadomości jakie mam o galancie i carismie już samo GDI sprawia sporo kłopotów choć są forumowicze którzy sobie chwalą zaznaczając iż trzeba o ten silnik z większą uwagą dbać (czyszczenie przepustnicy , dobre paliwo itp).
Czy z waszej wiedzy i informacji wynika aby taką kombinację omijać szerokim łukiem czy nie koniecznie . No i awaryjnie czy można w razie tragedii silnika wymienić do np. na 3.5 z amerykańca?
[ Dodano: 08-09-2009, 18:23 ]
no muszę zaznaczyć że uzyskać odpowiedź na tym forum graniczy z cudem. wiele już forów widziałem regularnie używałem forum galanta i tam nie było problemów z uzyskaniem odpowiedzi albo przekierowaniem na właściwy temat a tu tragedia .... |
|
|
|
 |
pki
Forumowicz Kuna
Auto: HDJ80
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 74 Skąd: kaszuby
|
Wysłany: 18-10-2009, 18:44
|
|
|
Nie ciśnieniuj. Może galanciaków jest poprostu więcej. Napisałem ci co z instalką. Trzeba zastanawiać się przed zakupem. Ja założyłem osobiście OMEGAS do 3.5 amerykańca. Większych problemów nie było.
Wymiany silnika GDI na MPI bym nie radził, będzie duuużo problemów z elektroniką, są spore różnice. |
_________________ HDJ80 1994
Eldorado Convertible 1976
Pajero II (sold)
Pajero III (sold) |
|
|
|
 |
harper
Nowy Forumowicz
Auto: 3,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 13-01-2010, 13:08
|
|
|
witajcie! zakupiłem pajero 3,5 V6 GDI i stąd moje pytanie ile przy NORMALNEJ czyli do 90 jeździe powinien spalić i czy można założyć instalację LPG - błagam o konkrety a nie o suche ogólnikowe lakoniczne wypowiedzi.
dzięki - pewnie też kiedyś pomogę ale w innej dziedzinie pozdrawiam |
_________________ Patrz w lusterka, motocykle są wszędzie!
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 13-01-2010, 13:36
|
|
|
bodajze w marcu sa jakies targi dla monterow lpg i prawdopodobnie po tych targach temat bezposredniego wtrysku i lpg bedzie rozwiazany i beda odpowiednie instalacje
proponuje szukac informacji na forach o lpg |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
VG
Forumowicz
Auto: 2x Outek 2.0/2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 213 Skąd: Macowieckie
|
Wysłany: 14-07-2010, 19:52
|
|
|
Temat rozpracowany do silnikow FSI /DPI (bezposredni wtrysk paliwa - ale na liscie nie ma jeszcze mitsubishi (a moze ktos zazwoni i sprawdzi).
Instalacja kosztuje podobno ok 3000 zl (nie potwierdzone)
Caly patent polega na dawce 95% gazu i 5% paliwa tak aby wtryski byly chlodzone i smarowane (podobno tyle wystarczy).
http://www.elpigaz.com/?p=pl/17
http://www.eko-pal.com.pl...iem_benzyny.php |
|
|
|
 |
lukki
Nowy Forumowicz
Auto: P III benzynowy ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2009 Posty: 28 Skąd: stolica
|
Wysłany: 15-07-2010, 18:40
|
|
|
harper napisał/a: | witajcie! zakupiłem pajero 3,5 V6 GDI i stąd moje pytanie ile przy NORMALNEJ czyli do 90 jeździe powinien spalić i czy można założyć instalację LPG - błagam o konkrety a nie o suche ogólnikowe lakoniczne wypowiedzi.
dzięki - pewnie też kiedyś pomogę ale w innej dziedzinie pozdrawiam |
jeśli chodzi o benzynę to ja mam tak - prędkość jazdy /10 + 2 lub 1 litry daje spalanie w naszym pajero - czyli przy 90 to 10,5 - 11 na setkę. W mieście więcej. Sprawdza się przy prędkościach w granicach 80-120.
O instalacji tłumaczono mi, że się nie opłaca ze względu na bardzo wysoki koszt. |
|
|
|
 |
marwitt
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Montero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2010 Posty: 12 Skąd: Łodz
|
Wysłany: 21-07-2010, 21:53
|
|
|
Ja mam GDI z gazem , podobno przejechalo auto ok 10 tk na gazie i jest ok , tylko strasznie mala butla bo zalozona w miejscu tylnych siedzen ........... |
|
|
|
 |
VG
Forumowicz
Auto: 2x Outek 2.0/2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 213 Skąd: Macowieckie
|
Wysłany: 22-07-2010, 08:44
|
|
|
Ale z jakim gazem ? sekwnecja ? |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 22-07-2010, 10:58
|
|
|
Ja GDI nie mam, gazu też nie. Ale paru speców od silników już kilka razy orzekało, że gazowanie GDI to ładowanie się w problemy na własną prośbę. Poza tym gazowanie takiego silnika to dla mnie brak szacunku dla kultury i myśli technicznej. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
VG
Forumowicz
Auto: 2x Outek 2.0/2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 213 Skąd: Macowieckie
|
Wysłany: 22-07-2010, 16:55
|
|
|
Heilsberg napisał/a: | Poza tym gazowanie takiego silnika to dla mnie brak szacunku dla kultury i myśli technicznej. |
Sorry ale takie dyskusje mnie rozkładają, jak ktoś chce miec MOC za nieduże pieniadze to własnie jest wyjście : gaz. Bez sensu jest głosowac przeciwko swojemu portfelowi skoro to jest taniej. Moj GDI pokazuje spalanie 18,2 l/100km , mozna sobie policzyc jaki to koszt - na razie nie gazuje bo nie robie duzych przebiegow, ale nie wykluczam takiej opcji (na razie mam Outka w dieslu gdzie jest taniej, ale banan na twarzy po jezdzie 3,5 GDI : bezcenny).
W taki sam sposob mozna powiedziec o ludziach tankujacych biodiesel : czy to brak szacunku dla mysli techicznej ? |
|
|
|
 |
|