Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
04-05-2008, 01:40
[MSS GDI] SILNIK Nierówne obroty na biegu jałowym
Autor Wiadomość
Jacek z gdańska
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2007, 17:49   [MSS GDI] SILNIK Nierówne obroty na biegu jałowym

Witam wszystkich miśkomaniaków. Kupiłem tydzień temu bardzo ładnego Space stara z silnikiem 1,8 GDI. Wszystko jest OK., oprócz obrotów na biegu jałowym. Strasznie one łalują od 1000 obrotów do 400 obrotów do granicy zgaśnięcia. Czym jest to spowodowane, czy jest to normalne. A z silnika słychać jakiś klekot, zastanowiam się czy może luzy zaworowe są do roboty, nie wiem czy trzeba je regulować czy są same regulujące. jak by ktoś wiedział o co tu chodzi będę bardzo wdzięczny. pozdrawiam. : :?
Ostatnio zmieniony przez cns80 11-02-2009, 13:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 01-04-2007, 17:58   

Najprawdopodobniej przepustnica jest zabrudzona!! Wystarczy ja wyczyscic i powinno byc po problemie :)
Jacek z gdańska napisał/a:
A z silnika słychać jakiś klekot

To jest raczej cecha charakterystyczna silnika z bezposrednim wtryskiem benzyny :P
..klekot :?: :?: ..powinno byc "cykanie" :P :mrgreen:
pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
Ostatnio zmieniony przez Robson86 01-04-2007, 17:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Marcinlodz
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2007, 17:58   

Witam! U mnie jest to samo jak stoi sobie kilka minut. Moze nie az tak bardzo jak u Ciebie (1000-400). Sam sie zastanawialem czym to jest spowodowane.


Pozdrawiam!

[ Dodano: 01-04-2007, 17:59 ]
No prosze, Robson juz dal odpowiedz ;) ja dziekuje bardzo ;)
 
 
Jacek z gdańska
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2007, 18:06   

Dzieki za szybką odpowiedź. Masz racje powinno byc "cykanie" a jest klekot który znika powyżej 2000 obrotów, wydaje mi się że są to rozregulowane zawory.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 01-04-2007, 18:52   

Jestem ciekaw jak wy rozpoznajecie te 400 obr ??? Bo ja nijak nie jestem w stanie - przecież między 0 a 500 obr jest może z milimetrowy odstęp na obrotomierzu :D więc u was to musiało by być wskazanie pomiędzy gruba kreską 0 a pierwszą cieniutką 500 która to kreseczka leży tuż tuz przy zerze :) Czy aby na pewno to 400 ogr a nie 800 ? ;)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Marcinlodz
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2007, 18:56   

Polak potrafi :D :D :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.