Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z trybem serwisowym O1 turbo
Autor Wiadomość
Mortek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0 turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2018
Posty: 5
Skąd: Lublin
  Wysłany: 23-06-2019, 21:19   Problem z trybem serwisowym O1 turbo

Witam wszystkich.
Od niedawna zmagam się z trybem serwisowym w moim turbiaku.
Problem pojawia się w momencie nagrzania się temperatury oleju do ok. 90st (nie wody) oraz w upalne dni. Jeżeli temperatura jest poniżej 20st na zewnątrz wchodzi w tryb sporadycznie. Jeżdżę już dłuższy czas z tym i opiszę co zaobserwowalem i sprawdziłem.
W momencie wejścia w ten tryb auto dmucha ok. 0.6b choć są momenty że ciągnie się go do odciny i doładowanie wzrasta od ok. 5 tys do 0.7 - 0.8b. Zdarza się również że leci do odciny na 0.6b.
Sprawdziłem wszystkie podciśnienia, gruszke, cały dolot.

Potrzebuje waszej doświadczonej porady, ponieważ powoli zaczynam rozkładać ręce. Myślę jeszcze że może coś być nie tak z egr, elektrozaworze podciśnienia (brązowy), ciśnienia (czarny) lub może coś nie tak z mapą lpg (choć na benzynie jest identycznie).

Auto jest przed strojeniem ale lpg było strojenie już po większości modyfikacji i było ok.

Codziennie o tym myślę i już mam powoli tego dość. Nie mogę zrobić przez to ostatniego kroku aby dojść do celu :(
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 24-06-2019, 16:49   

Napisz dokładnie jakie modyfikacje poczyniłeś co zmieniałeś co ruszałeś. Czy dotykałeś coś w dolocie lub sterowaniu turbo, jakieś wężyki? Czym sprawdzasz doładowanie?
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Mortek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0 turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2018
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-06-2019, 19:05   

Doładowanie sprawdzam zegarem autogauge steppermotor.
Zmieniłem:
- dolot od evo 9 (orurowanie + ic),
- wkładka simota,
- wydech 3 cale przelot z jednym dużym tłumikiem końcowym,
- wszystkie podciśnienia szczelne, są ori.

Wyskakuje również błąd p0243. Zapala się przy zapaleniu auta co jakieś parę dni. W czasie jazdy nigdy nie wyskoczył.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 24-06-2019, 22:31   

Mortek, podmień brązowy zaworek od turbo na taki od BMW (najtańszy i duża dostępność) przylutuj wtyczkę do kabli z bmw żeby nie ciąć na aucie. Powinno pomóc. Ważne żeby zawór był dwudrożny i w pozycji otwartej przechodziło przez niego powietrze (kwestia podpięcia przewodów) pod napięciem ma się otwierać zawór.

_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Mortek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0 turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2018
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-06-2019, 22:38   

Dzięki wielkie za pomoc. Czyli w tym zaworku jest problem? Widziałem na Internecie zamiennik za 100zl który podejdzie p&p. Nie lepiej taki?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 24-06-2019, 23:43   

Podejdzie każdy dwudrożny ze sterowaniem 12V. Kup najtańszy żeby upewnić się że tutaj jest problem, potem możesz założyć oryginalny czy jaki tam chcesz. Użyj wtyczki ze starego żeby nie psuć instalacji.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
roger18sx 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2020
Posty: 82
Skąd: Sanok
Wysłany: 07-02-2020, 23:17   

Zakupiłem wczoraj outlandera turbo i zauważyłem że ktoś przy turbinie założył zaworek mbc. Pewnie chciał podnieść doładowanie lub uszkodził mu się oryginalny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.