 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z trybem serwisowym O1 turbo |
Autor |
Wiadomość |
Mortek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0 turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2018 Posty: 5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-06-2019, 21:19 Problem z trybem serwisowym O1 turbo
|
|
|
Witam wszystkich.
Od niedawna zmagam się z trybem serwisowym w moim turbiaku.
Problem pojawia się w momencie nagrzania się temperatury oleju do ok. 90st (nie wody) oraz w upalne dni. Jeżeli temperatura jest poniżej 20st na zewnątrz wchodzi w tryb sporadycznie. Jeżdżę już dłuższy czas z tym i opiszę co zaobserwowalem i sprawdziłem.
W momencie wejścia w ten tryb auto dmucha ok. 0.6b choć są momenty że ciągnie się go do odciny i doładowanie wzrasta od ok. 5 tys do 0.7 - 0.8b. Zdarza się również że leci do odciny na 0.6b.
Sprawdziłem wszystkie podciśnienia, gruszke, cały dolot.
Potrzebuje waszej doświadczonej porady, ponieważ powoli zaczynam rozkładać ręce. Myślę jeszcze że może coś być nie tak z egr, elektrozaworze podciśnienia (brązowy), ciśnienia (czarny) lub może coś nie tak z mapą lpg (choć na benzynie jest identycznie).
Auto jest przed strojeniem ale lpg było strojenie już po większości modyfikacji i było ok.
Codziennie o tym myślę i już mam powoli tego dość. Nie mogę zrobić przez to ostatniego kroku aby dojść do celu |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 24-06-2019, 16:49
|
|
|
Napisz dokładnie jakie modyfikacje poczyniłeś co zmieniałeś co ruszałeś. Czy dotykałeś coś w dolocie lub sterowaniu turbo, jakieś wężyki? Czym sprawdzasz doładowanie? |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Mortek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0 turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2018 Posty: 5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-06-2019, 19:05
|
|
|
Doładowanie sprawdzam zegarem autogauge steppermotor.
Zmieniłem:
- dolot od evo 9 (orurowanie + ic),
- wkładka simota,
- wydech 3 cale przelot z jednym dużym tłumikiem końcowym,
- wszystkie podciśnienia szczelne, są ori.
Wyskakuje również błąd p0243. Zapala się przy zapaleniu auta co jakieś parę dni. W czasie jazdy nigdy nie wyskoczył. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 24-06-2019, 22:31
|
|
|
Mortek, podmień brązowy zaworek od turbo na taki od BMW (najtańszy i duża dostępność) przylutuj wtyczkę do kabli z bmw żeby nie ciąć na aucie. Powinno pomóc. Ważne żeby zawór był dwudrożny i w pozycji otwartej przechodziło przez niego powietrze (kwestia podpięcia przewodów) pod napięciem ma się otwierać zawór.
 |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Mortek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0 turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2018 Posty: 5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-06-2019, 22:38
|
|
|
Dzięki wielkie za pomoc. Czyli w tym zaworku jest problem? Widziałem na Internecie zamiennik za 100zl który podejdzie p&p. Nie lepiej taki? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 24-06-2019, 23:43
|
|
|
Podejdzie każdy dwudrożny ze sterowaniem 12V. Kup najtańszy żeby upewnić się że tutaj jest problem, potem możesz założyć oryginalny czy jaki tam chcesz. Użyj wtyczki ze starego żeby nie psuć instalacji. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
roger18sx
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2020 Posty: 82 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 07-02-2020, 23:17
|
|
|
Zakupiłem wczoraj outlandera turbo i zauważyłem że ktoś przy turbinie założył zaworek mbc. Pewnie chciał podnieść doładowanie lub uszkodził mu się oryginalny. |
|
|
|
 |
|
|