Ralliart |
Autor |
Wiadomość |
Venom86
Forumowicz

Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Cze 2016 Posty: 199 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-10-2019, 11:52 Ralliart
|
|
|
Hej,
Coraz bardziel mysle wymienic auto na cos z turbo i jak na 1wszym miejscu jest EVO tak od strony ze auto bedzie bardziej Daily i skladane tylne oparcie tez by sie przydalo to sklaniam sie i do RA
Znalazlem cos takiego w naszych ogloszeniach:
https://www.otomoto.pl/of...-ID6Cy6bW.html?
Szukajac wiecej historii Auta, veryfikujac je po tablicy(auto ze Szwecji) nie znalazlem zadnych wzmianek o incydentach.
Auto tez znalazlem na na forum Evolution.net ale tu nic ciekawego nie ma: https://www.evolutionm.ne...y-ralliart.html
Patrzac na modyfikacje i przyrost roczny przebiegu wyglad ze raczej ktos je upala na torze....
Co o tym egzeplazu myslicie? |
_________________ Evo X MR - jest
Lancer SB 1.8 - był
Kawasaki ER-6n |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 09-10-2019, 12:41
|
|
|
Venom86, nie podoba mi się lakier na zderzakach, ale to akurat pierdoła.
Spasowanie przodu - też normalne, biorąc pod uwagę, że zderzak był często ściągany.
Niepokojąca jest komora silnika.
Podejrzewam, że auto kiedyś wypluło płyn chłodniczy (komora jest umyta, ale kolor na wężach pozostał). Niepokojące jest zapocenie pod korkiem na chłodnicy.
Przy tych modyfikacjach dokładnie bym sprawdził czy auto nie ma problemów z temperaturą.
To tyle.
Na dalsze wróżby fusów zabrakło |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 09-10-2019, 16:02
|
|
|
Na filmiku jest, że był "testowany" na torze więc kto wie czy częściej nie był upalany.
Przy tej mocy warto zainteresować się momentem jaki generuje silnik, bo jeżeli jest dużo ponad 400 Nm to może skrzynia się szybko skończyć, a nie widzę nic o wzmocnieniu.
No i piszą o regularnych przeglądach co 10 000 km. W tym samochodzie serwis olejowy wypada co 7500 km.
Jak na tak zmodyfikowane auto cena niezbyt wygórowana.
"proszę tylko o poważne telefony, takiego auta nie ma w całej Polsce tak doinwestowanego i w takiej wersji "
Założymy się? |
|
|
|
 |
Venom86
Forumowicz

Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Cze 2016 Posty: 199 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-10-2019, 17:36
|
|
|
mkm, Mazin89 dzieki panowie [/b] |
_________________ Evo X MR - jest
Lancer SB 1.8 - był
Kawasaki ER-6n |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
Wysłany: 09-10-2019, 19:23
|
|
|
Jeśli to ma znaczenie, to auto zostało wystawione przez właściciela (Tego z Evolution.net) na sprzedaż już 31 maja tego roku(i raczej sprzedane, bo było tylko jedno ogłoszenie). Właściciel chyba jest kierowcą tira, co by tłumaczyło "mały" przebieg.
PS Jedna lampka do podświetlania tablicy rejestracyjnej nie działa :/ |
_________________ Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303 |
|
|
|
 |
Venom86
Forumowicz

Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Cze 2016 Posty: 199 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-10-2019, 22:40
|
|
|
Jeszcze taka "perełkę" znalazłem 😆
https://www.mobile.de/pl/.../283059052.html
Tylko 75tys przebiegu😲 cena też około 40, 41 tys. + do tego sprowadzenie i opłaty.
Tak przeglądając szwedzkie OtoMoto to nawet jest kilka RA właśnie 2009, 2010. Chyba tam im rośnie opłata za auta starsze niż 10lat... Czy coś. |
_________________ Evo X MR - jest
Lancer SB 1.8 - był
Kawasaki ER-6n |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 10-10-2019, 18:43
|
|
|
Chyba zaczynają się inwestycje, a robocizna droga...
Zobacz jak spaprane lewe drzwi
Popatrz jak ma wypiaskowane progi.
Wg. mnie "zużył się wizualnie" |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 10-10-2019, 20:18
|
|
|
Poza tym co napisał mkm to ta sama historia co w poprzednim. 295KM, ciekawe jaki moment. Sprzedawca wiele nie napisał o nim, a tym bardziej o modach. Na pewno wydech jest zmieniony. Przynajmniej końcówki. Ramka zderzaka nie jest oryginalna. To może być drobnostka bo są one delikatne, a mógł być też dzwon. |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
Wysłany: 10-10-2019, 23:00
|
|
|
Mazin89,
Czerwone zaciski dodają moc, nie wiedziałeś o tym?
Nie wiedziałem, że w RA plastiki są montowane na wkręty/nity
Uszczelka też dziwnie oberwała
Ta chromowana listwa na drzwiach z tyłu po stronie kierowcy też jakoś dziwnie (nierówno) leży. |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 11-10-2019, 00:04
|
|
|
HUGIO napisał/a: | Mazin89,
Czerwone zaciski dodają moc, nie wiedziałeś o tym? |
No raczej. Dlatego jak zrobię swapa na brembo to będą czerwone |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
Venom86
Forumowicz

Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Cze 2016 Posty: 199 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11-10-2019, 10:26
|
|
|
Znalazlem ori aukcje i lepsze zdjecia. mkm fakt progi do bialego spiaskowanie, tylne lewe dzwi calkiem inny odcien a po wkretach jaki zauwazyl HUGO to tam moglo byc konkretne udezenie skoro plastiki wylamalo albo ktos zmienial mechanizm pasa po wypadku
Mazin89 co do wzmoncnienia skrzyni SST mozesz cos wiecej podpowiedziec ? tzn na czym polega cos takie oprocz wymiany na lepszy olej. Kwestia dolozenia dodatkowej chlodnicy? czy wymiana storzkow przelozen itp? i ewentualnei jak to poznac XD
https://www.bytbil.com/st...k-7899-13085467 |
_________________ Evo X MR - jest
Lancer SB 1.8 - był
Kawasaki ER-6n |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 11-10-2019, 10:39
|
|
|
Venom86 napisał/a: | tzn na czym polega cos takie oprocz wymiany na lepszy olej. Kwestia dolozenia dodatkowej chlodnicy? czy wymiana storzkow przelozen itp? i ewentualnei jak to poznac XD |
Tak z zewnątrz tego nie poznasz.
Nie chodzi o lepszy olej. Skrzynia niby jest taka sama jak w Evo, ale nie do końca. Sprzęgła m.in. mają mniej płytek, dlatego nie jest tak podatna na wysokie momenty jak ta w Evo. Wzmocnienie skrzyni, tak jak się orientowałem w RS Service w Rzeszowie to koszt (wstępny) około 7 tysięcy zł bo części tylko na zamówienie itp itd.
Ogólnie jak auto ma być daily to trochę się to nie opłaca. Chyba, że masz nadmiar gotówki, ale to wtedy już bym kupował Evo.
Ewentualnie jeżeli chciałbyś stroić auto, to mi w RS Service poza sterowaniem silnika, Boguś ustawił ciśnienia oleju w skrzyni biegów. |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
LukasiusPomorze
Mitsumaniak
Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 114 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 11-10-2019, 14:54
|
|
|
Moje dwa grosze o SST :
Wzmocnienie SST to tylko slogan reklamowy tak naprawdę każda firma może inaczej interpretować to pojęcie.
Na ogół wzmocnienie polega na :
a) serwisie ogólnym skrzyni czyli wymianie filtrów, oleju, obudowy filtra zewnętrznego i 99% uszczelek.
b) wymianie zużytych elementów wykonanych z tworzyw i metali kolorowych
c) modernizacji :
-mocowania magnesów - wymiana na aluminium lub kwasówkę,
-zastąpienie niektórych elementów hydrauliki wykonanych z tworzywa elementami wykonanymi z aluminium.
-zastąpienie plastikowej miski olejowej nową głębszą wykonaną z aluminiom,
-dołożeniu wydajniejszej chłodnicy
-zastąpienie tarcz ciernych mocniejszymi i zwiększenie ich ilości,
-SST przeszła też kilka liftingów więc montuje się części o nowszej rewizji wprost od producenta
d) programowaniu :
-wgraniu ulepszonego programu dla skrzyni (które uaktywnia super sport mode, lunch control...)
-adaptacji(nauczenia skrzyni) po modyfikacji
Koszt jest tym większy im więcej momentu obrotowego chcesz wyciągnąć z SST.
Kiedyś czytałem że 390KM i 420Nm to max dla niewzmocnionej skrzyni ale te wartości się różnią bo nie każdy strzela ze sprzęgła. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Venom86
Forumowicz

Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Cze 2016 Posty: 199 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-10-2019, 12:07
|
|
|
Super, dzieki Panowie
Slyszalem wlasnie o odblokowanu tej skrzyni i trybie Super sport jak w EVo ale nie znalazelm info jak to sie przelozy do jej zywotnosci.
Jezdzilem juz EVOX ale tylko w manualu i ze skrzynia SST nie mialem zadnej stycznosci jeszcze.
Przydalo by mi sie i nia w koncu przetestowac albo zeby mi ktos pokazal jak powinna prawidlowa chodzic XD
Na razie w ofertach same 2009-10 a wiem ze RA do 2013 produkowali i tak tez pewnie bede chyba celowal zwlaszcza skoro te skrzynie mialy tez liftingi.
Auto chce na Daily ale wiadomo ze bez modow pewnie by sie nie obeszlo XD tak wlasnie pod te 300KM
Jak znajde jakis nowy okaz to wrzuce do dalszej konsultacji |
_________________ Evo X MR - jest
Lancer SB 1.8 - był
Kawasaki ER-6n |
Ostatnio zmieniony przez Venom86 15-10-2019, 10:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
LukasiusPomorze
Mitsumaniak
Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 114 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 14-10-2019, 20:42
|
|
|
Na youtube jest Ralliart podrasowany do ok 700KM ,a właściciel twierdził że to jego daily car
Pewnie też zaczynał od 300 KM a potem trochę popłynął...
https://youtu.be/gqoyGoF2FnU |
_________________
 |
|
|
|
 |
|