Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer 2.4 USA
Autor Wiadomość
juar_78 
Forumowicz

Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 461
Skąd: Śląsk
Wysłany: 20-08-2019, 21:49   Lancer 2.4 USA

Poszukując następcy dla swojego lancera cs wagon 2,0 pewnie skusiłbym się na lancera cy, jeżeli byłby to 2.0 lub 2.4. Po weryfikacji wstępnej ogłoszeń z samochodami sprowadzonymi z USA i Kanady i obejrzaniu jak wyglądały przed naprawą, straciłem wiarę, że da się kupić taki sensowny samochód.

Jakić czas wisi jednak takie ogłoszenie https://www.otomoto.pl/of...-ID6C9G3i.html?

Są zdjęcia z uszkodzeniami. Przyjmują, że one odpowiadają temu co faktycznie było, czy one dyskwalifikują samochód (próg z tyłu)? Czy auto, tak na pierwszy rzut oka, jest wart rozważania?
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 21-08-2019, 14:32   

Z przodu też coś chyba było, bo szpary błotniki-maska wydają się różne i na samym środku maska-zderzak też jest jakaś taka większa przerwa. Dodatkowo przedni zderzak chyba jest ze sportbacka (nie jestem pewny jak to wyglądało w USA). No i brakuje spryskiwaczy do bi-xenonów :roll:

PS Mam wrażenie, że już kiedyś ktoś tu na forum się pytał o to auto, ale wtedy niektóre zdjęcia były inne.

//Edit
Udało mi się znaleźć temat:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1602657&highlight=tr%F3jk%B1cika#1602657
 
 
Venom86 
Forumowicz


Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Cze 2016
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-08-2019, 14:09   

Skopjuje swoj kometaz z podobnego posta :P

... czemu 2.0, 2.4 ? silniki 4b11(2.0) czy 4b12(2.4) to nie to samo co 4B11T(inna kompresja osprzet itd) a tym bardziej 4G63. Predzej im do 4B10(1.8) jakie mamy w europie. 2.4 moze miec lepsze osiagi z pojemnosci ale i na bank wieksze spalanie :P . Roznicy w osiagach pomiedzy 2.0 i 1.8 sa pewnie znikowe.

Czesci moga posowac z 1.8 ale nie musza i wtedy moze byc problem :P ale tu moze niech sie uzytkownicy tych silnikow wypowiedza ;)

Wydaje mi sie ze jest gdzies zaglebiona wiedza plemmienna i tak z ucha do ucha lata ze jak mitsubiszi to tylko 2.0 albo wiecej. Nikt nie mowi ze dotyczylo to silnikow 4G63 i pokrewnych a ich juz nie robia ;)

Porownaie silnikow z serji 4B1 znajdzisz chocby tu:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4B1_engine
_________________
Evo X MR - jest
Lancer SB 1.8 - był
Kawasaki ER-6n
 
 
juar_78 
Forumowicz

Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 461
Skąd: Śląsk
Wysłany: 25-08-2019, 19:22   

HUGIO napisał/a:
Mam wrażenie, że już kiedyś ktoś tu na forum się pytał o to auto, ale wtedy niektóre zdjęcia były inne.



Dziękuję za odzew. Też mi się faktycznie zdawało, że wiedziałem zdjęcia tego auta i chyba uszkodzenia na nich to było coś ponad to, co teraz. Zadałem pytanie, czy w momencie sprowadzenia poduchy były całe - odpowiedzi nie dostałem.

[ Dodano: 25-08-2019, 19:24 ]
Venom86 napisał/a:

Czesci moga posowac z 1.8 ale nie musza i wtedy moze byc problem :P ale tu moze niech sie uzytkownicy tych silnikow wypowiedza ;)



Porownaie silnikow z serji 4B1 znajdzisz chocby tu:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4B1_engine


Tak i znam te porównania. 2.0 ma mocniejszy dół a na tym mi zależy. Nawet tutaj ludzie piszą na forum, że 1.8 muli w dolnym zakresie.

I jaki problem z częściami do 2.0 i 2.4, jak to są identyczne silniki jak w Outlanderze II?

[ Dodano: 14-09-2019, 21:38 ]
Wypłynął kolejny. Tym razem 2.4 GTS.

https://www.otomoto.pl/of...r-ID6CtzWC.html

Rzekomo bezwypadkowy.
 
 
JanG 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 SB 2013
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2019
Posty: 44
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-09-2019, 21:50   

Heh ten kolor brałbym w ciemno 😋 A poważnie...wygląda nieźle.
 
 
Leszkomis 
Forumowicz

Auto: Lancer SB Intense
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 62
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-09-2019, 23:00   

Nie wierzę w bezwypadki z USA, szczególnie w dobie aukcji internetowych. Więc pytanie brzmi nie czy miał przygodę, tylko jak poważną. Niech sprzedawca pokaże zdjęcia z placu w USA. Jeśli faktycznie nie był bity, to pokaże. Jak nie pokaże, to dałbym sobie spokój, bo skoro w tak elementarnej sprawie jest dylemat po stronie sprzedającego, to pytanie co jeszcze kryje.

Osobiście podziwiam wszystkich, którzy rozważają zakup aut zza granicy w cenie krajowych. Tutaj akurat wiem, że w tej wersji w Polandii nie było Lancera, ale mimo wszystko. Chcesz silnego dołu, szukaj auta z turbo i załóż z góry budżet na wymianę turbiny.
_________________
Samochód to coś więcej niż narzędzie, to partner :)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 15-09-2019, 01:22   

Jakbym miał się czepiać to rok produkcji to połowa 2008.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
juar_78 
Forumowicz

Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 461
Skąd: Śląsk
Wysłany: 15-09-2019, 14:21   

Leszkomis napisał/a:
Nie wierzę w bezwypadki z USA, szczególnie w dobie aukcji internetowych. Więc pytanie brzmi nie czy miał przygodę, tylko jak poważną. Niech sprzedawca pokaże zdjęcia z placu w USA. Jeśli faktycznie nie był bity, to pokaże. Jak nie pokaże, to dałbym sobie spokój, bo skoro w tak elementarnej sprawie jest dylemat po stronie sprzedającego, to pytanie co jeszcze kryje.

Osobiście podziwiam wszystkich, którzy rozważają zakup aut zza granicy w cenie krajowych. Tutaj akurat wiem, że w tej wersji w Polandii nie było Lancera, ale mimo wszystko. Chcesz silnego dołu, szukaj auta z turbo i załóż z góry budżet na wymianę turbiny.




Do zakupu auta z USA jestem nastawiony sceptycznie, bo po przejrzeniu iluś ofert, jak wyglądał samochód przed naprawą, słabo mnie to przekonuje. Stłuczki to nie były. Zaś na pytanie np. czy wywalone poduchy były wymienione, sprzedający unikają odpowiedzi wprost (w końcu mogą potem odpowiadać za niezgodność samochodu z ogłoszeniem) w stylu: "jak ja kupowałem, to sprzedający zapewniał, że są wymienione", "żadne kontrolki nie świecą", "nie mam takich informacji", "proszę przyjechać i sprawdzić".

Więcej, rozmawiałem z osobą, która sprowadza auta z Kanady/USA. Mówię, to sprowadź mi starszy rocznikowo w tej samej cenie, ale cały lub delikatnie uszkodzony. To odpowiedział, że to się nie opłaci mi (bo zapłacę więcej za starszy) ale przede wszystkim jemu, bo on musi mieć na sztuce marżę 20-30%, a na starym, nieuszkodzonym aucie, aby się sprzedało, tyle nie zarobi.

Ten egzemplarz podaję jako ciekawostkę, bo wg mnie nią jest. Sprzedający zaznaczył w ogłoszeniu, że jest bezwypadkowy oraz utrzymuje, że został sprowadzony w całości w 2011-2012 r. na mienie przesiedleńcze (bez opłat wtedy). Ale przede wszystkim jest to 2.4 z manuałem. Z USA idą prawie wyłącznie 2.0 CVT lub 2.4 CVT AWD.

Co do "mocnego dołu". Dla mnie to jest jakaś porażka, że Mitsubishi w CY w Europie (pomijając Ralliarta i Evo) nie oferowało nic ani z większym silnikiem niż 1.8 lub jakieś soft turbo. Lancer to jednak taki kompakt plus (w szczególności, że w ofercie już nie było Galanta). Mazda w tamtym czasie nawet do 3 oferowała wolnossący 2.0. Subaru w Imprezie 2.0.

Co do "załóż z góry budżet na wymianę turbiny". Wg mnie w grupie aut z roczników 2009-2011, a więc często z przebiegiem ok. 150 tys. km, idzie znaleźć coś z trwałym turbo. Renault w Lagunie (ale też w Megane ) oferował 2.0 turbo 170 PS (w coupe ponad 200 PS). Starsze egzemplarze mają nalatane nawet po 240 tys. km bez problemów z turbiną. Podobnie Saab w swoim 2.0 miał warianty z "lekkim" turbo (150 i 175 PS, obok tych ponad 200 PS) i one również nie sprawiają problemów. Ale racja, ja piszę o starszych konstrukcjach, a nie aktualnych wynalazkach typu. 1.2 turbo 3 cylindry. Ale też nie rozglądam się za takimi "wynalazkami".
 
 
Leszkomis 
Forumowicz

Auto: Lancer SB Intense
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 62
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-09-2019, 19:33   

juar_78 , czyli wszystko wiesz. Nic ponad to chyba nie doradzimy :)
_________________
Samochód to coś więcej niż narzędzie, to partner :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.