Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z ABS
Autor Wiadomość
Wojno 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2018
Posty: 7
Skąd: Białystok
Wysłany: 10-10-2019, 21:07   Problem z ABS

Witam posiadam Lancera 2008 2.0 Diesel i kilka tygodni temu wyskoczył mi błąd ABS'u.
Po sprawdzeniu na komputerze jest to C2116 ( niskie ciśnienie pompy). Problem jest o tyle dziwny że raz na jakiś czas samochód po odpaleniu nie widzi żadnego błędu i udaje mi się przejechać jakąś trasę bez błędu. Czasem błąd wyskoczy przy wjechaniu w jakąś większą dziurę. Najbardziej zastanawiają mnie jednak błędy które wyskakują mi raz na X czasu czyli błąd Absu, błąd AFsu i czerwona kontrolka hamulców gdy zaczynam jechać nie pokazuje mi prędkości strzałka stoi w dole ale po jakiejs minucie wszystko znika i zostaje ten błąd Absu. https://www.fotosik.pl/zd...9OmQRupjQZPeula

[ Dodano: 11-10-2019, 07:53 ]
I pytanie czy to problem z silniczkiem pompy ABS czy sterownikami?
 
 
LukasiusPomorze 
Mitsumaniak

Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 114
Skąd: Pomorze
Wysłany: 11-10-2019, 18:06   

Objawy sugerują jak by coś było z elektryką. Może zanim zmienisz pompę to piknik kontaktem po stykach.
_________________

 
 
diablovv 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2019
Posty: 14
Skąd: Luboń
Wysłany: 11-10-2019, 19:37   

c2116 napiecie zasilania silniczka pompy a nie niskie ciśnienie pompy :D miałem to samo okazało sie niestety że to faktycznie pompa elektryk reanimował ją ale to są jej ostatnie dni lub miesiące a nawet przechodzonej nigdzie niema tylko regeneracja :shock: :shock:
 
 
Wojno 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2018
Posty: 7
Skąd: Białystok
Wysłany: 12-10-2019, 16:05   

diablovv napisał/a:
c2116 napiecie zasilania silniczka pompy a nie niskie ciśnienie pompy :D miałem to samo okazało sie niestety że to faktycznie pompa elektryk reanimował ją ale to są jej ostatnie dni lub miesiące a nawet przechodzonej nigdzie niema tylko regeneracja :shock: :shock:


Diablovv możesz zdradzić ile kosztowała Cię regeneracja?
 
 
diablovv 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2019
Posty: 14
Skąd: Luboń
Wysłany: 13-10-2019, 22:36   

700 pln + roczna gwarancja zwroć uwagę na typ model i nr sterownika
typowo do mojego niema nawet na alledrogo
po reanimacji elektryka narazie działa już 2 miesiąc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.