Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z walem napedowym
Autor Wiadomość
gonzini76 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2022
Posty: 1
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-06-2022, 23:05   problem z walem napedowym

witam wszystkich
to moj poierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc, ale nie znalazlem dotyczacego mnie problemu. Jakis czas temu i podczas jazdy na autostradzie musialem gwaltownie wyprzedzic tira i uciekac przez pedzacym audi i wciskajac do podlogi pedal cos walnelo, i zaczelo gruchotac blaszanym dzwiekiem na wysokosci skrzyni biegow. Byla noc wiec nic nie zauwazylem ale przy malej predkosci dalo sie jechac. Na drugi dzien wszystko ustalo ale pojechalem do mechanika Ktory nic nie znalazl. Bylo dobrze z 2 miesiace. I niedawno to wrocilo wraz ze smrodem topionego metalu. Okazalo sie ze wal zaczal sie mielic w reduktorze napedu. I podobno polecialo jakies sprzegielko ktore wlacza naper 4x4. Po przelaczeniu napedu na desce czerwony komunikat OVERHEATING 4x4, naped sie nie zalacza
I tu 2 pytania:
czy jak zdejme wal bede mogl kilka dni pojezdzic? Drugi wal bedzie dopiero pod koniec tygodnia, samochod jest mi niestety akurat niezbedny...
Co moglo pasc z napedem 4x4, i na jakie wydatki mam sie przygotowac - wersja optymistyczna i pesymistyczna mile widziana
dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam wszystkich forumowiczow
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 403
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 22-06-2022, 22:48   

Napisz co tam z tym dalej.
Co prawda w tym aucie nie ma reduktora ale podejrzewam, że masz nam myśli transfer.
Rzeczywiście jest problem po obu stronach - transferu i sprzęgła przy tylnym moście?
Kiedyś korespondowałem z jednym gościem z forum Peugeot, któremu się to tylne sprzęgło zapiekło w stanie załączenia i się działo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.