| 
		Silnik szarpie | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 piotreksck  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: MITSUBISHI SPACE RUNNER 2.0 99 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 19 Lut 2014 Posty: 32 Skąd: wulgaryzm 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-11-2018, 14:52   Silnik szarpie
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam
 
silnik czy rozgrzany czy zimny odpala bez problemu ,ale jak ja mu przyciskam gaz aby np.wyprzedzić kogoś to tak muli i dopiero po jakiejś chwili załapuje obroty i dzida przyspiesza a tak to jakby mu brakowało paliwa.I po chwili wyrywa z impetem do przodu a powinno tak być od początku wciskania gazu.I wtedy nawet jak zredukuje bieg i wciskam gazu to szarpie silnikiem.Wyczytałem ,że mogą być kable zapłonowe zużyte.W moim mitsubishi są 2 kable i 2 cewki z fajkami do świec dochodzące.Pojazd jest z roku 1999 i mam wrażenie ,że nigdy to nie było wymieniane.Nadmieniam ,że świece mam nówki i rozbierałem pół paki i dostałem się do pompy paliwa w baku i pompa daje czadu a filtr do niej załączony czysty. Proszę o porady a może z mitsumaniaków miał tez taki przypadek pozdrawiam i z góry dzięki | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Runner  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: space runner 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 39 Skąd: łódzki 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-11-2018, 20:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Cześć, na początek sprawdź przewody ( w ciemnościach otwórz maskę i popatrz czy na przewodach nie widać jak przeskakuję prąd). Jak widać jakby takie male błyskawice to to przewody. Sprawdz też czy silnik nie bierze lewego powietrza na dolocie. Czyli posprawdzaj czy pucha od filtra sie nie otworzyła czy też przewod od dolotu nigdzie nie jest pękniety a moze obejma się zsuneła. A masz lpg? I jaka pojemnosc silika? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 FTOrek  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: COLT CJ5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-11-2018, 18:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam.Jeśli masz 2 cewki i 2 przewody to jest silnik 2-litry 4g63.Masz tam dwie fajko cewki.Zdejmij przewód i ściągnij fajkę.Miejsca styków z przewodem i ze sprężynka fajki oczyść i zapryskaj np.WD.Oczywiście sprawdź przewody.Gdy to nie da efektów to zmień cewki.Powodzenia | 
             
						
				_________________ 161261 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piotreksck  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: MITSUBISHI SPACE RUNNER 2.0 99 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 19 Lut 2014 Posty: 32 Skąd: wulgaryzm 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-11-2018, 21:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam chłopaki dziękuję za pomoc wymieniłem 2 przewody wraz z fajka i do świec i była wyraźną poprawa dzisiaj kurier przywiózł mi 2 cewki. Będąc w pracy to wymieniłem a potem wracałem z pracy i po prostu bajka     ja sobie fajnie gazu dodaje a furka elegancko ciągnie bez szarpania aż chce się jeździć i co robię...? Jeżdżę hihi hi  pozdrowionka ziomki oby wasze miski śmiały bezawaryjnie | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SpaceRuner201  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Space Runner 2.0,16V 2001 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 16 Lut 2021 Posty: 3 Skąd: polska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-03-2021, 14:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Siemanko. 
 
 
W temacie. Przyczyn może być kilka ale nie jest ich dużo. Tak jak koledzy radzili trzeba sprawdzić kable, świece ale!!! za nim cokolwiek wymienisz sprawdź też.. silnik krokowy przepustnicy powietrza. Ustrojstwo jest odpowiedzialne za regulacje wolnych obrrrrrrrrrrrrrrrrotów brrrr. Jak go odkręcisz to zostaw podpięty do kabelków i sprawdź czy po przekręceniu kluczyka stacyjki się rusza. Jak nie to bardzo nie ładnie i trzeba go wymienić. | 
             
						
				_________________ Space Runner | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 FTOrek  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: COLT CJ5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-03-2021, 18:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam.Silniczek  krokowy odpowiada za obroty silnika.Nawet gdy jest uszkodzony auto nie zrywa ,nie szarpie.Jedynie nie utrzymuje prawidłowych obrotów.Np.długo utrzymuje wysokie obroty lub występuje falowanie obrotów.Jeśli się mylę niech fachowcy mnie poprawią. | 
             
						
				_________________ 161261 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 lukkom  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Pajero 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 02 Lut 2021 Posty: 1 Skąd: Pruszcz Gdański 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-03-2021, 12:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Przewody cewek, mój Tata miał problem u siebie, wystarczyło przeczyścić i było cacy. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |