Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.0 DiD] Akumulator czy jednak grubiej
Autor Wiadomość
lukanio 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0 DiD 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2018
Posty: 85
Skąd: Radom
Wysłany: 04-07-2022, 08:10   [2.0 DiD] Akumulator czy jednak grubiej

Cześć,

Auto jeżdżone codziennie - ostatni raz w sobotę. Burzy nie było, wczoraj stał cały dzień a dziś chcę do pracy a tu taka niespodzianka po przekręceniu zapłonu na rozrusznik że zgasło wszystko.
Po chwili po przekręceniu zapłonu jest jak na filmiku.
Może ktoś z Was akurat podpowie do 16tej co robić bo nie wiem czy szukać aku czy laweta i elektryk.
Link do filmiku

https://youtube.com/shorts/RYixgcg-HqU

[ Dodano: 05-07-2022, 15:30 ]
Może komuś pomoże kiedyś - usterka akumulatora. Miał 12V przy sprawdzaniu miernikiem. Po podłaczeniu testera brak pojemności. Po wymianie aku nie ma choinki trzeba obserwować pobór prądu być może to burza a może wina upałów bo podobno to też niezdrowo.
 
 
Wagabunda 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2018
Posty: 23
Skąd: Świdnica
Wysłany: 06-07-2022, 16:54   

Cześć, do sprawdzenia połączenia masy od akumulatora aż do silnika, ewidentnie gdzieś nie styka.
_________________
Od 21.05.2018 posiadacz w/w Miśka
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 06-07-2022, 17:42   

burza ani upały prądu nie pobierają... rozumiem utrudnione warunki pracy akumulatora i związaną z tym jego sprawność, ale temat wałkowany tutaj sto razy - uszkodzoy moduł bluetooth. Mi tez zajeździł aku i ku zaskoczeniu padł przy +30oC...
_________________
Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle
 
 
 
lukanio 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0 DiD 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2018
Posty: 85
Skąd: Radom
Wysłany: 18-07-2022, 12:01   

Tomasz87 napisał/a:
burza ani upały prądu nie pobierają... rozumiem utrudnione warunki pracy akumulatora i związaną z tym jego sprawność, ale temat wałkowany tutaj sto razy - uszkodzoy moduł bluetooth. Mi tez zajeździł aku i ku zaskoczeniu padł przy +30oC...



Moduł bluetooth wyjąłem już dawno. Jak napisałem w poście wyżej wjechało nowe aku i wszystko jest ok Po 5 minutach pobór prądu wynosi 0,03 A co kilka sekund podejrzewam że to alarm.
Starego aku nie chciał nawet ruszyć prostownik - dla mnie też dziwne pierwszy raz mi padł aku w lato
 
 
Potargany 
Forumowicz
Potargany

Auto: Outlander 2.0 DID 2010'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 55
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-07-2022, 00:01   

miałem podobnie i okazała się żarówka led na dodatek spalona a też już za akumulatorem się rozglądałem

możesz zmierzyć pobór prądu tak jak na YT tyle że zablokuj krańcówkę w drzwiach
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.