 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Szuranie i piski z tyłu |
Autor |
Wiadomość |
Luty.Robert
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2022 Posty: 5 Skąd: JERZMANOWICE
|
Wysłany: 17-01-2023, 14:47 Szuranie i piski z tyłu
|
|
|
Cześć. Dawno mnie tu nie było. Opiszę problem, który się pojawił. Od 2-3 dni słyszę takie szuranie z tyły połączone z piszczeniem na zakręcie. To piszczenie ma taki metaliczny dźwięk. I teraz pytanie co to. Wydaje mi się że to są tarcze i klocki bo to szuranie ma miejsce w chwili kiedy hamuję. To taka maja diagnoza ale czy to może być też coś innego? Proszę o jakąś poradę przed wyprawą do mechanika. Dzięki.
[ Dodano: 17-01-2023, 20:11 ]
Żadnych pomysłów? |
|
|
|
 |
parian
Forumowicz
Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 217 Skąd: Police
|
Wysłany: 20-01-2023, 13:48
|
|
|
Mogą to być blaszki od klocków, a może być coś innego. Podjedź na stację diagnostyczną, może coś znajdą. |
_________________ To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!) |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-01-2023, 15:37
|
|
|
Jak szura/piszczy na zakrętach to stawiam na bardzo skorodowane tarcze od wewnętrznej strony + zastany wewnętrzny klocek. Widać na podnośniku od razu. Jak się potwierdzi to dokładne czyszczenie jarzma + nowe klocki i tarcza. A potem raz do roku ewentualnie raz na 2 lata proponuję ściągać tłoczek i przeczyścić prowadnice wewnętrznego klocka... Czynność względnie prosta bo to zazwyczaj jedna śrubka do odkręcenie i trochę czyszczenia z syfu. |
|
|
|
 |
Luty.Robert
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2022 Posty: 5 Skąd: JERZMANOWICE
|
Wysłany: 27-01-2023, 13:05
|
|
|
krzychu napisał/a: | Jak szura/piszczy na zakrętach to stawiam na bardzo skorodowane tarcze od wewnętrznej strony + zastany wewnętrzny klocek. Widać na podnośniku od razu. Jak się potwierdzi to dokładne czyszczenie jarzma + nowe klocki i tarcza. A potem raz do roku ewentualnie raz na 2 lata proponuję ściągać tłoczek i przeczyścić prowadnice wewnętrznego klocka... Czynność względnie prosta bo to zazwyczaj jedna śrubka do odkręcenie i trochę czyszczenia z syfu. |
Mogę potwierdzić, że były to tarcze, klocki i niestety zaciski |
|
|
|
 |
|
|