Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szuranie i piski z tyłu
Autor Wiadomość
Luty.Robert 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2022
Posty: 5
Skąd: JERZMANOWICE
Wysłany: 17-01-2023, 14:47   Szuranie i piski z tyłu

Cześć. Dawno mnie tu nie było. Opiszę problem, który się pojawił. Od 2-3 dni słyszę takie szuranie z tyły połączone z piszczeniem na zakręcie. To piszczenie ma taki metaliczny dźwięk. I teraz pytanie co to. Wydaje mi się że to są tarcze i klocki bo to szuranie ma miejsce w chwili kiedy hamuję. To taka maja diagnoza ale czy to może być też coś innego? Proszę o jakąś poradę przed wyprawą do mechanika. Dzięki.

[ Dodano: 17-01-2023, 20:11 ]
Żadnych pomysłów?
 
 
parian 
Forumowicz

Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 217
Skąd: Police
Wysłany: 20-01-2023, 13:48   

Mogą to być blaszki od klocków, a może być coś innego. Podjedź na stację diagnostyczną, może coś znajdą.
_________________
To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!)
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-01-2023, 15:37   

Jak szura/piszczy na zakrętach to stawiam na bardzo skorodowane tarcze od wewnętrznej strony + zastany wewnętrzny klocek. Widać na podnośniku od razu. Jak się potwierdzi to dokładne czyszczenie jarzma + nowe klocki i tarcza. A potem raz do roku ewentualnie raz na 2 lata proponuję ściągać tłoczek i przeczyścić prowadnice wewnętrznego klocka... Czynność względnie prosta bo to zazwyczaj jedna śrubka do odkręcenie i trochę czyszczenia z syfu.
 
 
Luty.Robert 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2022
Posty: 5
Skąd: JERZMANOWICE
Wysłany: 27-01-2023, 13:05   

krzychu napisał/a:
Jak szura/piszczy na zakrętach to stawiam na bardzo skorodowane tarcze od wewnętrznej strony + zastany wewnętrzny klocek. Widać na podnośniku od razu. Jak się potwierdzi to dokładne czyszczenie jarzma + nowe klocki i tarcza. A potem raz do roku ewentualnie raz na 2 lata proponuję ściągać tłoczek i przeczyścić prowadnice wewnętrznego klocka... Czynność względnie prosta bo to zazwyczaj jedna śrubka do odkręcenie i trochę czyszczenia z syfu.


Mogę potwierdzić, że były to tarcze, klocki i niestety zaciski
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.