  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[MSS DID] Śilnik gaśnie podczs jazdy. | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 moskito  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: mitsubishi space star 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 26 Kwi 2019 Posty: 9 Skąd: Krosno 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 11-06-2025, 14:17   [MSS DID] Śilnik gaśnie podczs jazdy.
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam, w czasie jazdy silnik gaśnie jak ostygnie odpali i można przejechać kilkanaście kilometrów.Podłączyłem go pod kompa i wyszło takie coś:wiarygodność czujnika wałka rozrządu/czujnik prędkości obrotowej błąd 1808.Opis:
 
1 awaria prądu-tak
 
2 historyczna awaria-nie
 
3 standardowa awaria-##0##
 
4 typ awarii-standardowa
 
5 napięcie akumulatora (mV)-13440
 
6 temperatura płynu chłodzącego(0C)-91,03
 
7 bieżąca prędkość obrotowa silnika (obr/min)-725
 
8 prędkość obrotowa silnika - 600
 
9 stosunek prędkości pojazdu do prędkości obrotowej silnika -0,04
 
10 prędkość pojazdu km/h -0
 
11 bieżąca wtryskiwana szybkość przepływu -2,56
 
12 status synchronizacji-przypuszczalne zsynchronizowany (=2)
 
To są parametry jak auto chodziło na wolnych obrotach.
 
A te po zgaśnięciu silnika w czasie jazdy.
 
1  awaria prądu -tak  
 
2   historyczna awaria-nie 
 
3   standardowa awaria-##0##
 
4     typ awarii-standardowa
 
5   13920
 
6   83,55
 
7   1500
 
8   600
 
9   0,04
 
10   prędkość pojazdu km/h 56
 
11  2,56
 
12 status synchronizacji-przypuszczalne zsynchronizowany (=2)
 
 
Napięcie na kostce od czujnika pin 1-2 11,17v pin 1-3 12,25v pin 3-2 1,04v akumulator napięcie 12,29v trochę rozrusznik mu zabrał przez próbę odpalenia.
 
 
Wymieniłem dwa czujniki,jeden oryginalny ze szrotu drugi nowy Meyle.Co może być przyczyną gaśnięcia czujniki,może przewód uszkodzony czy coś jeszcze innego? 
 
 
[ Dodano: 11-06-2025, 22:38 ]
 
W punkcie 1 ma być awaria bieżąca zamiast awaria prądu. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-06-2025, 07:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Zrób rzetelna diagnostyke, to co pokazujesz to bzdury, gdzie po zatrzymaniu silnika kalkulator rejestruje predkosc obrotowa silnika | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 moskito  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: mitsubishi space star 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 26 Kwi 2019 Posty: 9 Skąd: Krosno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-06-2025, 17:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam auto naprawione,przyczyna przewód od czujnika wałka rozrządu uszkodzony.A moja diagnostyka była rzetelna i przedstawiła to co zapisał sterownik przed zgaśnięciem auta.Pozdrawiam. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-06-2025, 07:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | moskito napisał/a: | 	 		  | moja diagnostyka była rzetelna i przedstawiła to co zapisał sterownik przed zgaśnięciem auta | 	  
 
Bez watpienia podkreslasz swoją rzetelność 	  | moskito napisał/a: | 	 		  ...w czasie jazdy...
 
7 bieżąca prędkość obrotowa silnika (obr/min)-725
 
8 prędkość obrotowa silnika - 600
 
9 stosunek prędkości pojazdu do prędkości obrotowej silnika -0,04
 
10 prędkość pojazdu km/h -0
 
11 bieżąca wtryskiwana szybkość przepływu -2,56
 
12 status synchronizacji-przypuszczalne zsynchronizowany (=2)
 
To są parametry jak auto chodziło na wolnych obrotach.
 
A te po zgaśnięciu silnika w czasie jazdy.
 
1 awaria prądu -tak
 
2 historyczna awaria-nie
 
3 standardowa awaria-##0##
 
4 typ awarii-standardowa
 
5 13920
 
6 83,55
 
7 1500
 
8 600
 
9 0,04
 
10 prędkość pojazdu km/h 56
 
11 2,56
 
12 status synchronizacji-przypuszczalne zsynchronizowany (=2) | 	  
 
Z takim modułem to możesz smiało startowac z własnym warsztatem | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |