Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Hak do Outlandera
Autor Wiadomość
kabe30 
Forumowicz

Auto: O III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 31
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 17-05-2017, 14:38   Hak do Outlandera

Hejka, przymierzam się do założenia haka, czy możecie polecić coś budżetowego, najchętniej odpinanego?
Serwis coś bąkał o kwotach ponad 2,5 tysia, a ja potrzebuję dosłownie na kilka przejazdów w roku...
Na co zwrócić uwagę przy kupowaniu haka? Czy są wskazane ingerencje w elektronikę?
Pozdrawiam, kb
 
 
Sannjas 
Forumowicz

Auto: O3 2016 2.0 4WD CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 31
Skąd: Gostynin
Wysłany: 17-05-2017, 19:56   

Podłączam się pod pytanie - czy zakup haka na Allegro i montaż go w ASO wchodzi w grę żeby nie utracić gwarancji?
 
 
tomoman 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016
Posty: 163
Skąd: Skórzewo
Wysłany: 17-05-2017, 21:50   

Sannjas napisał/a:
Podłączam się pod pytanie - czy zakup haka na Allegro i montaż go w ASO wchodzi w grę żeby nie utracić gwarancji?


No ciekawe jak Mitsu podchodzi do sprawy, w VAGu kategorycznie stwierdzili, że montaż haka tylko u nich i tylko od nich, bo inaczej koniec z gwarancją. Trochę to idiotyczne, bo co ma hak do silnika, no ale to VAG, więc wszystko możliwe. Cena 3,5k.

Mój hak odpinany w Mitsu kosztował niby 2,5k ale wynegocjowałem przy zakupie samochodu za złotówkę :D Miałem do wyboru to, albo spoiler i stwierdziłem, że hak jednak później bardziej kłopotliwy do zakładania.
 
 
kabe30 
Forumowicz

Auto: O III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 31
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 18-05-2017, 13:43   

Dzwoniłem przed chwilą do ASO, powiedzieli, że nie ma najmniejszych problemów z montażem haka poza serwisem, z zastrzeżeniem, że jeżeli wystąpi jakaś usterka w wyniku wadliwego zakładania/ podłączania, to wtedy gwarancja tego nie obejmuje.
Cena w ASO ok. 2,5 tysia, bolesne.....
Czyli co polecacie z "wolnego wybiegu"? Jakieś sugestie?
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 18-05-2017, 17:02   

Polecam
Hak uniwersalny moze BTP polski
Aby ci nie utrudniali jest cos takiego jak dedykowana wiazka haka z modulem do Outlandera III 7 i 13 pin
Mozesz sie zapytaci powinni bez problemu zamowic koszt okolo 400zł +/-50 zl cena ogolnikowa poniewaz nie pamietam a zakladam uniwersalne moduly ale podpinam do fabrycznego miejsca do tego przeznaczonego
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
Amstaf11 
Forumowicz
Amstaf11

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 149
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-05-2017, 18:06   

Witam
Mam hak westfalia ze ściaganą główką montowany w ASA cena cuś koło 2,5 tys.
Fajna sprawa bo ściągany i jak nie trza to go nie widać :mrgreen: Trzeba ino się zaznajomić z montażem i demontażem bo u mnie jeden paznokieć zrobił się siny przy montażu :mrgreen: z hakiem dostałem przejście na 7pin :mrgreen:
 
 
Pablo79 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 2017+gaz BRC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2017
Posty: 47
Skąd: Piła
Wysłany: 11-12-2019, 07:21   

Cześć, ASO w Szczecinie (diler, od którego kupiłem) chce ode mnie 2500 za montaż haka nie składanego z wiązką 13 pin.
Za 30 zł dorzucą przejściówkę na 7 pin.
Szukam tańszej opcji.
Samochód jest jeszcze na gwarancji. Czy stracę ją, jak hak założy mi ktoś inny?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 11-12-2019, 09:46   

Z tego co wiem na innych przykłądach (VW) to mozesz dołozyć. Najlepej na ori wiązakach abyś mógł zakodować soebie hak w serwisie i wtedy czyjniku czy kamera wiedza ze masz coś na haku i się automatycznie wyłączają.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Mały 33 
Nowy Forumowicz
Mały 33

Auto: Outlander 2.0 benzyna aut.2017
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2019
Posty: 4
Skąd: Tczew
Wysłany: 11-12-2019, 10:06   

Jak hak to tylko z wiązką 13-pinową. Wtedy macie wszystkie światła i komputer rozpoznaje, żeby tylne czujniki nie wariowały. Oprócz tego 7-pinowe nie podają przeciwmgielnego i jeszcze jakiegoś-nie pamiętam. To jest niedozwolone przez prawo i można stracić dowód rejestracyjny jak się trafi służbista na kontroli. Ściągany hak z chowanym gniazdem w Outlanderze jest ok. Nie trzeba nawet zderzaka ciąć.
 
 
Pablo79 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 2017+gaz BRC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2017
Posty: 47
Skąd: Piła
Wysłany: 11-12-2019, 13:00   

Mały, masz założony hak? Jaki?
 
 
Mały 33 
Nowy Forumowicz
Mały 33

Auto: Outlander 2.0 benzyna aut.2017
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2019
Posty: 4
Skąd: Tczew
Wysłany: 11-12-2019, 13:12   

Ja mam WESTFALIA. Niestety montowany w salonie przed odbiorem ayta. Wcisnęli mi wiązkę 7-pinową. Haka używam do transportu rowerów, mam platformę na 3 sztuki. Sam hak jest wypinany, zamykany na kluczyk i ma chowane gniazdko. Jestem bardzo zadowolony. W salonie ściemniali, że to koszt 2500 zł. W ich cenach na pewno. Możesz taki kupić na pierwszej lepszej aukcji za 1500. Koniecznie 13-pinowa wiązka!
 
 
Brodzins 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 358
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-12-2019, 20:31   

Ja mam wypinany Polski hak Steinhof zakładany w ASO po zakupie.

Dobrze się montuje i demontuje... Kilka razy przyczepę zapinałem do tej pory.
Co powiem - hak jak hak.

Teraz widzę że na jednej stronie w promocji jest z prawie 1200zł na 890zł. Plus 300zł wiązka 13 pin.

Zderzaka nie trzeba ciąć.
_________________

 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 12-12-2019, 08:08   

Patrzcie jaki nacosk na kule - 50km czy 75kg
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Brodzins 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 358
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-12-2019, 12:09   

Marcino napisał/a:
Patrzcie jaki nacosk na kule - 50km czy 75kg


Ten Steinhof mój ma 100kg nacisku pionowego.
_________________

 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 12-12-2019, 14:47   

Brodzins napisał/a:
Marcino napisał/a:
Patrzcie jaki nacosk na kule - 50km czy 75kg


Ten Steinhof mój ma 100kg nacisku pionowego.

No i super
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.