Hak do Outlandera |
Autor |
Wiadomość |
kabe30
Forumowicz
Auto: O III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2016 Posty: 31 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 17-05-2017, 14:38 Hak do Outlandera
|
|
|
Hejka, przymierzam się do założenia haka, czy możecie polecić coś budżetowego, najchętniej odpinanego?
Serwis coś bąkał o kwotach ponad 2,5 tysia, a ja potrzebuję dosłownie na kilka przejazdów w roku...
Na co zwrócić uwagę przy kupowaniu haka? Czy są wskazane ingerencje w elektronikę?
Pozdrawiam, kb |
|
|
|
 |
Sannjas
Forumowicz
Auto: O3 2016 2.0 4WD CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2017 Posty: 31 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: 17-05-2017, 19:56
|
|
|
Podłączam się pod pytanie - czy zakup haka na Allegro i montaż go w ASO wchodzi w grę żeby nie utracić gwarancji? |
|
|
|
 |
tomoman
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016 Posty: 163 Skąd: Skórzewo
|
Wysłany: 17-05-2017, 21:50
|
|
|
Sannjas napisał/a: | Podłączam się pod pytanie - czy zakup haka na Allegro i montaż go w ASO wchodzi w grę żeby nie utracić gwarancji? |
No ciekawe jak Mitsu podchodzi do sprawy, w VAGu kategorycznie stwierdzili, że montaż haka tylko u nich i tylko od nich, bo inaczej koniec z gwarancją. Trochę to idiotyczne, bo co ma hak do silnika, no ale to VAG, więc wszystko możliwe. Cena 3,5k.
Mój hak odpinany w Mitsu kosztował niby 2,5k ale wynegocjowałem przy zakupie samochodu za złotówkę Miałem do wyboru to, albo spoiler i stwierdziłem, że hak jednak później bardziej kłopotliwy do zakładania. |
|
|
|
 |
kabe30
Forumowicz
Auto: O III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2016 Posty: 31 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 18-05-2017, 13:43
|
|
|
Dzwoniłem przed chwilą do ASO, powiedzieli, że nie ma najmniejszych problemów z montażem haka poza serwisem, z zastrzeżeniem, że jeżeli wystąpi jakaś usterka w wyniku wadliwego zakładania/ podłączania, to wtedy gwarancja tego nie obejmuje.
Cena w ASO ok. 2,5 tysia, bolesne.....
Czyli co polecacie z "wolnego wybiegu"? Jakieś sugestie? |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 18-05-2017, 17:02
|
|
|
Polecam
Hak uniwersalny moze BTP polski
Aby ci nie utrudniali jest cos takiego jak dedykowana wiazka haka z modulem do Outlandera III 7 i 13 pin
Mozesz sie zapytaci powinni bez problemu zamowic koszt okolo 400zł +/-50 zl cena ogolnikowa poniewaz nie pamietam a zakladam uniwersalne moduly ale podpinam do fabrycznego miejsca do tego przeznaczonego |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
Amstaf11
Forumowicz Amstaf11
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2017 Posty: 149 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-05-2017, 18:06
|
|
|
Witam
Mam hak westfalia ze ściaganą główką montowany w ASA cena cuś koło 2,5 tys.
Fajna sprawa bo ściągany i jak nie trza to go nie widać Trzeba ino się zaznajomić z montażem i demontażem bo u mnie jeden paznokieć zrobił się siny przy montażu z hakiem dostałem przejście na 7pin |
|
|
|
 |
Pablo79
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 2017+gaz BRC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2017 Posty: 47 Skąd: Piła
|
Wysłany: 11-12-2019, 07:21
|
|
|
Cześć, ASO w Szczecinie (diler, od którego kupiłem) chce ode mnie 2500 za montaż haka nie składanego z wiązką 13 pin.
Za 30 zł dorzucą przejściówkę na 7 pin.
Szukam tańszej opcji.
Samochód jest jeszcze na gwarancji. Czy stracę ją, jak hak założy mi ktoś inny? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 11-12-2019, 09:46
|
|
|
Z tego co wiem na innych przykłądach (VW) to mozesz dołozyć. Najlepej na ori wiązakach abyś mógł zakodować soebie hak w serwisie i wtedy czyjniku czy kamera wiedza ze masz coś na haku i się automatycznie wyłączają. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Mały 33
Nowy Forumowicz Mały 33
Auto: Outlander 2.0 benzyna aut.2017
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2019 Posty: 4 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 11-12-2019, 10:06
|
|
|
Jak hak to tylko z wiązką 13-pinową. Wtedy macie wszystkie światła i komputer rozpoznaje, żeby tylne czujniki nie wariowały. Oprócz tego 7-pinowe nie podają przeciwmgielnego i jeszcze jakiegoś-nie pamiętam. To jest niedozwolone przez prawo i można stracić dowód rejestracyjny jak się trafi służbista na kontroli. Ściągany hak z chowanym gniazdem w Outlanderze jest ok. Nie trzeba nawet zderzaka ciąć. |
|
|
|
 |
Pablo79
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 2017+gaz BRC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2017 Posty: 47 Skąd: Piła
|
Wysłany: 11-12-2019, 13:00
|
|
|
Mały, masz założony hak? Jaki? |
|
|
|
 |
Mały 33
Nowy Forumowicz Mały 33
Auto: Outlander 2.0 benzyna aut.2017
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2019 Posty: 4 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 11-12-2019, 13:12
|
|
|
Ja mam WESTFALIA. Niestety montowany w salonie przed odbiorem ayta. Wcisnęli mi wiązkę 7-pinową. Haka używam do transportu rowerów, mam platformę na 3 sztuki. Sam hak jest wypinany, zamykany na kluczyk i ma chowane gniazdko. Jestem bardzo zadowolony. W salonie ściemniali, że to koszt 2500 zł. W ich cenach na pewno. Możesz taki kupić na pierwszej lepszej aukcji za 1500. Koniecznie 13-pinowa wiązka! |
|
|
|
 |
Brodzins
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 358 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11-12-2019, 20:31
|
|
|
Ja mam wypinany Polski hak Steinhof zakładany w ASO po zakupie.
Dobrze się montuje i demontuje... Kilka razy przyczepę zapinałem do tej pory.
Co powiem - hak jak hak.
Teraz widzę że na jednej stronie w promocji jest z prawie 1200zł na 890zł. Plus 300zł wiązka 13 pin.
Zderzaka nie trzeba ciąć. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 12-12-2019, 08:08
|
|
|
Patrzcie jaki nacosk na kule - 50km czy 75kg |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Brodzins
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 358 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-12-2019, 12:09
|
|
|
Marcino napisał/a: | Patrzcie jaki nacosk na kule - 50km czy 75kg |
Ten Steinhof mój ma 100kg nacisku pionowego. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 12-12-2019, 14:47
|
|
|
Brodzins napisał/a: | Marcino napisał/a: | Patrzcie jaki nacosk na kule - 50km czy 75kg |
Ten Steinhof mój ma 100kg nacisku pionowego. |
No i super |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|