 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Odma 4N14 |
Autor |
Wiadomość |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 555 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-08-2023, 10:24 Odma 4N14
|
|
|
Planuję montaż zakupionego jakiś czas temu, zewnętrznego separatora oleju. Robiłem pierwsze przymiarki i po oględzinach nasunęło mi się pytanie.
Czy oryginalny separator, czyli jak to zazwyczaj bywa gumowa membrana, znajduje się w pokrywie zaworów czy w krućcu wpiętym w rurę dolotową? Czyli jeśli wystąpiłaby awaria odmy to wymieniamy pokrywę zaworów czy rurę dolotową do turbiny?
Wydaje mi się, że zazwyczaj mambrany są w pokrywie zaworów, ale krucieć w dolocie ma specyficzny kształt.
Na zdjęciu krucieć z przewodem nr 7, którego drugi koniec wpięty jest w pokrywę zaworów:
 |
|
|
|
 |
|
|