Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Klekotanie, terkotanie MIVEC 2.0
Autor Wiadomość
Art92 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander III 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2021
Posty: 4
Skąd: Gowino
Wysłany: 06-06-2021, 13:52   Klekotanie, terkotanie MIVEC 2.0

Dzień dobry wszystkim,

jak w temacie, zwracam się do Was z pytaniem czy spotkał się ktoś z Was z klekotaniem/stukaniem silnika na niskich obrotach, postoju? Stukanie delikatnie zmniejsza się z rozgrzaniem silnika.

Ogólnie rzecz biorąc, pierwsze stuki pojawiły się chwilę po zmianie oleju z Castrol na Motul jakoś dwa miesiące po założeniu instalacji.

Luzy zaworowe były regulowane. Jeden mechanik sugerował tłoki, w ASO natomiast padła wzmianka o panewkach. Rozrząd nie był wymieniany po zakupie.


Mitsubishi Outlander III
MIVEC 2.0, benzyna, 4j11
przebieg 83040km
Zainstalowania instalacja gazowa BRC

Poniżej link:

https://www.youtube.com/watch?v=vdM6tR96wmo

Jakieś pomysły może?


Wszystkiego dobrego
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21014
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-06-2021, 14:05   

Ja bym przyjrzał się najpierw przewodom LPG bo może jakiś wpada w rezonans i obija się o coś.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Art92 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander III 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2021
Posty: 4
Skąd: Gowino
Wysłany: 10-06-2021, 14:56   

Cześć,

a więc byłem dziś na przeglądzie po pierwszych 15 tys. km, sprawdzili wszystko i niestety to nie jest to. LPG odpada raczej.
 
 
komandoslikier 
Nowy Forumowicz
komandoslikier

Auto: galant 2,5 V6 kombi 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2014
Posty: 3
Skąd: Działoszyn
Wysłany: 12-06-2021, 22:34   

tak strzelam, czy w tych silnikach nie ma czasem wariatora od zmiany faz rozrządu?
https://www.youtube.com/watch?v=4IVACXCsgD8
_________________
galant kombi 2500 ccm V
outlander III 2000 ccm
feroza 1600 ccm R4
 
 
aggio 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 Pb LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 17
Skąd: Zambrów
Wysłany: 22-07-2021, 14:18   

Tak, jest koło zmiennych faz. Mam ten sam problem i też zaczął się objawiać po przebiegu około 90 tys. km. Mam już 123 tys. km i tak z tym jeżdżę ale pewnie z czasem trzeba będzie wymienić.

[ Dodano: 22-07-2021, 14:21 ]
Art92, udało Ci się już zdiagnozować problem?
 
 
Art92 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander III 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2021
Posty: 4
Skąd: Gowino
Wysłany: 26-07-2021, 08:57   

Cześć,

jeszcze nie, ogólnie w serwisie zasugerowali panewki, sąsiedni mechanik tłoki a teściu z znajomym mechanikiem twierdzą, że to popychacze.

Niedługo będę rozbierał silnik, wtedy dam znać. Sęk w tym, żeby znaleźć kogoś zaufanego.
 
 
potoq999 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER III 2.0GF7W 4J11 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2022
Posty: 2
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 22-06-2022, 16:34   

@Art92 , udało Ci się już zdiagnozować problem?
 
 
szczepanl 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III (2012)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 9
Skąd: Zabierzów
Wysłany: 31-05-2023, 11:23   

Podbijam temat, u mnie takie same objawy, róznica taka, że nie mam gazu a przebieg 180000
Czy udało się znaleźć rozwiązanie?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 01-06-2023, 08:26   

Piszcie do chłopa na pw albo na emial moze coś odpisze bo całe 3 posty ma na forum
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
tomi19920 
Nowy Forumowicz

Auto: Oulander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2023
Posty: 1
Skąd: Goscicino
Wysłany: 11-10-2023, 23:05   

Udało się zdiagnozować??
 
 
Art92 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander III 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2021
Posty: 4
Skąd: Gowino
Wysłany: 27-12-2023, 19:13   

Witam,

odpuściłem diagnozy.

Bez zmian, nadal stuka, terkota - a poza tym, nic mu nie dolega.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.