  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Nie pali I i II cylinder. | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 kubas10  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: carisma 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 29 Lis 2016 Posty: 1 Skąd: wwa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-07-2025, 06:21   Nie pali I i II cylinder.
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dzień dobry, Carisma 1.8 GDI 4G93, zgasła podczas jazdy. Po uruchomieniu nie pali 1 i 2 cylinder. Błąd sondy i wypadania zapłonu, w parametrach widzi odpowiednią temperaturę plynu chłodzącego oraz położenie przepustnicy na ok 16%.Sprawdziłem kompresje po 14, iskra na każdym cylindrze, impulsy wtryskiwaczy, napięcie na czujniku ciśnienia paliwa na listwie 3,2 V. I nie wiem co dalej z tym zrobić.  
 
 
Dziwne jest to że cylindry które nie palą mają suche świece, i druga sprawa jak psiknąłem Plakiem w przepustnice przy pracy silnika, nic się nie zmieniło. I jeszcze jedna sprawa, jak odłączyłem cewki i kręciłem rozrusznikiem 30sek to po wykręceniu świece praktycznie wszystkie były suche. Na pracującym silniku odłączenie 1 i 2 cewki nic nie zmienia, jak odepnę 3 to jest gorzej a po odpięciu 4 silnik gaśnie. Tak jakby na 4 chodził najlepiej, 3 gorzej a 1 i 2 brak reakcji. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 remi  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Lancer VIII 1,8 Pb 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-07-2025, 07:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Może warto jeszcze kompresję sprawdzić, bo tak na szybko to nic mi nie przychodzi do głowy. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |