Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie reaguje start/stop, nie można wyłączyć zapłonu
Autor Wiadomość
Bojbek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2019r CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2025
Posty: 3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 30-09-2025, 05:59   Nie reaguje start/stop, nie można wyłączyć zapłonu

Witam,
Posiadam Outlandera od nowości 2019 rok modelowy 2020 przebieg 66tyś

Mam problem z wyłączeniem zapłonu. Samochód stał jakiś czas, może tydzień. Po otwarciu z przycisku na klamce został jak zawsze standardowo uruchomiony.Włączyły się zegary i cały kokpit, niestety, nie odpalił. Nacisnąłem przycisk start/stop żeby wyłączyć, brak reakcji. Samochód cały czas włączony i wszystko działa, czujniki parkowania, kamery, można włączać i wyłączać poszczególne funkcje. Musiałem odpiąć Aku żeby wszystko wyłączyć. Okazało się że Aku było rozładowane. Po naładowaniu Aku i założeniu klem te same objawy. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i połączenia ze sterownikami(wtyczki), wymieniłem baterie w pilocie i w pestce od immobilizera. Posiadam również tester diagnostyczny Foxwell gt80, którym wcześniej się podpinałem i działał bez problemu, teraz nie mogę się połączyć.

Co mogę jeszcze sprawdzić ?
 
 
nemmooo 
Mitsumaniak

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 229
Skąd: Kraków/Ostrowiec Św.
Wysłany: 30-09-2025, 14:10   

A Aku trzyma napięcie? Może dokonało żywota i ładuje się ale przy próbie uruchomienia napięcie spada zbyt nisko.
 
 
Bojbek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2019r CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2025
Posty: 3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 30-09-2025, 19:15   

W sumie dobre pytanie. Nie pomyślałem o tym, skupiłem się na tym że Aku został naładowany. Oczywiście do sprawdzenia.

[ Dodano: 04-10-2025, 18:35 ]
Aku ma 85% sprawności, więc jest ok. Zostaje tylko serwis.
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer SB + Outlander IV 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 338
Skąd: Toruń
Wysłany: 04-10-2025, 18:40   

Pytanie jak pod obciążeniem, czyli podczas uruchamiania, wtedy może być duży spadek i dlatego nie obróci rozrusznikiem
 
 
akluchut 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2025
Posty: 2
Skąd: pomorskie
Wysłany: 21-11-2025, 10:04   

Poradziłeś Sobie w temacie, bo mam to samo?
 
 
Bojbek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2019r CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2025
Posty: 3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 24-11-2025, 23:14   

Tak, zrobiony. Zawieszony moduł bezkluczykowy
 
 
akluchut 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2025
Posty: 2
Skąd: pomorskie
Wysłany: 25-11-2025, 11:29   

Podpowiesz coś więcej, to jest ten moduł koło schowka ??
Jak go odblokować ??

[ Dodano: 02-12-2025, 15:45 ]
Czy jest ktoś na grupie kto może pomóc.
Przekaźniki sprawdzone
moduły wypinane
Podmieniłem BSI od innego
wymieniłem przycisk start stop i dalej nie mogę wyłączyć zapłonu.
Auto odpala na pych, ale nie mogę wyłączyć, muszę zadławić na biegu
brak komunikacji OBD
rozłączany rozrusznik
jeszcze tylko nie odłączałem alternatora
 
 
Krystian.K 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2025
Posty: 3
Skąd: Rybnik
Wysłany: 03-12-2025, 11:44   

Witam posiadam mitsubishi outlander 2018 rok po liftingu z automatyczna skrzynia biegów cvt,auto sprowadzone z niemieckiego salonu mitsubishi,zostało oddane w rozliczeniu. Auto ma przejechane 60.000 tys km i od jakiś 2 tygodni zauważyłem ze jak mam na biegu P i przycisnę sprzego/hamulec to ewidentnie słychać takie cykniecie,co wcisnę pedal to słychać cykniecie które nawet jest odczuwalne na kierownicy,czy możecie mi udzielić jakieś rady co to może byc,nie zauważyłem zeby auto jakoś inaczej chodziło czy cos w tym stylu z Góry dziękuję za odp Pozdrawiam Serdecznie
_________________
KrkSynGienka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.