|
Nie reaguje start/stop, nie można wyłączyć zapłonu |
| Autor |
Wiadomość |
Bojbek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2019r CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2025 Posty: 3 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 30-09-2025, 05:59 Nie reaguje start/stop, nie można wyłączyć zapłonu
|
|
|
Witam,
Posiadam Outlandera od nowości 2019 rok modelowy 2020 przebieg 66tyś
Mam problem z wyłączeniem zapłonu. Samochód stał jakiś czas, może tydzień. Po otwarciu z przycisku na klamce został jak zawsze standardowo uruchomiony.Włączyły się zegary i cały kokpit, niestety, nie odpalił. Nacisnąłem przycisk start/stop żeby wyłączyć, brak reakcji. Samochód cały czas włączony i wszystko działa, czujniki parkowania, kamery, można włączać i wyłączać poszczególne funkcje. Musiałem odpiąć Aku żeby wszystko wyłączyć. Okazało się że Aku było rozładowane. Po naładowaniu Aku i założeniu klem te same objawy. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i połączenia ze sterownikami(wtyczki), wymieniłem baterie w pilocie i w pestce od immobilizera. Posiadam również tester diagnostyczny Foxwell gt80, którym wcześniej się podpinałem i działał bez problemu, teraz nie mogę się połączyć.
Co mogę jeszcze sprawdzić ? |
|
|
|
 |
nemmooo
Mitsumaniak
Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Sie 2012 Posty: 229 Skąd: Kraków/Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 30-09-2025, 14:10
|
|
|
| A Aku trzyma napięcie? Może dokonało żywota i ładuje się ale przy próbie uruchomienia napięcie spada zbyt nisko. |
|
|
|
 |
Bojbek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2019r CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2025 Posty: 3 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 30-09-2025, 19:15
|
|
|
W sumie dobre pytanie. Nie pomyślałem o tym, skupiłem się na tym że Aku został naładowany. Oczywiście do sprawdzenia.
[ Dodano: 04-10-2025, 18:35 ]
Aku ma 85% sprawności, więc jest ok. Zostaje tylko serwis. |
|
|
|
 |
Fred.X
Forumowicz
Auto: Lancer SB + Outlander IV 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 338 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 04-10-2025, 18:40
|
|
|
| Pytanie jak pod obciążeniem, czyli podczas uruchamiania, wtedy może być duży spadek i dlatego nie obróci rozrusznikiem |
|
|
|
 |
akluchut
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2025 Posty: 2 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 21-11-2025, 10:04
|
|
|
| Poradziłeś Sobie w temacie, bo mam to samo? |
|
|
|
 |
Bojbek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2019r CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2025 Posty: 3 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 24-11-2025, 23:14
|
|
|
| Tak, zrobiony. Zawieszony moduł bezkluczykowy |
|
|
|
 |
akluchut
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2025 Posty: 2 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 25-11-2025, 11:29
|
|
|
Podpowiesz coś więcej, to jest ten moduł koło schowka ??
Jak go odblokować ??
[ Dodano: 02-12-2025, 15:45 ]
Czy jest ktoś na grupie kto może pomóc.
Przekaźniki sprawdzone
moduły wypinane
Podmieniłem BSI od innego
wymieniłem przycisk start stop i dalej nie mogę wyłączyć zapłonu.
Auto odpala na pych, ale nie mogę wyłączyć, muszę zadławić na biegu
brak komunikacji OBD
rozłączany rozrusznik
jeszcze tylko nie odłączałem alternatora |
|
|
|
 |
Krystian.K
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2025 Posty: 3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 03-12-2025, 11:44
|
|
|
| Witam posiadam mitsubishi outlander 2018 rok po liftingu z automatyczna skrzynia biegów cvt,auto sprowadzone z niemieckiego salonu mitsubishi,zostało oddane w rozliczeniu. Auto ma przejechane 60.000 tys km i od jakiś 2 tygodni zauważyłem ze jak mam na biegu P i przycisnę sprzego/hamulec to ewidentnie słychać takie cykniecie,co wcisnę pedal to słychać cykniecie które nawet jest odczuwalne na kierownicy,czy możecie mi udzielić jakieś rady co to może byc,nie zauważyłem zeby auto jakoś inaczej chodziło czy cos w tym stylu z Góry dziękuję za odp Pozdrawiam Serdecznie |
_________________ KrkSynGienka |
|
|
|
 |
|
|