 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
instrukcja???? obsługa Sigmy |
Autor |
Wiadomość |
tuzem [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2007, 11:20 instrukcja???? obsługa Sigmy
|
|
|
Dołączyłem niedawno do mitsuManiaków a dziś w nocy stałem się szczęśliwym posiadaczem Sigmy.
To mój pierwszy automat. Czy ktoś może posiada instrukcję obsługi?
Jak na razie jeżdże do tyłu i do przodu. Ale w aucie jest pełno różnych przycisków, przełączników itp na desce, kierownicy, gałce biegów.
Bardzo proszę o najprostsze informacje, co do czego. Jak tą brykę obsłużyć, nic nie zepsuć i oby jeździła jak najdłużej... |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2007, 20:43
|
|
|
Gratulacje z okazji nabycia Sigmy !
Tak pokrótce oznaczenia jeśli nie znasz
P -park (zwykle zostawiasz nawet bez ręcznego na parkingu )
R-Reverse czyli do tyłu
N - neutral (luz) na obu można uruchomić silnik pozostałe
D -drive czyli jazda (4 biegi sam przełącza przy dodawaniu gazu i na tym polega jazda automatem)
2 - długie podjazdy pod górę , ciągnięcie przyczepy itp.
L - najwolniejszy bieg do około 30km/h
Przycisk przy dźwigni biegów pod kciukiem O/D na On/Off (pod licznikiem jak jest włączony over drive (nadbieg) pali się pomarańczowa lampka pozwala jechać od 1-3 biegu czyli do ok 120km/h instrukcja zaleca włączać na krótkie okres np. przy wyprzedzaniu
A/T MODE przycisk podobnie można włączać świeci lampka PWR do wyprzedzania zwykle redukuje o bieg niżej i trzyma wysokie obroty prawie do końca po skończonym manewrze powinno się wyłączyć i jedziesz na ECO zielona lampka
Pod pedałem gazu jest jeszcze przycisk jak naciśniesz gaz do oporu powinien zredukować
i otworzyć przepustnicę na maxa
przy kierownicy masz tempomat po lewej stronie na desce masz włącznik cruise po włączeniu nad licznikiem powinno też na zielono palić się CRUISE wtedy na kierownicy wciskasz set oczywiście przy prędkości z jaką chcesz jechać wyłączasz przy kierownicy lub po prostu wciskasz hamulec
Nie piszę szczegółowo bo by wyszła epopeja i tak już dużo napisałem na str 4 tego forum
Chi -Man daje odpowiedzi na te pytania więc poczytaj
O ECS czyli pompowanym zawieszeniu nie piszę o ogrzewanych fotelach też czy pamięci fotela (Memory 1 lub 2 jak w filmie memory fife ) czy TCL (prowadzenie trakcji można wyłączyć )
Życzę miłej, bezpiecznej i oczywiście sprawiającej dużo frajdy z jazdy tym
nietuzinkowym autem
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 18-05-2007, 00:11
|
|
|
Zasadniczo nic do dodania ale pozwole sobie uściślić :> (bo nie byłbym sobą )
L- blokada 1go biegu i dodatkowo hamowanie silnikiem (w innych położeniach tego nie ma)
2 - 1 i 2 bieg czyli tak jak napisał Syski - do ostrych podjazdów lub dynamicznej jazdy -może to trochę ekstremalne ale jeśli ktos nie liczyłby sie ze zużyciem paliwa i samochodu to wystarczyłoby to do jazdy w Polsce (na 2ce idzie do 140 kmh )
A/T MODE - przełącza między trybami POWER i ECO - pierwszy do bardziej dynamicznej jazdy, drugi do spokojnej
OD - j/w ewentualnie do jazdy miejskiej gdy nie przekraczasz 60 kmh - mozna jeździć i z włączonym po miescie ale szkoda skrzyni - jeśli skrzynia jest w trybie ECO to 4ka wchodzi już przy 50 kmh (podobnie jest jeśli wybrane jest POWER a skrzynia jest zimna)
Aha jeśli ktoś jest zainteresowany to mam wolną instrukcje od SIGMY ale niestety po Niemiecku lub Francusku - mogę zapodać skany lub wysłac na koszt odbiorcy |
|
|
|
 |
tuzem [Usunięty]
|
Wysłany: 18-05-2007, 08:42
|
|
|
Dzięki koledzy, autko jest naprawdę super!!!
Płynie po ulicach... i mam nadzieję że jeszcze długo, długo.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|