 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymiana paskow rozrzadu w pajero 2,5tdi prosze o pomoc |
Autor |
Wiadomość |
zurma34 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2007, 13:30 Wymiana paskow rozrzadu w pajero 2,5tdi prosze o pomoc
|
|
|
Witam pewnie znowy mnie okrzanicie ze znowy zakladam nowy temat, ale pisalem na moim starym i nikt mi nie odpisal.
ale do rzeczy!
Zabralem sie dzis za wymiane paska rozrzadu (znaczy narazie wszystko rozebralem bo paski bede mial dopiero we wtorek) i o zgrozo okazalo sie ze pasek od walkow byl pekniety, jak dawno tego nawet niewiem
Sprawdzilem walki i lekko chodza, ale nie w tym rzecz mam problem z glownym paskiem. Chcialem ustawic na znaki i przygotowac do zdjecia i szlak mnie chcial trafic bo nie moglem ustawic na znaki jak ustawilem na znak na wale to pompa i kolo od zaworow jest przestawione o jeden zabek za znakiem. Teraz nie wiem co robic niewiem jak ustawis jak bede zakladal nowy pasek czy ustawic kola na znaki i zakladac nowy pasek? . Czy nic nie przestawiac i zalozyc pasek tak jak jest teraz.
W instrukcji jest poikazane ze ma byc ustawione na znaki
Pozdrawiam i prosze o pomoc |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 14-05-2007, 14:19
|
|
|
Ustaw na znaki - taki objaw może być efektem pęknięcia paska balansowego - jego resztki podchdzą często pod pasek główny powodując przeskok na wale.... Nie znam osobiście 4d56, ale jeżeli pompa oleju napędza balans - uważaj na ustawienie kółka pompy oleju, najlepiej ustaw na znacznikach pompę wtryskową, wałek i pompę oleju (jeżeli występuje ) i dopiero wtedy zdejmij pasek. Przy zakładaniu skoryguj wał..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-05-2007, 14:33
|
|
|
w 4D56 OBA wałki balansowe napedzane sa osobnym paskiem a kolka trzeba ustawic na znaki
przestawienie moze tez wynikac ze zle przeprowadzonej wymiany (jak i z poslizgu paska glownej na strzepach paska balansu) |
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 14-05-2007, 16:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zurma34 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2007, 18:21
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | w 4D56 OBA wałki balansowe napedzane sa osobnym paskiem a kolka trzeba ustawic na znaki
przestawienie moze tez wynikac ze zle przeprowadzonej wymiany (jak i z poslizgu paska glownej na strzepach paska balansu) |
Witam ten pasek od walkow balansowych pekl mi nawet niewiem kiedy (najprawdopodobnie ze starosci) niewiem jak dlugo jezdzilem na tym peknietym pasku (chyba dlugo bo w jednym miejscu jest wypilowany od kola zabatego na walw) Mialem duzo szczescie ze sie nie wkrecil w ten glowny pasek i ze go nie zerwal, a co do przeskoczenia to bym sie sprzeczal, jak by sie to stalo to bylo by wszystko opoznione a nie przyspieszone tak jak jest teraz u mnie. A moze ktos celowo to zrobil przy ostatniej wymianie tylko jaki mial w tym cel a moze sie pomylil. A powiedcie mi jakie moga wtedy wystapic obiawy??? Bo z odpalaniem nie mialem zadnego problemu, odpala lepiej niz bezyna
[ Dodano: 15-05-2007, 16:39 ]
Co tak wszyszcy milcza nikt nie moze mi doradzic co z tymi paskami??? |
|
|
|
 |
|
|