 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 03-06-2007, 23:54 |
[CB4W 1.6] Jak sprawdzić czy mam poduszkę.... |
Autor |
Wiadomość |
Xiff
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.6 1995 Kombi
Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 156 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 25-04-2007, 21:40 [CB4W 1.6] Jak sprawdzić czy mam poduszkę....
|
|
|
Hej wam,
wiem że temat świecącego SRS sie już pojawiał, ale mam takie techniczne pytanie, jak zdjąć pokrywę od poduszki żeby sprawdzić czy coś wogóle jest w środku. W moim kombi '95 świeci się cały czas SRS i mam poważne podejrzenie że poduszka została już kiedyś wystrzelona. Chciałbym to zobaczyć ale jakoś ci boje na hama zdejmować pokrywę żeby czegoś nie zniszczyć. Czy któryś (lub któraś) z was to robił/a? Nie musi to byś pokrywa na kierownicy, bo w zasadzie jakby były wystrzelone to obie. Pytanie tylko którą łatwiej otworzyć.
Czekam na info... Pozdrawiam.
Xiff |
_________________ Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma,
Dopóki się nie wydarzy.
K. P. |
Ostatnio zmieniony przez akbi 30-05-2007, 18:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 26-04-2007, 06:53
|
|
|
walnij w drzewo, wtedy bedziesz mial pewnosc ! |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 27-04-2007, 06:47
|
|
|
spoko ! zarty mnie sie trzymaja od dziecka ... ale bede powsciagliwy next timem |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 01-05-2007, 09:21
|
|
|
Nawet jesli poduszkę masz sprawną (a taką mozna nawet za 200zl kupić) a masz podejrzenia, że była wystrzelona to komputer który zarządza SRSem jest do wymiany.
Z tego co się orientuję jest on jednorazowego użytku. Jeśli auto było bite i wystrzeliły poduszki to poza poduszkami trzeba wymienić jeszcze ten komputerek, a to już jest rząd wielkości 2000zł albo i więcej.
Jeśli cię denerwuje ta lamka na desce rozdzielczej to zawsze możesz wyjąć żaróweczkę |
|
|
|
 |
Xiff
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.6 1995 Kombi
Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 156 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 05-06-2007, 20:29
|
|
|
A czemu kurde trzeba go wymienic, nie mozna przeprogramowac jakos? |
_________________ Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma,
Dopóki się nie wydarzy.
K. P. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 06-06-2007, 09:26
|
|
|
Komputer można przeprogramować - nie przeprogramujesz czujnika przeciążenia (integralnej części kompa), w który jest w 100% mechanicznym czujnikiem ulegającym destrukcji podczas wypadku |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|
|