Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pare pytań - jestem nowy :)
Autor Wiadomość
kamilkkk
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2007, 23:01   Pare pytań - jestem nowy :)

Witam. Niedawno stałem się posiadaczem Colta 1,3 96r. CJO. Kilka pytań dotyczących autka.

1. Silnik - jak przygazuje to wolno schodzi z obrotów. Czy to normalne?Powiedzmy trwa to jakieś 3-4 sekundy zanim zejdzie do obrotów jałowych.

2. Słychać jakieś stuki w prawym przednim kole :/ Jak podniose auto i ruszam kołem w poziomie to jest wyczuwalny mały luz i stukot. W pionie jest OK. Podczas jazdy słychać stuki na dziurach i jak np puszczam sprzęgło. Jak dam jedynke i puszcze sprzegło i wcisne itd to słychać stuki i jakiś luz. Czy wiecie co to może być?

Z góry dziękuje i pozdrawiam
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2007, 10:11   

Sprawdź końcówki drążka kierowniczego oraz sam drążek-najbardziej prawdopodobne.
Co do obrotów w moim aucie jest podobnie.
Jeżeli masz stuki podczas ruszania może to wskazywać na przegub.
 
 
kamilkkk
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2007, 10:16   

Ok jutro z rana będe miał czas więc zerkne na te drążki. Choc szarpiąc ręką to nie wiem czy coś wyczuje :/ Moze lepiej pojechać na stacje diagnostyczną co? A co do przegubów to z tego co wiem to one strzelają tylko i wyłącznie przy skręcaniu więc raczej odpada (mam nadzieje :) )
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-06-2007, 10:42   

kamilkkk napisał/a:
Moze lepiej pojechać na stacje diagnostyczną co?
Dokładnie tak.
kamilkkk napisał/a:
A co do przegubów to z tego co wiem to one strzelają tylko i wyłącznie przy skręcaniu więc raczej odpada
Niestety nie. Jak są mocno zużyte to strzelają nawet podczas ruszania na wprost.
 
 
kamilkkk
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2007, 11:05   

Gdyby były mocno zużyte to napewno też bym je słyszał przy skręcaniu. Ale czy mam full skręt w prawo czy w lewo jest cichutko i przeguby nie strzelają dlatego od razu tą część odrzuciłem. Zobaczymy co z tymi drążkami i co powiedzą na stacji. A może to być mocno zużyte łożysko???
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-06-2007, 13:34   

kamilkkk napisał/a:
A może to być mocno zużyte łożysko???
Oczywiście, że tak.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 18-06-2007, 18:36   

Ja bym obstawiał na wyluzowany sworzeń wahacza.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
kamilkkk
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2007, 23:16   

Z tym łożyskiem to może być fakt bo troszke buczy jak szybciej się jedzie tzn szumi. Ale czy przez łożysko są luzy w poziomie??? hmm.... no nic nie ma co się zastanawiać na sucho trza iść i sprawdzić :) jak co to się jeszcze odezwe.
 
 
IGNS
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2007, 21:15   

A masz wyważone koła?
 
 
kamilkkk
[Usunięty]

Wysłany: 21-06-2007, 09:04   

Tak prawde powiedziawszy to nie wiem :) Ale nie wydaje mi się żeby to był powód stukania :)

[ Dodano: 21-06-2007, 09:05 ]
łożysko do wymiany na 70% i mam luzy na stabilizatorze na mocowaniu do wachacza. Jak wymienie to zobaczymy może się uciszy. Jak nie to szukamy dalej

[ Dodano: 22-06-2007, 12:50 ]
Byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej. I co? I NIC!!! Facet powiedział że nie ma żadnych luzów. Wszystko OK i można bezpiecznie jeździć :) Ale stuka dalej :/ ech.... W takim razie zostaje chyba tylko to łożysko do zmiany.....
 
 
GTO
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2007, 19:49   

Jak stuka przy ruszaniu to przegub, a moze spróbuj ruszyc na wstecznym i sprawdz cz stukanie tez wystepuje, bo jezeli nie to uszkodzony jest przegub
 
 
kamilkkk
[Usunięty]

Wysłany: 24-06-2007, 21:41   

wydaje mi się że na wstecznym nie stuka ale dokładnie sprawdze jutro bo nie jestem pewien. Ale jeśli masz racje to czemu nie strzela ten przegub przy skręcaniu???

[ Dodano: 03-07-2007, 13:35 ]
A więc tak. Na wstecznym jak szybciej puszcze sprzęgło też leciutko słychać stuk (nie tak bardzo jak na 1 biegu ale słychać) byłem na drugiej stacji diagnostycznej i mówią że jest OK. U kolegi na kanale sprawdzałem półośki i mają luz wzdłużny tzn od skrzyni do koła ale tak podobno z tego co wiem ma być. przy wewnętrznym przegubie też są małe luzy ale kolega mówił że wielokiliny tak mają że nie zablokuje się ich do końca. Mocne luzy mam na stabilizatorze więc łączniki i gumy do wymiany na 100% ale to chyba nie powód stukania przy starcie? bo nie wiem czy to ma coś wspólnego.

[ Dodano: 03-07-2007, 13:37 ]
aha i jeszcze jedno. jak pulsacyjnie mocno "kopie" w hamulec też słychać stuk :/

[ Dodano: 12-07-2007, 16:34 ]
halo!!! ma ktoś jakiś pomysł???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.