 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pomocy - wycieki i tłumik i inne |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 29-06-2007, 22:32 Pomocy - wycieki i tłumik i inne
|
|
|
Zajrzałem dokładnie pod samochód i widok który tam jest nie przedstawia się za dobrze.
Czy ktoś zna może dokładne wymiary tego łącznikia tj. średnica i długość i gdzie ewentualnie takie coś dostać?
Kwestia druga - miska olejowa od skrzyni - zawilgocona - czy to ze względu na nie wymienioną uszczelke po otwieraniu miski? (prawdopodobnie genialny mechanik nie dał nowej uszczelki gdy wymieniali skrzynie - pora na zmianę mechanika)
I jeszcze trzecie primo. Odkryłem ze zdziwieniem i niepokojem że jednak przy przekładaniu skrzynki nie została zamieniona płytka sterująca tj. w samochodzie z 95 jest skrzynka '91 i płytka '91 (pomimo że miała byc skrzynia 91 i płytka '95).
Czy zacinanie sie zaworów w płytce mogłoby tłumaczyć szarpanie i opóźnienia przy redukcji 2-1 ? (reszta biegów chodzi niewyczuwalnie)
Czy zamiana płytki jest możliwa bez większych problemów? Ewentualnie wymiana samych cewek? (chciałbym to zrobić przy okazji wymiany filtra w skrzyni) |
|
|
|
 |
Chi-Man [Usunięty]
|
Wysłany: 05-07-2007, 01:27
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | Czy ktoś zna może dokładne wymiary tego łącznikia tj. średnica i długość i gdzie ewentualnie takie coś dostać? |
Dokładne wymiary to 30 cm długości i 5 cm średnicy - ze względu na długość trudna do dostania ale zawsze można użyć 25-tki i dospawać jakiś pierścień lub pospawać do kupy dwe 15-stki.
lukasz12 napisał/a: | Kwestia druga - miska olejowa od skrzyni - zawilgocona - czy to ze względu na nie wymienioną uszczelke po otwieraniu miski? (prawdopodobnie genialny mechanik nie dał nowej uszczelki gdy wymieniali skrzynie - pora na zmianę mechanika) |
Raczej trudno jest zdemontować starą uszczelkę w całosci. Więc albo założył na silikon, albo przy wymianie na nową nie doczyścił pozostalości starej uszczelki...jedno jest pewne czas na zmiany...
lukasz12 napisał/a: | I jeszcze trzecie primo. Odkryłem ze zdziwieniem i niepokojem że jednak przy przekładaniu skrzynki nie została zamieniona płytka sterująca tj. w samochodzie z 95 jest skrzynka '91 i płytka '91 (pomimo że miała byc skrzynia 91 i płytka '95).
Czy zacinanie sie zaworów w płytce mogłoby tłumaczyć szarpanie i opóźnienia przy redukcji 2-1 ? (reszta biegów chodzi niewyczuwalnie)
Czy zamiana płytki jest możliwa bez większych problemów? Ewentualnie wymiana samych cewek? (chciałbym to zrobić przy okazji wymiany filtra w skrzyni) |
Nie zawsze taka przekładka jest możlwa gdyż są przynajmniej dwa rodzaje skrzyń tudzież płyt sterujących. Skoro jednak ta stara skrzynka w ogóle ruszyła na Twoim sterowniku, prawdopodobnie była wykonalna. Zabrakło więc po prostu chęci...gdyż jest z tym trochę zabawy.
Można wymienić same elektrozawory ale o ile pamiętam te od biegów 1 i 2 wymagają demontażu płyty sterującej...
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|
|