 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Carisma z Danii |
Autor |
Wiadomość |
DD [Usunięty]
|
Wysłany: 05-08-2007, 21:33 Carisma z Danii
|
|
|
Witam...
Od kilku dni jestem posiadaczem Carismy 1.6 16v z 96r....ściągniętej z Danii...
Silnik chodzi ja brzytwa ale silnik od spodu strasznie pordzewiały, tak samo tarcze przodu i z tyłu...a tak to zawieszenie i podłoga nie tknięta
Czy któryś z was ma autko ze Skandynawii?
Mam kilka pytań:
-jaki jest koszt wymiany pasków, oleju, tarczy przód i tył no i klocków
-jaki olej lejecie do takiego silnika (to GL ..nie GDI)
- jak wam pali /100
- co warto na początek wymienić?
Z góry dziękuję
pozdrawiam |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 05-08-2007, 22:47
|
|
|
DD to że silnik i spód auta pordzewiały to wynik powietrza nadmorskiego. Miałem kiedy vectre sprowadzona z północy Holandii i też wszystko było skorodowane nawet na elementach aluminiowych był taki nalot biały. mogła Twoja Cari też długo stać i korozja jest tego efektem. Co do rozrządu to nie pomogę (mam diesla u mnie komplet pasek + napinacze i rolki 430 zł + robocizna) a klocki przód miałem okazję niedawno wymieniać i kupiłem FERODO jak dobrze pamiętam za 110 PLN. Tyłu jeszcze nie robiłem. Pozdrawiam i życzę przyjemności z użytkowania. |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
|
|