Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana sytentyk - polsyntetyk
Autor Wiadomość
wegiel
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2007, 21:49   Zmiana sytentyk - polsyntetyk

Temat walkowany ale tyle sie ich po wyszukaniu pojawia ze zdecydowalem na nowy.

Sprawa wyglada tak : przejechane 215k km, ubytek oleju to okolo 1/2 miedzy max a min na bagniecie na 5k km. Od poczatku auto jezdzi na Mobil 1 0W-40.

Pytanie: zmieniac na polsyntetyk? Ma to jakis sens? Cos sie zmieni czy takim ubytkiem nie zawracac sobie glowy? (wydaje sie ze wszystko szczelne wiec pewnie spala sie)
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 03-10-2007, 22:35   

IMHO pewnie ciut za rzadko ma - jak już to nie półsyntetyk tylko nadal syntetyk Mobil1 ale może 5w40 lub 5w50 ale generalnie jak się mieścisz od max do min od wymiany do wymiany to jest OK
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 04-10-2007, 19:24   

saphire napisał/a:
jak już to nie półsyntetyk tylko nadal syntetyk Mobil1 ale może 5w40 lub 5w50
popieram :wink:
 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 04-10-2007, 20:48   

Nie lej półsyntetyka, bo to jeszcze za zdrowy silnik na takie ruchy. Mobil 5W50 powinien poprawić sytuację. Pamietaj, że jak będziesz kręcił silnik na czerwone pole to i minerała ci wciągnie. poprostu lej dobry olej, kontroluj poziom i ... szerokości :lol:
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
wegiel
[Usunięty]

Wysłany: 04-10-2007, 21:09   

Ok, dzieki. Mysle ze do wymiany czyli do przebiegu 15k km bede musial dolac jakies 300-500ml ale pewnie nastepnym razem zaleje 5W-50 zgodnie z rada.
Do czerwonego go nie ciagne - szkoda mi go :)

Dzieki wielkie,

[ Dodano: 08-10-2007, 22:33 ]
Hmm, chyba sie pospieszylem z tym spalaniem oleju. Umylem silniczek i po dluzszej przejazdzce zauwazylem slady oleju przy srubach od glowicy przy kolektorze wylotowym i po prawej czesci silnika - w kierunku akumulatora.

Wiec chyba to uszczelka zaworow - mam nadzieje ze nic wiecej.

A ten olej co pisaliscie to juz chyba full wypas i chyba ciezko znalezc lepszy w normalnych sklepach :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.