Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
aparat zapłonowy 4g37
Autor Wiadomość
Esio
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2007, 19:51   aparat zapłonowy 4g37

Witam. Mam dylemat wymieniałem silnik u kuzyna w klipsie 1.8 4g37, jak włożyć aparat zapłonowy do głowicy? Na końcu wałka z aparatu jest zębatka i jak by nie obrucić palcem ten wałek pasuje za każdym razem wchodzi bez problemu ale jednocześnie palec w aparacie pokazuje w innym kierunku. Jaki jest patent żeby zamątować prawidłowo może są jakieś cechy?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 26-10-2007, 20:07   

TAK
1. Na zębatce aparatu jest punkt, a na obudowie aparatu jest wystająca nadlewka. Zgrywasz te znaki (wtedy palec wskazuje na 1 cylinder.
2. zdejmujesz osłonkę kółka rozrządu, które jest na wałku i zgrywasz znaki kręcąc wałem
3. jak masz aparat na znaku i rozrząd na znaku - wsuwasz aparat przytrzymując palec, tak żeby nie obrócił się przypadkowo, tylko dopiero po "zatrybieniu" o wałek

[ Dodano: 26-10-2007, 20:07 ]
ps pamiętaj o regulacji zapłonu po tej operacji ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Esio
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2007, 20:49   

Do ustawienia zapłonu potrzebna będzie lampa, ewentualnie bez lampy obejdzie się jakoś? kolejność zapłonu 1-3-4-2 ?Wielkie dzięki Bartku punkcik dla Ciebie.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-10-2007, 21:30   

kolejnosc 1342
lampa jest niezbedna do prawidlowej regulacji zaplonu
wstepnie - jesli nic nie jest przestawione - ustawiasz aparat (lub czujnik polozenia walu - jesli tam jest osobno od aparatu a tak w 4G63 DOHC jest) posrodku zakresu regulacji
 
 
Esio
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2007, 21:38   

Dziękuję. Wiem już wszystko co chciałem wiedzieć :D
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-10-2007, 22:05   

jeszcze maly dodatek - przy ustawianiu zaplonu musisz podlaczyc do masy zlacze do ustawiania zaplonu (w 1G jest za akumulatorem)
 
 
Esio
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2007, 19:44   

Dzięki Krzyżak o tym nie miałem pojęcia, :shock: samochód odpalił ale z dokładym ustawieniem zapłonu podjade na warsztat i bede miał na to oko. Auto szykuje kuzunowi mam nadzieje że będzie zadowolony.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.