 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Komputer Sigmy. |
Autor |
Wiadomość |
rkasia11 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-11-2007, 22:23 Komputer Sigmy.
|
|
|
Czy komputer ma pamięć zdarzeń, czy pokazuje tylko aktywne błędy?
Chodzi o to, czy jeśli samochód mi wczoraj zgasł, to można się dowiedzieć dlaczego, mimo że kontrolka CE się nie zapaliła? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 24-11-2007, 10:46 Re: Komputer Sigmy.
|
|
|
rkasia11 napisał/a: | Czy komputer ma pamięć zdarzeń, czy pokazuje tylko aktywne błędy?
Chodzi o to, czy jeśli samochód mi wczoraj zgasł, to można się dowiedzieć dlaczego, mimo że kontrolka CE się nie zapaliła? |
O ile wiem to błedy sa trzymane tak długo jak długo jest zasilanie, wykasowac je można tylko wtedy kiedy nie ma zasilania czyli odłączysz akumulator, wiec to co sie zapisało wcześniej powinno byc. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
rkasia11 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-11-2007, 22:32
|
|
|
To jeśli kontrolka CE nie zapala się podczas pracy silnika, a mimo to silnik gaśnie, czy uda się stwierdzić dlaczego?
Problem polega na tym, że jak odpalę zimny silnik, to obroty są wyższe niż na rozgrzanym, po pewnym czasie, obroty spadają i silnik gaśnie na wolnych.
Po osiągnięciu temp pracy nie gaśnie, ale nawet jeśli wskazówka jest tuż przed połową wskaźnika też potrafi zgasnąć.
Nie dodaje gazu, przy wspomaganiu, klimie.
Jedynie przy wentylatorach od chłodnicy.
Regulacja wolnych obrotów była wykonywana, razem z czyszczeniem przepustnicy i krokowca. |
|
|
|
 |
Chi-Man [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2007, 16:24
|
|
|
Witam,
są trzy możliwości: źle zrobiona regulacja - skrajne rozlegulowanie, uszkodzone jedno z uzwojeń silniczka krokowego (szukaj - "silniczek krokowy"), uszkodzony lub przestawiony czujnik TPS. (szukaj - "TPS")
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
rkasia11 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2007, 17:34
|
|
|
Ustawiłem tp, przepustnica czysta, silnik krokowy z kanałami wyczyszczony.
Pomierzyłem opory między pinami i ieden jest bez oporu.
W jednym rzędzie było między sąsiednimi pinami po ok27om, pomiędzy skrajnymi ok 50om.
W drugim rzędzie jeden jakby pusty.
Rozebrałem dalej i wszystkie styki są podłączone i nic sięnie odlutowało.
Po złożeniu i podłączeniu silniczka do kabla, po włączeniu zapłonu czuć, że coś się dzieje, ale grzybek się nie rusza.
Pomocy!!!!
[ Dodano: 19-12-2007, 00:10 ]
Czy jest ktoś kto pomoże? |
|
|
|
 |
|
|