Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z reduktorem
Autor Wiadomość
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 01-12-2007, 13:16   problem z reduktorem

No więc mam taki problem , na benzinie pali super i na zimno i na ciepło, ale jak zimny silnik i zapodam mu gaz to zaraz gaśnie i potem go cięzko odpoalić, jak sie zagrzeje to chodzi jak talala na gazie , instalacja jest juz dosyc stara i posowało by moze zmienic lub zregenerować reduktor, moje pytania są takie, czy można cos wymienić np membrame ? czy wszystkie sa takie same? czym sie sugerować przed kupnem ? czy moze raczej kupic nowy reduktor? ile kosztuje i jaki kupić? i czy samemu to mozna zrobić? jeśli tak to jak? i czy mam mieć pustą butle? :shock: ale sie zmeczyłem zadawaniem pytań mysle ze wam to niesprawi tyle problemu, pozdro
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-12-2007, 15:56   

Czytasz z reduktora firmę, model itp.
Szukasz membran na allegro, w sklepach internetowych etc.
Jak nie znajdziesz to szukasz nowego reduktora
Jak znajdziesz:
-zakręcasz zawór na butli, zdejmujesz wtyczkę
-odpalasz auto na LPG i czekasz aż zgaśnie
-upuszczasz płynu z chłodnicy, albo węże grzania reduktora podwieszasz żeby się nie lało.
-odkręcasz wszystkie inne przewody i reduktor na warsztat:)
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 01-12-2007, 16:34   

waldi juz raz podawałem link:
nie wiem czy nie Tobie, w każdym razie prosze jeszcze raz:
http://www.kadett.d.pl/fo...ght=regeneracja
_________________

 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 01-12-2007, 17:05   

:mrgreen: oooooo dzieki bardzo, a ile taka membrama mniej więcej kosztuje i jakiej firmy najlepiej?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 01-12-2007, 17:12   

widzę że nie przeczytałeś całego wątku. Tam wszystko pisze.
_________________

 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 02-12-2007, 16:48   

czytam po łebkach wiec widac efekty :P , a jak doradzacie zmieniac membrame czy kupic reduktor? bo to gaśnięcie na zimnym silniku juz mnie wkur............ jak zgasnie to ciezko zapalic najgorzej jakl mi w korku zgasa i czas ruszać
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-12-2007, 17:39   

Ja zmieniłem membranę, wyregulowałem conieco (gaźnik) i pojechałem do gazowników na regulację i chodzi idealnie :)
Wcześniej też mi gasł co raz, nie trzymał obrotów równych itp. Kupiłem zestaw, rozkręciłem wyczyściłem złożyłem z nowych części i teraz działa :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 02-12-2007, 17:45   

a ile by to kosztowało jak bym do gazownika dał woza? boje sie sam cos robic koło tego bo to gaz niechce cos popsuc a samochód jest mi potrzebny
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2007, 21:18   

waldi-1 napisał/a:
a ile by to kosztowało jak bym do gazownika dał woza? boje sie sam cos robic koło tego bo to gaz niechce cos popsuc a samochód jest mi potrzebny


ja płaciłem 280 złotych razem z regulacją dwóm kumatym gościom nie zajęło to więcej jak 1.5 godzinki razem ze strojeniem, mam jeszcze tylko podjechać za 1,5 tysiaca na dodatkową regulację wliczoną już w cene :) czyli jestem baaardzo zadowolony :)
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-12-2007, 23:04   

280 zł ?? to prawie jak za nowy parownik :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2007, 00:48   

Maretzky85 napisał/a:
280 zł ?? to prawie jak za nowy parownik :P


myślę że po użyciu zestawu naprawczego parownik spełnia te same funkcje co nowy.

do tego tak jak napisałem mam wliczone w cene dwie regulacje gazu.

jeżeli już musze używać gazu to przynajmniej chcę żeby wszystko bylo w miarę jak najmniej szkodliwe dla silnika, dlatego oczywiście kable, świece i płyny wymieniam też przed czasem, i to chyba dzięki temu nie mam problemów z strzałami czy brakiem mocy na gazie, mimo wszystko mógł by spalać troszku mniej aktualnie powtarza mi sie spalanie na poziomie 14,5 L przy zróżnicowanej jeździe w mieście, co zależy od mojego humoru raz brykam szybciutko a raz toczę sie godnie jak to przystało na Galanta :wink:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11184
Skąd: Radomsko
Wysłany: 03-12-2007, 22:45   

Pytałem u mojego gazownira,i 330 zeta za nowy reduktor z wymianą i regulacją.Swoją drogą ciekawe po ile kupuje reduktory.
_________________

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 03-12-2007, 22:56   

maja dojscia i pewnie za 100 zeta , napewno jakies dziadostwo z tajwanu
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.