Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A 2.0] Nie wchodzi na wysokie obroty!
Autor Wiadomość
mandro33 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V EA2A
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 68
Skąd: Częstochowa
  Wysłany: 01-04-2008, 08:48   [EA2A 2.0] Nie wchodzi na wysokie obroty!

Rano odpalił normalnie po przejechaniu 100m nie chce wejść na wysokie obroty i na biegu jałowym silnik pracuje nierówno.świece mają około 6tyś,cewki jedna i druga podaje iskre bo sprawdzalem.Proszę o pomoc zanim pojade do warsztatu.
_________________
DARIO
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-04-2008, 09:54   

Jeśli na jałowym nierówno pracuje, to może silniczek krokowy do przeczyszczenia/wymiany :roll:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 01-04-2008, 10:00   

Przeypływomierz. Masz gaz? Jezeli tak mogł pojsc strzał i ci wywaliło plasterek miodu. Trzeba go wyjąć z puchy filtra, naprostować i wsadzić na miejsce...

[ Dodano: 01-04-2008, 10:03 ]
ew sprawdzic to mozesz, przez odpiecie przeływki(sama kostka), jezeli silnik zacznie chodzić równo i wkreci sie na obroty to masz winowajce
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
mandro33 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V EA2A
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 68
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-04-2008, 19:32   

Sorry ale nie miałem netu(zakładają ekrany dzwiękowe i przecieli światłowód)na dodatek jeszcze strajkuje komunikacja miejska a "misiek "odmówił posłuszeństwa.W którym miejscu znajduje sie silniczek krokowy?gazu jak za sugerował JaGrab3 nie posiadam.
_________________
DARIO
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 02-04-2008, 22:57   

Silnik krokowy nie ma nic do niewchodzenia na wysokie obroty. Ja ci mowie sprawdz przepływomierz. Może poprostu sie zepsuł.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
pawlos 
Mitsumaniak
Boski wiatr


Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 518
Skąd: Stargard
Wysłany: 02-04-2008, 23:07   

witam

powodów moze byc kilka-filtr paliwa,przepływka,sonda lambda,komp.

ale najczęsciej przyczyna jest błacha-wtyczki ,przetarty kabelek ,bezpiecznik

spróbuj sczytac błedy-jezeli cos powaznego powinno wymygrac

pozdrawiam
_________________
reprezentant DREAM TEAM 2012 :king: :king:
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 03-04-2008, 08:42   

filtr paliwa - raczej wykluczam, fakt dusił by sie na wysokich, ale wolne by nie falowały.
przepływka - jak najbardziej
sonda lambda - nie ma takiego wpływu na prace silnika, najwyzej sklad mieszanki byłby zakłamany
komp - tez moze byc
Ja jeszcze dodam od siebie - zawieszony zawór EGR ...
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
mandro33 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V EA2A
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 68
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-04-2008, 11:42   

Usterka wykryta -przyczyną nie równej pracy silnika i braku mocy okazało się przebicie fajki od wysokiego napięcia z tym że ta która znajduje się pod cewką.Pisałem że iskra była na dwóch cewkach ale co ztego jak na czwartym cylindrze biła do masy.Kiedyś kupiłem na giełdzie zapasowa cewke i ztąd nie mialem problemu z jej wymianą,problem polega na tym że dzwoniłem po sklepach z częściami ażeby kupic samą fajkę oczywiście tą pod cewką(jest zdejmowalna osadzona na stożku)i trzeba sobie to wybic z głowy bynajmniej u mnie w mieście,tylko komplet z cewka 650zeta.Ciekawe czy Japaneze ma je w sprzedaży,akurat nie dzwoniłem bo miałem częśc na wymiane. :biggrin:
_________________
DARIO
Ostatnio zmieniony przez mandro33 12-04-2008, 11:18, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-04-2008, 14:30   

Ja 3 tygodnie temu wymieniałem fajkę w ASO Lublin. Cena oryginału 137zł/szt.
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 06-04-2008, 21:49   

Ta fajkę wyjmowalem u siebie i czyscilem styki przy cewce i w samej fajce. mnie problem był (jest) taki ze z jednej uszczelki w komorze świecy lekko pojawia sie olej, on paruje i sie osadza na śróbce kontaktowej fajka-cewka. Jak, oczyszcze ten kontakt to wszystcji cycuś, w przeciwbym razie zdarzają sie zgubienia iskry przy deptaniu z dołu.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.