[EA2A 2.0] Nie wchodzi na wysokie obroty! |
Autor |
Wiadomość |
mandro33
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V EA2A
Dołączył: 26 Mar 2007 Posty: 68 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-04-2008, 08:48 [EA2A 2.0] Nie wchodzi na wysokie obroty!
|
|
|
Rano odpalił normalnie po przejechaniu 100m nie chce wejść na wysokie obroty i na biegu jałowym silnik pracuje nierówno.świece mają około 6tyś,cewki jedna i druga podaje iskre bo sprawdzalem.Proszę o pomoc zanim pojade do warsztatu. |
_________________ DARIO |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-04-2008, 09:54
|
|
|
Jeśli na jałowym nierówno pracuje, to może silniczek krokowy do przeczyszczenia/wymiany |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 01-04-2008, 10:00
|
|
|
Przeypływomierz. Masz gaz? Jezeli tak mogł pojsc strzał i ci wywaliło plasterek miodu. Trzeba go wyjąć z puchy filtra, naprostować i wsadzić na miejsce...
[ Dodano: 01-04-2008, 10:03 ]
ew sprawdzic to mozesz, przez odpiecie przeływki(sama kostka), jezeli silnik zacznie chodzić równo i wkreci sie na obroty to masz winowajce |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
mandro33
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V EA2A
Dołączył: 26 Mar 2007 Posty: 68 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-04-2008, 19:32
|
|
|
Sorry ale nie miałem netu(zakładają ekrany dzwiękowe i przecieli światłowód)na dodatek jeszcze strajkuje komunikacja miejska a "misiek "odmówił posłuszeństwa.W którym miejscu znajduje sie silniczek krokowy?gazu jak za sugerował JaGrab3 nie posiadam. |
_________________ DARIO |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 02-04-2008, 22:57
|
|
|
Silnik krokowy nie ma nic do niewchodzenia na wysokie obroty. Ja ci mowie sprawdz przepływomierz. Może poprostu sie zepsuł. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
pawlos
Mitsumaniak Boski wiatr

Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 518 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 02-04-2008, 23:07
|
|
|
witam
powodów moze byc kilka-filtr paliwa,przepływka,sonda lambda,komp.
ale najczęsciej przyczyna jest błacha-wtyczki ,przetarty kabelek ,bezpiecznik
spróbuj sczytac błedy-jezeli cos powaznego powinno wymygrac
pozdrawiam |
_________________ reprezentant DREAM TEAM 2012
 |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 03-04-2008, 08:42
|
|
|
filtr paliwa - raczej wykluczam, fakt dusił by sie na wysokich, ale wolne by nie falowały.
przepływka - jak najbardziej
sonda lambda - nie ma takiego wpływu na prace silnika, najwyzej sklad mieszanki byłby zakłamany
komp - tez moze byc
Ja jeszcze dodam od siebie - zawieszony zawór EGR ... |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
mandro33
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V EA2A
Dołączył: 26 Mar 2007 Posty: 68 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 06-04-2008, 11:42
|
|
|
Usterka wykryta -przyczyną nie równej pracy silnika i braku mocy okazało się przebicie fajki od wysokiego napięcia z tym że ta która znajduje się pod cewką.Pisałem że iskra była na dwóch cewkach ale co ztego jak na czwartym cylindrze biła do masy.Kiedyś kupiłem na giełdzie zapasowa cewke i ztąd nie mialem problemu z jej wymianą,problem polega na tym że dzwoniłem po sklepach z częściami ażeby kupic samą fajkę oczywiście tą pod cewką(jest zdejmowalna osadzona na stożku)i trzeba sobie to wybic z głowy bynajmniej u mnie w mieście,tylko komplet z cewka 650zeta.Ciekawe czy Japaneze ma je w sprzedaży,akurat nie dzwoniłem bo miałem częśc na wymiane. |
_________________ DARIO |
Ostatnio zmieniony przez mandro33 12-04-2008, 11:18, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-04-2008, 14:30
|
|
|
Ja 3 tygodnie temu wymieniałem fajkę w ASO Lublin. Cena oryginału 137zł/szt. |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 06-04-2008, 21:49
|
|
|
Ta fajkę wyjmowalem u siebie i czyscilem styki przy cewce i w samej fajce. mnie problem był (jest) taki ze z jednej uszczelki w komorze świecy lekko pojawia sie olej, on paruje i sie osadza na śróbce kontaktowej fajka-cewka. Jak, oczyszcze ten kontakt to wszystcji cycuś, w przeciwbym razie zdarzają sie zgubienia iskry przy deptaniu z dołu. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
|