Bagażnik do Pajero z 2000 roku bez relingów pilnie potrzebny |
Autor |
Wiadomość |
Chili [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2007, 10:01 Bagażnik do Pajero z 2000 roku bez relingów pilnie potrzebny
|
|
|
Jak w temacie. W związku z tym że lecę niebawem w góry a mój kruciak ma zero bagażnika muszę znaleźć coś na dach jakiegoś boxa czy cuś ale na całym allegro nie nie ma no chyba że były by relingi których niestety brak
Może macie jakieś namiary? |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
wildstar [Usunięty]
|
Wysłany: 27-12-2007, 21:39 bagaznik
|
|
|
hej zamontowałem taki kit thule ,jest dealer thule w Mikołowie ,drzwi dobrze sie zamykaja i wszystko ok tylko gwiżdże jak sie ponad 100 leci |
|
|
|
 |
ERJOT [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2007, 19:29
|
|
|
Hej
1. Przede wszystkim warto zamontować relingi. Teraz narty, kiedyś może będziesz musiał przewieźć rowery, innym razem jakieś "mocno" gabarytowe przedmioty. Relingi są bardziej uniwersalne i łatwiej dopasować różnego rodzaju bagażniki. Poza tym fajnie wyglądają. Montaż + relingi ok. 800 zł.
2. Jak potrzebujesz przewieźć jednorazowo deski w tą i z powrotem nie warto kupować boxu. Normalnie nie będziesz z nim jeździł, zajmuje trochę miejsca w garażu, kosztuje ok. 1500 - 2000 zł. (centralny zamek, łatwy montaż, mocowanie rzeczy w środku). Lepiej zwykły bagażnik narciarski (warto na min. 4 pary nart - nawet jak tyle nie masz, wsadzisz kije). Koniecznie na zamek! (Mieszkam w Karpaczu i niestety coś wiem na temat zostawiania niezabezpieczonych nart na samochodzie, podczas np. "szybkiego obiadu")
Miłego szusowania!
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
kongi [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2007, 00:35
|
|
|
ERJOT napisał/a: | Hej
1. Przede wszystkim warto zamontować relingi. Teraz narty, kiedyś może będziesz musiał przewieźć rowery, innym razem jakieś "mocno" gabarytowe przedmioty. Relingi są bardziej uniwersalne i łatwiej dopasować różnego rodzaju bagażniki. Poza tym fajnie wyglądają. Montaż + relingi ok. 800 zł.
|
że sie tak dopytam - montaż=wiercenie w dachu i takie tam ?
a zeby wywiercic, sciaganie podsufitki itd ?
czy sa jakies otwory montazowe i sie tylko wierci/przykreca
o techniczne kwestie pytam |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-12-2007, 10:28
|
|
|
Jesli masz wersje bez relingow to dach jest tak zrobiony, ze nie ma tam elementow ulatwiajacych dodanie relingow. Ten model tak ma i trzeba sie z tym pogodzic. Mocowania takie jak przewidziano do tej wersji. Nie radze demolowac dachu. Moze sie okazac, ze oslabisz konstrukcje i bedzie wiekszy klopot.
Mozesz szukac speca od montazu bagaznikow wyprawowych i wtedy pomyslec o powazniejszej przerobce ale do turystycznego uzywania firmowe stopki, belki i bagaznik lub uchwyty spokojnie wystarczaja. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
ERJOT [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2007, 15:19
|
|
|
Wiercenie w dachu konieczne, ale bez zdejmowania podsufitki, robi sie to na zasadzie wklejania kołków rozporowych, najlepiej w osi słupków. (całość ok. 3 godz.)
Dopuszczalny przewóz "towaru" do 50 kg. |
|
|
|
 |
jagi [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2008, 12:42
|
|
|
Mam taki bagażnik oryginalny od pajero. Jak dalej jestes zainteresowany to napisz na priv. |
|
|
|
 |
butyński [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2008, 20:25
|
|
|
Witam.A czy jakieś inne firmy ( trochę tańsze niż THULE ) robią coś do Pajero .Może ktoś eksperymentował. Ja mam taki bagażnik na tylne koło ( narciarski ) FAPA MAGO ,ale narty wystają nad obrys dachu i boję się go zamontować bo może działać jak żagiel .Czy ktoś jeździł z takim wynalazkiem. |
|
|
|
 |
|