Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dziwna sprawa....obrotomierz w CB4A
Autor Wiadomość
sol2 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CB4A - już nie automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 18
Skąd: Szczecin / Stargard
Wysłany: 14-01-2008, 09:44   dziwna sprawa....obrotomierz w CB4A

Witam wszystkich Misiomaniakow...


Mam takie male dziwne pytanko...

Mam CB4A w automacie...ostatnio dzieje sie takie otoz cudo, ze na jalowym obrotomierz spada mi na zero..lub faluje...po ponownym uruchomieniu silnika na jakis czas sie uspokaja..poza tym zauwazylem ze podniosly sie obroty na jalowym...i lekko faluja, szczegolnie na zimno...


czy to moze kondensatorki w ECU??

pozdro 4 all
_________________
Był/będzie: Lancer 1.6 GLXi - remont
jest: Mitsu/Renault Laguna DCi- oszczędność..oszczędność..
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-01-2008, 11:06   

A obroty się zmieniają na tzw: "słuch"? Ja też tak mam ale obroty silnika się nie zmieniają i skacze czasem ale tylko poniżej 1500. Jakby coś nie stykało, Po dodaniu gazu wskazówka na obrotomierzu przeskakuje na właściwą wartość czyli o około 400-500 obrotów.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
sol2 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CB4A - już nie automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 18
Skąd: Szczecin / Stargard
Wysłany: 14-01-2008, 11:11   

wiec wyglada to podobnie..tylko lekko faluja nawet "na sluch"..poza tym to jeszcze mocno rosna obroty po lekkim ruszeniu kierownica i wlaczeniu swiatel..nawet do 1500 na cieplo...wczesniej tego nie bylo..
_________________
Był/będzie: Lancer 1.6 GLXi - remont
jest: Mitsu/Renault Laguna DCi- oszczędność..oszczędność..
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-01-2008, 13:15   

sol2, a nie odłączałeś akumulatora może ostatnio??
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
sol2 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CB4A - już nie automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 18
Skąd: Szczecin / Stargard
Wysłany: 14-01-2008, 13:38   

to nie jest wina akumulatora...nie rozladowal sie.. albo cos siada w samym zegarze...albo jak sadze...to moga byc kondensatory...bo czasem dziwne rzeczy sie dzieja..np...bardzo podnosi obroty po ruszeniu kierownica...czego wczesniej nie bylo..czasem jakby przerywal na wysokich obrotach..wiec nie wiem...
_________________
Był/będzie: Lancer 1.6 GLXi - remont
jest: Mitsu/Renault Laguna DCi- oszczędność..oszczędność..
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-01-2008, 13:51   

sol2 napisał/a:
to nie jest wina akumulatora...nie rozladowal sie.

mi nie chodzi o wadliwe działanie akumulatora, tylko o to, że jak go odłączyłeś to tym samym zresetowałeś ECU, a po tym zawsze skaczą obroty do momentu ponownego "nauczenia" ECU
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
sol2 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CB4A - już nie automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 18
Skąd: Szczecin / Stargard
Wysłany: 14-01-2008, 13:53   

akbi, to nie jest wina nienauczonego ECU
_________________
Był/będzie: Lancer 1.6 GLXi - remont
jest: Mitsu/Renault Laguna DCi- oszczędność..oszczędność..
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21951
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-01-2008, 14:53   

sol2 napisał/a:
jak sadze...to moga byc kondensatory...bo czasem dziwne rzeczy sie dzieja..np...bardzo podnosi obroty po ruszeniu kierownica...
U mnie też tak podnosi obroty po ruszeniu kierownicą, ale tylko na zimnym silniku. A kondensatory wymieniałem prawie rok temu, więc są OK.
 
 
hayabusa
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2008, 15:25   

jeśli to Cię pocieszy to w moim też obroty lekko skaczą ,po dotknięciu nawet lekkim kieraka(`99-w manualu),i wogle nie są takie ~przyklejone~do jednej wartości (jak na przykład w nissanie),może ten typ tak ma,ja podgłaśniam radyjko a na obrotomierz nie patrzę ,w końcu silnik nie gaśnie :D
 
 
marc
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2008, 23:21   

u mnie czasmi wskazowka obrotomierza lezy jak by silnik nie chodzil, jak dam troche gazu to normalnie wskakuje na ok 600, przypuszczam ze to sprawa samych zegarow, silnik raczej trzyma stale obroty na LPG na benzynie mocno faluja zwlaszcza na zimnym
 
 
menadzer
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2008, 23:42   

U mnie falował obrotomierz i zaraz potem padł moduł zapłonowy.
 
 
gulon
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2008, 00:25   

A jak myślicie - jeżeli obrotomierz chodził i działał i nagle przestał to co to może być ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.