Niskie zawieszenie |
Autor |
Wiadomość |
cajmer [Usunięty]
|
Wysłany: 21-05-2008, 11:30 Niskie zawieszenie
|
|
|
mam problem z zawieszeniem a mianowicie nisko stoi prawdopodobnie jest padniety komp czy wystarczy go wymienic czy cos jeszcze? po przekreceniu kluczyka swieca sie kontrolki od zawieszenia, po odpaleniu juz nie. I jeszcze jedno a mianowicie cieknie olej przez symering przy rozrzadzie przy okazi wymienie rozrzad ipotrzebuje namiaru na tanisze czesci. Z gory dziekuje i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 21-05-2008, 19:20
|
|
|
zawieszenie z ecs-em to temat rzeka - raczej już zostanie nisko..... |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 29-05-2008, 12:12
|
|
|
Tak jak napisał zbyszek - ECS to czarna magia. Jeśli amortyzatory są sprawne to masz opcje dobić powietrza - auto przynajmniej nie bedzie tak obniżone - jest to jednak niezwykle mało prawdopodobne. Opcja druga to po prostu wymiana na zwykłe amortyzatory i odpowiednie spręzny |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
cajmer [Usunięty]
|
Wysłany: 06-06-2008, 17:49
|
|
|
gdzie trzeba dobic tego powietrza bezposredio do amorow czy gdzies indziej? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 06-06-2008, 17:55
|
|
|
cajmer napisał/a: | gdzie trzeba dobic tego powietrza bezposredio do amorow czy gdzies indziej? |
jeśli masz instalacje nie ruszaną to musisz dobicjac tam gdzie kompresorek jest podlaczony - przyda sie przejściówka. później gdy będziesz miał zapas powietrza w zbiorniku to musisz podać odpowiednio napiecie na zawory sterujace. Pytanie zasadnicze - ile amortyzatorów masz sprawnych? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|