nie chodzi jeden cylinder |
Autor |
Wiadomość |
kartuz [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2008, 08:23 nie chodzi jeden cylinder
|
|
|
Witajcie,
jaka może być przyczyna tego że silnik chodzi bez jednego cylindra? Czy można tak jeździć przez jakiś czas?
Dziękuję za info |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 14-05-2008, 08:26
|
|
|
kartuz napisał/a: | jaka może być przyczyna tego że silnik chodzi bez jednego cylindra? | Jaki silnik ? Benzyna, Diesel ? Jak to nie chodzi ? Nie pali na jednym cylindrze (czy to sprawdzone)?
kartuz napisał/a: | Czy można tak jeździć przez jakiś czas? | Nie można jeśli się nie chce mieć później wydatków |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
kartuz [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2008, 08:29
|
|
|
benzyna + gaz, wczoraj nie mogłem już przełączyć gazu a dzisiaj silnik terkocze jak stary traktor, nie ma mocy ale jeździ |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 14-05-2008, 10:42
|
|
|
Może upaliło cewkę albo zwarło świecę. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 14-05-2008, 10:56
|
|
|
1. Świece
2. Przewody wysokiego napięcia
3. Rozdzielacz
4. Wtrysk
5. Aparat zapłonowy
W takiej kolejności bym szukał.
Jeśli LPG sekwencyjne, a nie chodzi ani na LPG, ani na benzynie to wtrysk bym sobie darował. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
jart [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2008, 00:13
|
|
|
Ja również jeżdżę bez pierwszego cylindra od lewej patrząc z przodu auta.
wymieniłem kable , świece , wtrysk i nic
iskra jest sterowanie wtryskiem też jest .
Koszty rosną , a efektów nie ma , chyba pozostanie rozebranie silnika !!!!!!!!!
1.3 LPG 180tkm. LPG od 107tkm. |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
|
|
|
 |
jart [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2008, 14:28
|
|
|
Cns80 Piszesz że może to być rozdzielacz lub aparat zapłonowy.
Ale iskra jest jak szalona , w czasie pracy na "wolnych" obrotach wyciągam fajkę ze świecy a tam jak z karabinu maszynowego ale obroty silnika bez zmian. |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 20-05-2008, 14:35
|
|
|
Fajnie że jest iskra. Tylko czy na wszystkich cylindrach i czy we właściwym momencie
A jeszcze tak spytam:
Zanim się to stało nie zmieniałeś przewodów lub nie robiłeś czegoś przy układzie zapłonowym ? Iskra może sobie być, ale np. za słaba, za często, w nieodpowiednim momencie. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
jart [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2008, 16:40
|
|
|
Tak w ostatnim czasie byłem zmuszony wymienić przewody wysokiego napięcia gdyż pogryzła mi je prawdopodobnie kuna , wrzystkie poprzegryzała!!!!!!!
[ Dodano: 20-05-2008, 16:41 ]
Acha iskra jest na wszystkich cylindrach |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 20-05-2008, 21:33
|
|
|
jart napisał/a: | Tak w ostatnim czasie byłem zmuszony wymienić przewody wysokiego napięcia gdyż pogryzła mi je prawdopodobnie kuna , wrzystkie poprzegryzała!!!!!!! | Albo zła kolejność zapłonu (pomylone przewody), albo kuna przegryzła coś jeszcze (np. Przewody aparatu zapłonowego). Tu bym szukał przyczyny. Jeśli silnk nie chodzi na jeden cylinder to musiałby być strasznie zajechany i np wypalić dziurę w tłoku. Bo jeśliby stracił kompresję to nie powinno to nastąpić nagle. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
jart [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2008, 22:41
|
|
|
Najpierw pojadę sprawdzić kompreche i dam znać co i jak
Dzięki |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-05-2008, 00:31
|
|
|
jart, podejrzewam padniety emulator wtrysków. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jart [Usunięty]
|
Wysłany: 21-05-2008, 05:00
|
|
|
Powiedz Szanowny kolego tomekrvf jeszcze gdzie znajduje się i jak wygląda ten emulator wtrysków i czy mógłbym go w jakiś sposób zdiagnozować .
Zaznaczam że tydzień temu byłem w związku z tym problemem w ASO podłączony do kompa i diagnoza była jedna padnięty wtrysk . Niestety nie celna 100zeta w plecy+100zeta za wtrysk w plecy stracony czas iniepotrzebnie narobione kilometry !!! szkoda gadać.
[ Dodano: 21-05-2008, 17:27 ]
Trochę poczytałem na forum i wiem już co to ten emulator.
Ale moje pytanie do szanownych kolegów jest takie-
czy po odłączenu instalacji gazowej ze skrzynki bezpiecznikowej ten emulator wtrysków dalej działa ?
Bo żadnej zmiany nie widać dalej jeden gar death. |
|
|
|
 |
Mazik [Usunięty]
|
Wysłany: 27-05-2008, 21:22
|
|
|
A jak sprawa kompresji? Czy probowales zmienic swiece? (czasem swieca na powietrzu daje normalna iskre a przy cisnieniu ucieka tzn moze miec przebicie). Czy tam sa popychacze hydrauliczne? jesli tak to moze ktorys padl i zawor sie nie otwiera. I rzecz oczywista czujnik polozenia walu (aparat zaplonowy) |
|
|
|
 |
|