Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
nie chodzi jeden cylinder
Autor Wiadomość
kartuz
[Usunięty]

Wysłany: 14-05-2008, 08:23   nie chodzi jeden cylinder

Witajcie,

jaka może być przyczyna tego że silnik chodzi bez jednego cylindra? Czy można tak jeździć przez jakiś czas?

Dziękuję za info
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 14-05-2008, 08:26   

kartuz napisał/a:
jaka może być przyczyna tego że silnik chodzi bez jednego cylindra?
Jaki silnik ? Benzyna, Diesel ? Jak to nie chodzi ? Nie pali na jednym cylindrze (czy to sprawdzone)?
kartuz napisał/a:
Czy można tak jeździć przez jakiś czas?
Nie można jeśli się nie chce mieć później wydatków :)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
kartuz
[Usunięty]

Wysłany: 14-05-2008, 08:29   

benzyna + gaz, wczoraj nie mogłem już przełączyć gazu a dzisiaj silnik terkocze jak stary traktor, nie ma mocy ale jeździ
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 14-05-2008, 10:42   

Może upaliło cewkę albo zwarło świecę.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 14-05-2008, 10:56   

1. Świece
2. Przewody wysokiego napięcia
3. Rozdzielacz
4. Wtrysk
5. Aparat zapłonowy
W takiej kolejności bym szukał.
Jeśli LPG sekwencyjne, a nie chodzi ani na LPG, ani na benzynie to wtrysk bym sobie darował.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
jart
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2008, 00:13   

Ja również jeżdżę bez pierwszego cylindra od lewej patrząc z przodu auta.
wymieniłem kable , świece , wtrysk i nic
iskra jest sterowanie wtryskiem też jest .
Koszty rosną , a efektów nie ma , chyba pozostanie rozebranie silnika !!!!!!!!!
1.3 LPG 180tkm. LPG od 107tkm.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 20-05-2008, 07:37   

Zostało Ci jeszcze:
3. Rozdzielacz
5. Aparat zapłonowy
:P
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
jart
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2008, 14:28   

Cns80 Piszesz że może to być rozdzielacz lub aparat zapłonowy.
Ale iskra jest jak szalona , w czasie pracy na "wolnych" obrotach wyciągam fajkę ze świecy a tam jak z karabinu maszynowego ale obroty silnika bez zmian.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 20-05-2008, 14:35   

Fajnie że jest iskra. Tylko czy na wszystkich cylindrach i czy we właściwym momencie :mrgreen:
A jeszcze tak spytam:
Zanim się to stało nie zmieniałeś przewodów lub nie robiłeś czegoś przy układzie zapłonowym ? Iskra może sobie być, ale np. za słaba, za często, w nieodpowiednim momencie.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
jart
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2008, 16:40   

Tak w ostatnim czasie byłem zmuszony wymienić przewody wysokiego napięcia gdyż pogryzła mi je prawdopodobnie kuna , wrzystkie poprzegryzała!!!!!!!

[ Dodano: 20-05-2008, 16:41 ]
Acha iskra jest na wszystkich cylindrach
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 20-05-2008, 21:33   

jart napisał/a:
Tak w ostatnim czasie byłem zmuszony wymienić przewody wysokiego napięcia gdyż pogryzła mi je prawdopodobnie kuna , wrzystkie poprzegryzała!!!!!!!
Albo zła kolejność zapłonu (pomylone przewody), albo kuna przegryzła coś jeszcze (np. Przewody aparatu zapłonowego). Tu bym szukał przyczyny. Jeśli silnk nie chodzi na jeden cylinder to musiałby być strasznie zajechany i np wypalić dziurę w tłoku. Bo jeśliby stracił kompresję to nie powinno to nastąpić nagle.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
jart
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2008, 22:41   

Najpierw pojadę sprawdzić kompreche i dam znać co i jak :(
Dzięki
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-05-2008, 00:31   

jart, podejrzewam padniety emulator wtrysków.
_________________

 
 
jart
[Usunięty]

Wysłany: 21-05-2008, 05:00   

Powiedz Szanowny kolego tomekrvf jeszcze gdzie znajduje się i jak wygląda ten emulator wtrysków i czy mógłbym go w jakiś sposób zdiagnozować .
Zaznaczam że tydzień temu byłem w związku z tym problemem w ASO podłączony do kompa i diagnoza była jedna padnięty wtrysk . Niestety nie celna 100zeta w plecy+100zeta za wtrysk w plecy stracony czas iniepotrzebnie narobione kilometry !!! szkoda gadać.

[ Dodano: 21-05-2008, 17:27 ]
Trochę poczytałem na forum i wiem już co to ten emulator.
Ale moje pytanie do szanownych kolegów jest takie-
czy po odłączenu instalacji gazowej ze skrzynki bezpiecznikowej ten emulator wtrysków dalej działa ?
Bo żadnej zmiany nie widać dalej jeden gar death.
 
 
Mazik
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2008, 21:22   

A jak sprawa kompresji? Czy probowales zmienic swiece? (czasem swieca na powietrzu daje normalna iskre a przy cisnieniu ucieka tzn moze miec przebicie). Czy tam sa popychacze hydrauliczne? jesli tak to moze ktorys padl i zawor sie nie otwiera. I rzecz oczywista czujnik polozenia walu (aparat zaplonowy)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.