Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Rozgrzany gaśnie II
Autor Wiadomość
szyszus1 
Mitsumaniak

Auto: Cari GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 78
Skąd: Hrubieszów
  Wysłany: 03-09-2008, 20:03   [Cari 1.8 GDI] Rozgrzany gaśnie II

Napisałem to w starym temacie ale tego nikt nie przeczyta tam więc zmuszony jestem założyć nowy. Za zamotanie przepraszam.

Niestety znów gaśnie :cry: Wczoraj podczas jazdy po Lublinie cari znów przygasała:/ jakiś tydzień temu uczyłem ją obrotów (padł aku) i podczas całej nauki obroty były takie jakie powinny być 800-950 ale gdy przeszedłem do drugiej fazy, tzn. na obciążeniu 5min i przegazowaniu jej na koniec 3 razy zgasiłem auto, zapaliłem i obroty oscylowały w granicach 500-650:/ po kilkunastu kilometrach wartość ta zaczęła spadać i silnik przygasał:/ raz na jakiś czas nie spada z obrotów ale i tak są za małe :cry: Niesamowicie wkurza i utrudnia jazdę takie pilnowanie gazu, żeby nie zgasł. Spalanie ma dobre bo wracając ( Nie było ruchu) średnia z komputera 5,7 i z wyliczeń mniej więcej tak samo wyszło. Jestem już tym trochę podłamany bo nie wiem już co z tym zrobić, Cari mam krótko i przez to gaśnięcie nie mogę się nią nawet nacieszyć :( Naczytałem się też, że lambda ma wpływ na równomierność obrotów ale Saphire odwiódł mnie od tej mysli więc tego nie podważam bo jestem laikiem a On ma już duże doświadczenie. Jak by przyszedł wam jakiś pomysł to byłbym wdzięczny za każdą podpowiedź. Aha i od razu po odpaleniu na zimnym zamiast 1500 ma 1000-1100. Również falują obroty lecz przy pierwszym leciutkim tyknięciu gazu już nie falują.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 05-09-2008, 07:42   

A uczyłeś ją pod obciążeniem? Tzn. czy miałeś wtedy włączone światła, klimę, radio itp. ?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
edi81 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI LS 1999
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 13
Skąd: Rybnik
Wysłany: 05-09-2008, 09:35   

ja bym spróbował wyregulować przepustnice takie jest moje skromne zdanie
 
 
szyszus1 
Mitsumaniak

Auto: Cari GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 78
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: 05-09-2008, 14:51   

Tak, wyżej to opisałem - pod pełnym obciażeniem, jedyne czego nie włączyłem to światła stopu... Przepustnica była regulowana śrubką regulującą, do zgrubnej nie mam dojścia.
 
 
byczeks
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2008, 18:33   

Ja bym spróbował regulacji przepustnicy śrubką pod gumową zaślepką - ona odpowiada za wolne obroty. Myślę że delikatne podciągnięcie obrotów w górę rozwiąże problem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.