 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Rozgrzany gaśnie II |
Autor |
Wiadomość |
szyszus1
Mitsumaniak
Auto: Cari GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 78 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 03-09-2008, 20:03 [Cari 1.8 GDI] Rozgrzany gaśnie II
|
|
|
Napisałem to w starym temacie ale tego nikt nie przeczyta tam więc zmuszony jestem założyć nowy. Za zamotanie przepraszam.
Niestety znów gaśnie Wczoraj podczas jazdy po Lublinie cari znów przygasała:/ jakiś tydzień temu uczyłem ją obrotów (padł aku) i podczas całej nauki obroty były takie jakie powinny być 800-950 ale gdy przeszedłem do drugiej fazy, tzn. na obciążeniu 5min i przegazowaniu jej na koniec 3 razy zgasiłem auto, zapaliłem i obroty oscylowały w granicach 500-650:/ po kilkunastu kilometrach wartość ta zaczęła spadać i silnik przygasał:/ raz na jakiś czas nie spada z obrotów ale i tak są za małe Niesamowicie wkurza i utrudnia jazdę takie pilnowanie gazu, żeby nie zgasł. Spalanie ma dobre bo wracając ( Nie było ruchu) średnia z komputera 5,7 i z wyliczeń mniej więcej tak samo wyszło. Jestem już tym trochę podłamany bo nie wiem już co z tym zrobić, Cari mam krótko i przez to gaśnięcie nie mogę się nią nawet nacieszyć Naczytałem się też, że lambda ma wpływ na równomierność obrotów ale Saphire odwiódł mnie od tej mysli więc tego nie podważam bo jestem laikiem a On ma już duże doświadczenie. Jak by przyszedł wam jakiś pomysł to byłbym wdzięczny za każdą podpowiedź. Aha i od razu po odpaleniu na zimnym zamiast 1500 ma 1000-1100. Również falują obroty lecz przy pierwszym leciutkim tyknięciu gazu już nie falują. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 05-09-2008, 07:42
|
|
|
A uczyłeś ją pod obciążeniem? Tzn. czy miałeś wtedy włączone światła, klimę, radio itp. ? |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
edi81
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI LS 1999
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 13 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 05-09-2008, 09:35
|
|
|
ja bym spróbował wyregulować przepustnice takie jest moje skromne zdanie |
|
|
|
 |
szyszus1
Mitsumaniak
Auto: Cari GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 78 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 05-09-2008, 14:51
|
|
|
Tak, wyżej to opisałem - pod pełnym obciażeniem, jedyne czego nie włączyłem to światła stopu... Przepustnica była regulowana śrubką regulującą, do zgrubnej nie mam dojścia. |
|
|
|
 |
byczeks [Usunięty]
|
Wysłany: 07-09-2008, 18:33
|
|
|
Ja bym spróbował regulacji przepustnicy śrubką pod gumową zaślepką - ona odpowiada za wolne obroty. Myślę że delikatne podciągnięcie obrotów w górę rozwiąże problem. |
|
|
|
 |
|
|