[C50 88-92] Regeneracja-wymiana głowicy |
Autor |
Wiadomość |
michal21
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 88 1.5GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2008 Posty: 6 Skąd: Wasilków k.Białegostoku
|
Wysłany: 07-09-2008, 20:26 [C50 88-92] Regeneracja-wymiana głowicy
|
|
|
Witam
Mam takie cisnienie na cylindrach: 3. 10. 7. 10. Mechanik mowi ze to wina przepalonych zaworow i uszczelniaczy. Moje pytanie jaki jest koszt naprawy tej glowicy? A moze to nie głowica tylko cos innego? Moze ktos miał podobny przypadek? Prosze o odp. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-09-2008, 21:11
|
|
|
a czy mechanik badal cisnienie w probie olejowej? - jesli tak i nadal to samo, to glowica
jesli nie i nie wie, co to jest proba olejowa, to jedz do innego |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-09-2008, 19:01
|
|
|
Wiesz, ja praktycznie nie miałem gumki na zaworze, a ciśnienie trzymał 13.7.
Jak ciśnienie jest 3 to samochód chodzi chyba tylko na prawie 3 cylindry. (7 to tak nie ciekawie).
Tak jak mówi Krzyżak, próba olejowa, no i może wyregulować zawory, bo możesz mieć podparte. |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
michal21
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 88 1.5GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2008 Posty: 6 Skąd: Wasilków k.Białegostoku
|
Wysłany: 08-09-2008, 19:03
|
|
|
Raczej nie wie co to próba olejowa, bo najpierw mówił mi ze to na 100% świece-kupilem nowy komplet i nic dalej auto drży na wolnych obrotach i czuc spadek mocy, sprobóje pojechac do innego mechanika jak misio dojedzie. Dzieki za odp
[ Dodano: 08-09-2008, 19:09 ]
Kolego docencik87 tak właśnie czuc jakby 1 cylinder nie pracował. A mogą to byc pierscienie? Wcześniej popijał olej a ostatnimi czasy nawet sporo.[/code] |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-09-2008, 22:53
|
|
|
docencik87 napisał/a: | Jak ciśnienie jest 3 to samochód chodzi chyba tylko na prawie 3 cylindry | Dokładnie. michal21 napisał/a: | A mogą to byc pierscienie? Wcześniej popijał olej a ostatnimi czasy nawet sporo | To będą pierścienie. Tylko nie wiadomo w jakim stanie są gładzie cylindrów. |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-09-2008, 23:02
|
|
|
Wiesz Hugo, jak będzie podparty lub wypalony zawór to będzie się objawiało tym samym. ja bym sprawdził luzy,a potem sciągał głównkę. Wyeliminujmy to co może być, potem bierzmy się za pierścienie. |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
michal21
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 88 1.5GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2008 Posty: 6 Skąd: Wasilków k.Białegostoku
|
Wysłany: 10-09-2008, 07:06
|
|
|
Dzięki wszystkim za odpowiedzi, w sobote misio jedzie do dobrego mechanika
[ Dodano: 29-09-2008, 20:16 ]
Witam szystkich. Misio juz rozkręcony na czesci pierwsze. Uszkodzenia bardziej poważne niz wszyscy tu przypuszczali. Przyczyna tak niskiego spreżania był pękniety tlok i pierścienie.Coś musiało wpasc do cylinda tylko nikt nie wie co, zrobiło zniszczenia i wypadło. Tłok kupiony, pierscienie też (komplet). Przy okazji uszczelniacze, docieranie zaworów, rozrzad, wszystkie płyny itp. Mam nadzieje że misio bedzie cykał jak nowy
POZDRAWIAM |
|
|
|
 |
|