Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C50 88-92] Regeneracja-wymiana głowicy
Autor Wiadomość
michal21 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 88 1.5GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 6
Skąd: Wasilków k.Białegostoku
Wysłany: 07-09-2008, 20:26   [C50 88-92] Regeneracja-wymiana głowicy

Witam
Mam takie cisnienie na cylindrach: 3. 10. 7. 10. Mechanik mowi ze to wina przepalonych zaworow i uszczelniaczy. Moje pytanie jaki jest koszt naprawy tej glowicy? A moze to nie głowica tylko cos innego? Moze ktos miał podobny przypadek? Prosze o odp.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-09-2008, 21:11   

a czy mechanik badal cisnienie w probie olejowej? - jesli tak i nadal to samo, to glowica
jesli nie i nie wie, co to jest proba olejowa, to jedz do innego
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-09-2008, 19:01   

Wiesz, ja praktycznie nie miałem gumki na zaworze, a ciśnienie trzymał 13.7.
Jak ciśnienie jest 3 to samochód chodzi chyba tylko na prawie 3 cylindry. (7 to tak nie ciekawie).
Tak jak mówi Krzyżak, próba olejowa, no i może wyregulować zawory, bo możesz mieć podparte.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
michal21 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 88 1.5GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 6
Skąd: Wasilków k.Białegostoku
Wysłany: 08-09-2008, 19:03   

Raczej nie wie co to próba olejowa, bo najpierw mówił mi ze to na 100% świece-kupilem nowy komplet i nic dalej auto drży na wolnych obrotach i czuc spadek mocy, sprobóje pojechac do innego mechanika jak misio dojedzie. Dzieki za odp

[ Dodano: 08-09-2008, 19:09 ]
Kolego docencik87 tak właśnie czuc jakby 1 cylinder nie pracował. A mogą to byc pierscienie? Wcześniej popijał olej a ostatnimi czasy nawet sporo.[/code]
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-09-2008, 22:53   

docencik87 napisał/a:
Jak ciśnienie jest 3 to samochód chodzi chyba tylko na prawie 3 cylindry
Dokładnie.
michal21 napisał/a:
A mogą to byc pierscienie? Wcześniej popijał olej a ostatnimi czasy nawet sporo
To będą pierścienie. Tylko nie wiadomo w jakim stanie są gładzie cylindrów.
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-09-2008, 23:02   

Wiesz Hugo, jak będzie podparty lub wypalony zawór to będzie się objawiało tym samym. ja bym sprawdził luzy,a potem sciągał głównkę. Wyeliminujmy to co może być, potem bierzmy się za pierścienie.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
michal21 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 88 1.5GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 6
Skąd: Wasilków k.Białegostoku
Wysłany: 10-09-2008, 07:06   

Dzięki wszystkim za odpowiedzi, w sobote misio jedzie do dobrego mechanika

[ Dodano: 29-09-2008, 20:16 ]
Witam szystkich. Misio juz rozkręcony na czesci pierwsze. Uszkodzenia bardziej poważne niz wszyscy tu przypuszczali. Przyczyna tak niskiego spreżania był pękniety tlok i pierścienie.Coś musiało wpasc do cylinda tylko nikt nie wie co, zrobiło zniszczenia i wypadło. Tłok kupiony, pierscienie też (komplet). Przy okazji uszczelniacze, docieranie zaworów, rozrzad, wszystkie płyny itp. Mam nadzieje że misio bedzie cykał jak nowy :)
POZDRAWIAM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.