Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A 2.0D] Spadek mocy!
Autor Wiadomość
bprzemo13 
Mitsumaniak

Auto: gal 2.5 V6, lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Stargard
  Wysłany: 25-10-2008, 19:54   [EA6A 2.0D] Spadek mocy!

Witam.
Od niedawna jestem posiadaczem gala2.0td.Auto sprawuje sie bardzo dobrze zarówno jeżeli chodzi o spalanie jak i komfort jazdy.Ostatnio jednak zauważyłem pewien problem a mianowicie jak się nagrzeje silnik to występuje spadek mocy, ale nie zawsze ma to miejsce choć bywa dosyć denerwujące szczególnie podczas wyprzedzania.Podobny problem miałem w lancerze 1.6 16v i nie udało mi się zlokalizować usterki.Może ktoś wie co to może być?
 
 
Dziadek2
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2008, 23:52   

Witam. Miałem ten sam problem.Pęknienta uszczelka pod głowicą,a w najlepszym wypadku mało płynu w chłodnicy.sprawdz, na zimnym silniku powinno być w zbiorniku wyrównawczym koło dolnej kreski w chłodnicy pod korek, jak nie jest to uzupełni. Jak problem będzie się powtarzał to uszczelka.Powodzenia.
 
 
bprzemo13 
Mitsumaniak

Auto: gal 2.5 V6, lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 26-10-2008, 15:12   

Sprawdziłem.Jest tak jak napisałeś mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym i się spocił na 2 cylindrze.Ile może kosztować wymiana uszczelki z planowaniem głowicy?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-10-2008, 17:52   

Uszczelka 95zł, planowanie zależnie od miejsca 50-80zł, robocizna też zależy gdzie, ale więcej niż 200zł nie powinni skasować.
 
 
bprzemo13 
Mitsumaniak

Auto: gal 2.5 V6, lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 26-10-2008, 18:16   

Dzięki.Pozostało mi teraz szukać mechaniora.
 
 
Dziadek2
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2008, 20:55   

Witam. Szukaj dobrego mechanika od Mitsubishi. Nie wiem ile kosztuje sama wymiana uszczelki z planowaniem głowicy, mnie to kosztowało całe 5.700 zł. Mechanik oprucz uszczelki wymienił pompe wody pare zaworów, szlifowanie gniazd regeneracja turbiny.
Po 1000 km dociąganie głowicy. Po niecałych 2000 km. następna wymiana ale już sam wymieniałem. Miałem trzy galanty z silnikami disla 1978.1984 i ostatni 1997, przy pierwszych dwóch wszstko robiłem sam z kapitalką silnika. Radze przy każdej wymianie uszczelki wymieniać sruby głowicy. Mitsubishi tak mają. Teraz mam Galanta z silnikiem 2.500 V6 bęnzyna i disla bym już nie kupił za dużo problemów z tym silnikiem.Powodzenia.
 
 
bprzemo13 
Mitsumaniak

Auto: gal 2.5 V6, lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 26-10-2008, 21:06   

To teraz mam zaje.....sty dylemat co zrobić?Ale chyba się zdecyduję na wymianę tej uszczelki.Pozdrawiam
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-10-2008, 21:32   

Nie no 5700 zł to już przesada.. to chyba po pęknięciu pasaka rozrządu. Jak zawieziesz głowicę do planowania do możesz poprosić o sprawdzenie szczelności zaworów. To dociąganie teoretycznie powinno się robić, ale w praktyce nikt tego nie robi i robi duże przebiegi na jednej uszczelce. Ważne jest żeby dobrze zrobili Ci planowanie głowicy. Wymieniałem sam w lancerze 1,5 i przez dwa lata zero problemów, a silnik katowany do destrukcji :twisted: Poza tym dziadek2 zapłacił 5700zł za naprawę, a po 2 tys robił sam uszczelkę, tylko pogratulować warsztatu. Przecież jak masz turbinę i pompę wody ok, to nie musisz tego robić. Pompę wymienia się przy okazji robienia rozrządu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.