Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Kolektor wydechowy
Autor Wiadomość
sic!
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2006, 08:56   [CA1A 1.3] Kolektor wydechowy

Da się to to pospawać na ten przykład??
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 16-09-2007, 13:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-05-2006, 19:49   

Spawać się to da, jednak to nie rozwiązuje problemu, bo najprawdopodobniej znów pęknie za jakiś czas. Lepiej wymienić. Dziwne że w Colcie '94 pękł. Ten problem dotyczył raczej Coltów 1,5 88-92.
 
 
sic!
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2006, 20:15   

Pękł, bo jakas niemiecka **** nie zauważyła , że katalizator jakby się popsuł :) no i jakoś tak chyba od tego pojszło na kolektor :(
 
 
misiu-bisi
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2006, 18:16   

ja spawałem, co prawda w c50 ale to i tak nic nie dało po jakims czasie znowu pęka
 
 
JACA_1978 
Forumowicz


Auto: gal GLXi wagon 2.0 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1045
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 30-05-2006, 19:02   no bo to tak ma

jak pospawasz w tym miejsciu to peknie ciutke dalej:)
moze tigem??
_________________
JACA_1978
dwa blekitne :) diamenty
Colt 1.3 95r.
Lancer 1.3 GLX 98r.
Galant 2.0 GLXi wagon 99r.
Premacy 2.0 citd 101 KM 03r.
Bydgoszcz
marcin [']
[edit]
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 31-05-2006, 07:30   

Apropos pękania dalej (po spawaniu), czy nie należy przed spawaniem na końcu pęknięcia nawiercić otworu?
uczyli nas tak na "Naprawie uszkodzeń bitewnych" w CSCS w Pile :)

pozdrawiam wszystkich których nie ominęła przyjemność bycia żołnierzem
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
misiu-bisi
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2006, 22:58   

kolektor jest z żeliwa więc tig odpada, są takie specjalne elektrody do żeliwa no i trzeba rozgrzać spawane miejsce palnikiem, ale efekt nie jest dobry
 
 
Kasper79 
Forumowicz

Auto: CARISMA 1,8 GDI, 1997 rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 31
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 01-06-2006, 08:28   

Ja kupiłem ponad rok temu swojego colta i ma pospawany kolektor.Zrobiłem 60 kkm i wszystko jest ok
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 01-06-2006, 09:38   

Chyba wasze odpowiedzi nie są całkiem trafne , .......... kolektor wydechowy odlany jest raczej z żeliwa a wię nie wchodzi w grę spawanie migiem, tigiem czy gazami (chyba że będzie topik żeliwny) ale i tak zgorzelina będzie się mieszać i wyjdą mikro dziurki -najlepszy efekt powinno dać spawanie elektryczne ale do tego należy użyć elektrod żeliwnych najlepiej 3-4 do spawania na zimno z łepkiem bodajże żółtym , (pomarańczowe na goraco ale nie sprawdzają się zbytnio )oczywiście dobrze poza końcem pęknięcia przewiercić otwór (ok.5-6 mm oraz naciąć rowek wzdłóż pęknięcia i zeszlifować do białego metalu całe miejsce spawania -spaw należy położyć od otwodu do otworu włącznie ,na koniec ponownie położyć drugi spaw na tym - zakosowy. po spawie wystarczy sczyścić drucianką i będzie się błyszczał .Ogólnie spawanie jest b. proste i ważne jest tylko prawidlowe ustawienie amperażu spawarki -w celu dobrego przetopienia , i nie wolno tego chłodzić . spaw powinien wytrzymać 100 lat i dlużej . :? :wink: zmontować dopiero po samoczynnym ostygnięciu w przypadku zauważenia mikropeknięć trzeba wszystko zeszlifowaći powtórzyć tak samo od nowa . :wink:
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.