[Cari 1.8 GDI] Brak mocy oraz szarpanie |
Autor |
Wiadomość |
Fronek
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 5 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 07-12-2008, 00:15 [Cari 1.8 GDI] Brak mocy oraz szarpanie
|
|
|
Witam
od zakupu auta cały czas walczę z jedną rzeczą, a nawet dwiema:
1. samochód jak na swoje 125 koni zachowuje się jakby miało niecały 90 koni
2. obroty faluja na biegu jałowym co powoduje, że obroty tak nisko spadają i cari gaśnie.
Z tymi dolegliwościami byłem już u magika, gdzie zostawiłem 270zł i jedyne co mi powiedział, że to wina jednej fajkocewki. Fajkocewka została wymieniona a samochód dalej nie ma mocy i obroty potrafią tak zanurkować, że auto gaśnie, potrafi również lekko szarpać podczas jazdy.
Komputer nie pokazuje żadnego błędu, świece wymienione, filtr powietrza wymieniony, na dniach dolałem STP do benzyny żeby mi przeczyściło wtryski. Auto pali normalnie ale ja rozkładam już ręce bo nie wiem co cari dolega.
Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły co jest nie tak z autkiem to z chęcią wysłucham. |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 07-12-2008, 00:19
|
|
|
a przepustnica?? Przeczysciles ja??
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
Master
Mitsumaniak Mitsubishi Carisma

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Wrz 2007 Posty: 120 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: 07-12-2008, 20:13
|
|
|
od przepustnicy nalezalo by zaczac:)Pozdro |
_________________ Jadę sobie dziurą, aż tu nagle asfalt |
|
|
|
 |
Fronek
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 5 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 09-12-2008, 00:14
|
|
|
przepustnica była aż dwa razy czyszczona...
po przeczytaniu forum od tej czynności zacząłem |
|
|
|
 |
strazak [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2008, 11:05
|
|
|
a na jakim komputerzed byłeś? MUT II ? tylko taki jest miarodajny....czyli tylko ASO ja miałem podobne objawy przy wlaniętej pompie paliwa "błąd 53" |
|
|
|
 |
crimi
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8GDI Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2008 Posty: 148 Skąd: lc
|
Wysłany: 09-12-2008, 22:50
|
|
|
strazak napisał/a: | a na jakim komputerzed byłeś? MUT II ? tylko taki jest miarodajny....czyli tylko ASO ja miałem podobne objawy przy wlaniętej pompie paliwa "błąd 53" |
O ktorej pompie paliwa mowa? U mnie wskazalo 56, i tez niby pompa paliwa. |
|
|
|
 |
Fronek
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 5 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 10-12-2008, 12:45
|
|
|
nie byłem w ASO...byłem w warsztacie poleconym przez znajomego...
pod jaki komputer podłączali autko tego nie wiem...
mechanik powiedział, że podłączanie tego silnika pod komputer nic nie da
ponoć osobno wszystko mierzyli odpowiednimi przyrządami.
i stwierdzili, że najczęściej psujące się rzeczy w cari są sprawne
auto w warsztacie stało 7h |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10-12-2008, 13:27
|
|
|
Podłączanie do komputerów, od silników europejskich faktycznie nic nie da. Musisz podłączyć go do komputera przystosowanego do japońskiego OBDII. Mała moc prawdopodobnie pompa wysokiego ciśnienia (zanim wymienisz sprawdź, bo jest cholernie droga), a na wolne obroty czyszczenie przepustnicy. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
Fronek
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 5 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 11-12-2008, 23:07
|
|
|
właśnie wydałem ponad 250zł na sprawdzenie m.in. też pompy wysokiego ciśnienia i w warsztacie powiedzieli mi że pompa jest sprawna
a jaki jeszcze sposób polecacie żeby tą pompe sprawdzić? |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 20-12-2008, 08:18
|
|
|
sprawdź jak się silnik kreci miałem podobne objawy z tym ze dodatkowo mi nie chciał się kręcić powyżej 4000 odcinało zapłon miałem uszkodzony czujnik ciśnienia (po lewej stronie listwy wtryskowej) odłącz wtyczkę od czujnika (zapali się lampka check engine) odpal silnik normalnie i sprawdź jak się sprawuje jeżeli znacznie lepiej to znaczy ze masz czujnik ciśnienia walnięty pozostaje wtedy wymiana i wykasowanie błędów w kompie które na pewno się pojawia po odłączeniu czujnika |
|
|
|
 |
Fronek
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 5 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 12-01-2009, 22:50
|
|
|
z brakiem mocy okazało się, że to rozrząd był przestawiony o jeden ząbek
rozrząd został wymieniony razem z pompą wodną, lekka regulacja
i teraz autko śmiga jak talala
mniejsze są też problemy za utrzymaniem właściwych obrotów na biegu jałowym |
|
|
|
 |
|