Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Brak mocy oraz szarpanie
Autor Wiadomość
Fronek 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Stargard
Wysłany: 07-12-2008, 00:15   [Cari 1.8 GDI] Brak mocy oraz szarpanie

Witam
od zakupu auta cały czas walczę z jedną rzeczą, a nawet dwiema:
1. samochód jak na swoje 125 koni zachowuje się jakby miało niecały 90 koni
2. obroty faluja na biegu jałowym co powoduje, że obroty tak nisko spadają i cari gaśnie.

Z tymi dolegliwościami byłem już u magika, gdzie zostawiłem 270zł i jedyne co mi powiedział, że to wina jednej fajkocewki. Fajkocewka została wymieniona a samochód dalej nie ma mocy i obroty potrafią tak zanurkować, że auto gaśnie, potrafi również lekko szarpać podczas jazdy.
Komputer nie pokazuje żadnego błędu, świece wymienione, filtr powietrza wymieniony, na dniach dolałem STP do benzyny żeby mi przeczyściło wtryski. Auto pali normalnie ale ja rozkładam już ręce bo nie wiem co cari dolega.
Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły co jest nie tak z autkiem to z chęcią wysłucham.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 07-12-2008, 00:19   

a przepustnica?? Przeczysciles ja??
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Master 
Mitsumaniak
Mitsubishi Carisma


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 120
Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: 07-12-2008, 20:13   

od przepustnicy nalezalo by zaczac:)Pozdro
_________________
Jadę sobie dziurą, aż tu nagle asfalt :D
 
 
Fronek 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Stargard
Wysłany: 09-12-2008, 00:14   

przepustnica była aż dwa razy czyszczona...
po przeczytaniu forum od tej czynności zacząłem
 
 
strazak
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2008, 11:05   

a na jakim komputerzed byłeś? MUT II ? tylko taki jest miarodajny....czyli tylko ASO ja miałem podobne objawy przy wlaniętej pompie paliwa "błąd 53"
 
 
crimi 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 148
Skąd: lc
Wysłany: 09-12-2008, 22:50   

strazak napisał/a:
a na jakim komputerzed byłeś? MUT II ? tylko taki jest miarodajny....czyli tylko ASO ja miałem podobne objawy przy wlaniętej pompie paliwa "błąd 53"


O ktorej pompie paliwa mowa? U mnie wskazalo 56, i tez niby pompa paliwa.
 
 
Fronek 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Stargard
Wysłany: 10-12-2008, 12:45   

nie byłem w ASO...byłem w warsztacie poleconym przez znajomego...
pod jaki komputer podłączali autko tego nie wiem...
mechanik powiedział, że podłączanie tego silnika pod komputer nic nie da
ponoć osobno wszystko mierzyli odpowiednimi przyrządami.
i stwierdzili, że najczęściej psujące się rzeczy w cari są sprawne
auto w warsztacie stało 7h
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-12-2008, 13:27   

Podłączanie do komputerów, od silników europejskich faktycznie nic nie da. Musisz podłączyć go do komputera przystosowanego do japońskiego OBDII. Mała moc prawdopodobnie pompa wysokiego ciśnienia (zanim wymienisz sprawdź, bo jest cholernie droga), a na wolne obroty czyszczenie przepustnicy.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Fronek 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Stargard
Wysłany: 11-12-2008, 23:07   

właśnie wydałem ponad 250zł na sprawdzenie m.in. też pompy wysokiego ciśnienia i w warsztacie powiedzieli mi że pompa jest sprawna
a jaki jeszcze sposób polecacie żeby tą pompe sprawdzić?
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 20-12-2008, 08:18   

sprawdź jak się silnik kreci miałem podobne objawy z tym ze dodatkowo mi nie chciał się kręcić powyżej 4000 odcinało zapłon miałem uszkodzony czujnik ciśnienia (po lewej stronie listwy wtryskowej) odłącz wtyczkę od czujnika (zapali się lampka check engine) odpal silnik normalnie i sprawdź jak się sprawuje jeżeli znacznie lepiej to znaczy ze masz czujnik ciśnienia walnięty pozostaje wtedy wymiana i wykasowanie błędów w kompie które na pewno się pojawia po odłączeniu czujnika
 
 
Fronek 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Stargard
Wysłany: 12-01-2009, 22:50   

z brakiem mocy okazało się, że to rozrząd był przestawiony o jeden ząbek
rozrząd został wymieniony razem z pompą wodną, lekka regulacja
i teraz autko śmiga jak talala
mniejsze są też problemy za utrzymaniem właściwych obrotów na biegu jałowym
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.