Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E1x 84-87] Nieprawidłowe ładowanie akumulatora
Autor Wiadomość
Abaddon1987
[Usunięty]

  Wysłany: 19-07-2009, 13:55   [E1x 84-87] Nieprawidłowe ładowanie akumulatora

Czesc, urlop juz za 3 tygodnie a ja mam problem z swoim Miskiem. Alternator nie laduje mi porzadnie akumulatora co kończy sie koniecznością ładowania go co kilka dni. Na wiosne tego roku wymieniałem w alternatorze prostownik wraz z diodami i było dobrze, regulator napiecia te pracował. Mam podejrzenia co do regulatora ( zamontowany firmy Cargo 136549 14,4V ). Czy moze to powodować spalona kontrolka ładowania akumulatora ( ta przy kierownicy na głównym panelu ) ? Jak sie ewentualnie do niej dobrać zeby to sprawdzić ?
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 19-07-2009, 21:45   

Żeby się dobrać do kontrolki trzeba wyciągnąć całe zegary. Najpierw odkręć dwie śrubki trzymające plastik wokół zegarów potem wykręć w lewo przycisk do kasowania licznika. Pomocne jest opuszczenie do dołu kierownicy, wtedy to wszystko ładnie wyjdzie. Następnie tylko cztery śruby trzymające licznik i wyciągnąć zdecydowanym ruchem zegary. Co do ładowanie proponuje sprawdzić przy okazji szczotki w alternatorze.
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
Abaddon1987
[Usunięty]

  Wysłany: 20-07-2009, 23:59   

No właśnie ale w moim modelu Galanta najpierw trzeba wyjąć jakimś sposobem szybkę, która jest przed zegarami a do której nie widać żadnych śrubek, zatrzasków itp. Ale nieważne, na szczęście nie trzeba tego było robić i mam nadzieje że nigdy nie będzie takiej potrzeby.

Rozebrałem jeszcze raz alternator, sprawdziłem prostownik i diody - w porządku. Choć jedna jakby za słabo przylutowana. Poprawiłem.

Sprawdziłem regulator - chyba w porządku. Miałem drugi troszkę innego typu, niestety nie mieścił się do tego alternatora ale posłuchałem się Twojej rady i wymieniłem w dotychczasowym szczotki - tzn przełożyłem z tego drugiego :) . Złożyłem alternator, zamontowałem i jest git. Ładowanie jest nawet przy zapalonych światłach a kontrolka przestała się świecić więc raczej funkcjonuje poprawnie.

Dzięki za podpowiedź o wymianie szczotek, rzeczywiście tamte już wyglądały na mocno wysłużone czego wcześniej nie zauważyłem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.