 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 14-06-2007, 22:07 |
[EVO IX] Evo - skrzynia biegów |
Autor |
Wiadomość |
Daromir [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2007, 21:59 [EVO IX] Evo - skrzynia biegów
|
|
|
Witam,
Kupiłem niedawno nowy Evo IX (P03, 280KM). Przejechane 4500km, więc zakładam, że jest już dotarty.
Wszystko niby ok .... ale włączenie 2 lub 3 biegu bez zgrzytnięcia to problem. Szczególnie gdy samochód jeszcze zimny i przy niewielkich prędkościach. Pozostałe biegi łącznie z 1 bez najmniejszego problemu. Wciśnięcie sprzęgła do oporu nie poprawia zbytnio sytuacji. Jedynie "rozkręcenie" obrotów silnika i wrzucanie biegu, gdy spadają niweluje ten efekt.
Przy większych prędkościach, zmiana biegu nie stwarza problemu.
Czy ktoś z Was spotkał się już z podobnym problemem ?
Pozdrawiam
Darek |
Ostatnio zmieniony przez akbi 14-06-2007, 21:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
michal_g84
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8 GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 76 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-02-2007, 01:25
|
|
|
stawiam na synchronizatory, a w takim sportowym Mitsu jak Evo nie problem je zniszczyc zmieniając niewłaściwie biegi, za szybko były wrzucane i poleciały synchronizatory. |
_________________ Carisma 1.8 GDI 98r.
Lancer 4G13 C61A 91r. LPG - SPRZEDANY! |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 21-06-2007, 12:38
|
|
|
heeh... drugi i trzeci bieg najczęściej jest używany do cudów jakie można wyprawiać tym autkiem... i ktos robił to bardzo nieumiejętnie... i poszły na spacer synchronizatory...
Bo tak same z siebie - to nie możliwe... seryjne skrzynie jeżdża w grupie N4 i dają rady bez problemów....
Zlać olej ze skrzyni na ciepło... dokładnie sprawdzić czy nie ma opiłków po synchronizatorach w oleju (np:...) a najlepiej rozebrać, zdiagnozować, wymienić co trzeba i luz...
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
emfranc
Forumowicz dadrl.pl
Auto: Carisma GDI'99 EXE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sty 2008 Posty: 170 Skąd: Kietrz
|
Wysłany: 20-04-2008, 11:11
|
|
|
Jeśli problem aktualny to radziłbym udać się do dealera. Zrobią skrzynię na gwarancji, tylko części sprowadzają z Japonii więc może to potrwać ok 30-40dni |
_________________ http://dadrl.pl/ |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 21-04-2008, 00:02
|
|
|
jesli bedziesz robil poza gwarancja to moge pomnoc ci w sciagniaciu czesci czy to seryjnych synchornizatorow czy to High Friction . |
|
|
|
 |
|
|