Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
14-06-2007, 22:07
[EVO IX] Evo - skrzynia biegów
Autor Wiadomość
Daromir
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2007, 21:59   [EVO IX] Evo - skrzynia biegów

Witam,

Kupiłem niedawno nowy Evo IX (P03, 280KM). Przejechane 4500km, więc zakładam, że jest już dotarty.

Wszystko niby ok .... ale włączenie 2 lub 3 biegu bez zgrzytnięcia to problem. Szczególnie gdy samochód jeszcze zimny i przy niewielkich prędkościach. Pozostałe biegi łącznie z 1 bez najmniejszego problemu. Wciśnięcie sprzęgła do oporu nie poprawia zbytnio sytuacji. Jedynie "rozkręcenie" obrotów silnika i wrzucanie biegu, gdy spadają niweluje ten efekt.
Przy większych prędkościach, zmiana biegu nie stwarza problemu.

Czy ktoś z Was spotkał się już z podobnym problemem ?

Pozdrawiam
Darek
Ostatnio zmieniony przez akbi 14-06-2007, 21:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
michal_g84 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 76
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-02-2007, 01:25   

stawiam na synchronizatory, a w takim sportowym Mitsu jak Evo nie problem je zniszczyc zmieniając niewłaściwie biegi, za szybko były wrzucane i poleciały synchronizatory.
_________________
Carisma 1.8 GDI 98r.
Lancer 4G13 C61A 91r. LPG - SPRZEDANY!
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 21-06-2007, 12:38   

heeh... drugi i trzeci bieg najczęściej jest używany do cudów jakie można wyprawiać tym autkiem... i ktos robił to bardzo nieumiejętnie... i poszły na spacer synchronizatory...

Bo tak same z siebie - to nie możliwe... seryjne skrzynie jeżdża w grupie N4 i dają rady bez problemów....

Zlać olej ze skrzyni na ciepło... dokładnie sprawdzić czy nie ma opiłków po synchronizatorach w oleju (np:...) a najlepiej rozebrać, zdiagnozować, wymienić co trzeba i luz...

PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
emfranc 
Forumowicz
dadrl.pl

Auto: Carisma GDI'99 EXE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 170
Skąd: Kietrz
Wysłany: 20-04-2008, 11:11   

Jeśli problem aktualny to radziłbym udać się do dealera. Zrobią skrzynię na gwarancji, tylko części sprowadzają z Japonii więc może to potrwać ok 30-40dni
_________________
http://dadrl.pl/
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 21-04-2008, 00:02   

jesli bedziesz robil poza gwarancja to moge pomnoc ci w sciagniaciu czesci czy to seryjnych synchornizatorow czy to High Friction .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.