 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problemy z nowym Grandis 2,0D? |
Autor |
Wiadomość |
Pawelkus [Usunięty]
|
Wysłany: 19-07-2006, 12:36 Problemy z nowym Grandis 2,0D?
|
|
|
Witam!
Od niedawna jestem posiadaczem nowego Grandisa 2,0. Autko calkiem fajne, ale nauczony doswiadczeniem chcialbym zapytac was czy ktos juz cos takiego ma i czy ma jakies istotne problemy na ktore trzeba zwrocic uwage zanim skonczy sie gwarancja ?
Pierwszy raz mam silnik z turbo i przyznam ze mi swist wydaje sie przyjemny, ale moze komus to przeszkadza?
Pozdrawiam!
Pawel |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 19-07-2006, 15:29
|
|
|
w audi swist turbiny w dieslu oznacza padatke ww wiec nie wiem czy powinno sie to tobie podobac.
druga sprawa ze chyba szukasz dziury w calym bo sadzac po twoim poscie nie masz problemow z autem? no chyba ze lubisz sie zamartwiac na zapas to, respect |
Ostatnio zmieniony przez arturro 19-07-2006, 15:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-07-2006, 15:33
|
|
|
w ogóle niemieckie turbiny pracują głośno - octavię i inne z grupy słychać z daleka nie tylko po klekocie
dlatego uważam japońskie sprężarki za dużo lepsze pod względem hałasu |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 19-07-2006, 19:59
|
|
|
Pawelkus napisał/a: | Pierwszy raz mam silnik z turbo... |
Zalecane jest aby po jeździe dać "odpocząć" turbinie - nie gasić od razu silnika tylko niech sobie pochodzi tak z kilkanaście, kilkadziesiąt sekund. Ewentualnie końcowy fragment jazdy odpuścić sobie i nie pałować zbytnio
Druga rzecz to dowiedz się czy są jakieś zalecenia co do oleju. Mitsu po roku wycofało się z oleju 0Wxx ponoć z powodu niedostatecznego smarowania/chłodzenia ( ) sprężarki. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
|
|