Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka problemów. POTRZEBNA POMOC OD ZARAZ !!!
Autor Wiadomość
Mustafa 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 30
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-06-2009, 10:42   Kilka problemów. POTRZEBNA POMOC OD ZARAZ !!!

Witam.
Ze względu na bardzo niski stan mojej wiedzy na temat samochodów liczę na waszą pomoc.

Mam trzy problemy które mnie bardzo irytują i niestety nie mam zielonego pojęcia co może być ich przyczyną.
WSZYSTKIE PROBLEMY DOTYCZĄ SAMOCHODU: CARISMA 1.6 16V 1995R. HB KOD SILNIKA TO 4G92

PROBLEM NR.1 > Szarpanie silnika po wilgotnej nocy jak i zarówno po deszczowych dniach, silnik szarpie dopóki się nie rozgrzeje natomiast przy ciepłej i słonecznej pogodzie nic mu nie dolega. Wczoraj wymieniłem przewody WN oraz świece i niestety dzisiaj rano stwierdziłem że problem nadal występuje.

PROBLEM NR.2 > Zauważyłem urwany przewodzik. Dany przewodzik znajduje się przy wtyczce która jest umiejscowiona przy zbiorniku z płynem hamulcowym, udało mi się jeszcze zlokalizować że ów przewodzik tak jak by był podłączony do pompy hamulcowej. Moje pytanie do was to co to jest za przewodzik i za co jest odpowiedzialny ?
Po pracy dołączę zdjęcia z lokalizacją tego przewodu.

PROBLEM NR.3 > ZAPEWNE BANALNY ale niestety na samochodach to ja się nie znam.
Otóż chodzi o to że płynu do wspomagania w moim zbiorniczku jest minimum i pasowało by cosik tam dolać. NIESTETY PANOWIE NIE MAM ZIELONEGO POJĘCIA JAKI PŁYN MAM KUPIĆ.

ZA JAKĄKOLWIEK POMOC BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNY :rolleyes: :rolleyes:
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-06-2009, 14:49   

ad1. Może fajki albo cewki do wymiany...
ad2. Nie wiem.
ad3. Idź na górkę (Spółdzielczości Pracy), wejdź do pierwszego lepszego sklepu z płynami a sprzedawca na pewno Ci da to, co trzeba.
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-06-2009, 17:50   

ad.1 zapłon do sprawdzenia, lampę stroboskopową w rękę i będzie wiadomo
ad.2 a nie pali się kontrolka ręcznego stale?
ad.3 poziom na wyłączonym silniku zawsze pokaże minimum ;)
W układzie wspomagania sprawdzamy poziom na włączonym silniku, po uprzednim ruchu kierownicą od oporu do oporu

a płyn wchodzi ATF dexron I lub II, taki jak do przekładni automatycznych
_________________
 
 
 
Mustafa 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 30
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-06-2009, 22:36   

jak sprawdzić zapłon za pomocą lampy stroboskopowej ?
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-06-2009, 16:22   

różne są rodzaje lamp, generalnie klemę na I kabel od rozrządu a masę do masy, z tym, że w mitsu jest specjalne złącze ustawienia zapłonu
_________________
 
 
 
Mustafa 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 30
Skąd: Lublin
Wysłany: 30-06-2009, 11:12   

Panowie a może któryś z was dysponuje dostateczną wiedzą, cobym mógł podjechać w celu zerknięcia na mój silnik i zaczerpnięcia porady.
Niezmiernie mnie irytuje takie szarpanie.
Będę wdzięczny jakby się udało znaleść komuś chwilkę. :wink:
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-07-2009, 22:08   

NAwet nie wiem jak wygląda twój silnik, ale na 99 procent są to objawy ukladu zaplonowego, aczkolwiek pozostaje jeden procen niepewności. Już wpakowaleś pare zlotych a bylo wczesniej napisać na forum. najprawdopodobniej jest przebicie na cewce lub cewkach, nie wiem ile w twoim autku jest cewek. Ja tak mialem w moim galu, pojechalem do chlopaków na zemborzyckiej za diagnozę i wymiane aparatu zaplonowego 100 pln, oczywiście aparat zakupilem na allegro u zaufanego za 200 pln. TAkie rozwiązanie jest najrozsądniejsze. Raczej nikt ci wzrokowo nie sprawdzi tej usterki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.