Przesunięty przez: Gene 28-05-2009, 10:22 |
[2.5 TD] Przełącznik świateł |
Autor |
Wiadomość |
altmarcin
Forumowicz
Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 177 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 31-03-2009, 21:08 [2.5 TD] Przełącznik świateł
|
|
|
Czy miał ktoś do czynienia z podobnym przypadkiem i jak to naprawić (czasami działa normalnie a nieraz nie działa)? Bo jest to irytujące i niebezpieczne nawet gdy zamiast włączyć długie po pociągnięciu dźwigienki widzę tylko ciemność |
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 10:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
altmarcin
Forumowicz
Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 177 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 01-04-2009, 21:15
|
|
|
ale tam była mowa o przepaleniu i zaśniedzieniu a u mnie działa 5 razy a potem np. dwa razy wyłącza i tak różnie |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2009, 07:29
|
|
|
Więc może coś nie łączy, albo kończy żywot |
|
|
|
 |
dami
Forumowicz pajero32"

Auto: pajero 2800 TDI .1998. automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2008 Posty: 41 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-04-2009, 22:41
|
|
|
W PAJERO dosyć często psuje się kombajn odpowiedzialny za zmianę świateł z drogowych na długie , ja tak mam w każdym pajero które kupie |
|
|
|
 |
altmarcin
Forumowicz
Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 177 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 04-04-2009, 08:43
|
|
|
podpowiedzcie więc:
- jak ten kombajn zdemontować?
- jak naprawić albo jak wymienić (czy pasuje od Anglików)?
[ Dodano: 14-04-2009, 21:35 ]
Czy naprawdę nikt nie miał z tym do czynienia?
[ Dodano: 21-05-2009, 20:41 ]
Kombajn jest łatwo rozbieralny i naprawialny więc nie ma co kupowac używanych bo za chwilę będą miały to samo.
Żeby zabrać się do tego trzeba:
- zdjąć kierownicę (u mnie bez poduszek itp. więc ściągnąć osłony kolumny kierowniczej - śrubki od spodu 6 szt. odkręcić krzyżakiem śrubkę od spodu kierownicy, wlącznik trąbki wyjdzie, i wykręcić śrubę trzymającą kierownicę)
- wykręcić kombajn przełączający światła
- rozkręcić kombajn i zregenerować blaszki-styki
-zamontować z powrotem wszystko. |
|
|
|
 |
|