Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-05-2009, 10:22
[2.5 TD] Przełącznik świateł
Autor Wiadomość
altmarcin 
Forumowicz

Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 177
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 31-03-2009, 21:08   [2.5 TD] Przełącznik świateł

Czy miał ktoś do czynienia z podobnym przypadkiem i jak to naprawić (czasami działa normalnie a nieraz nie działa)? Bo jest to irytujące i niebezpieczne nawet gdy zamiast włączyć długie po pociągnięciu dźwigienki widzę tylko ciemność :)
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 10:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2009, 21:14   

Na drugi raz radzę trochę poszukać:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=29960
 
 
altmarcin 
Forumowicz

Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 177
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 01-04-2009, 21:15   

ale tam była mowa o przepaleniu i zaśniedzieniu a u mnie działa 5 razy a potem np. dwa razy wyłącza i tak różnie
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2009, 07:29   

Więc może coś nie łączy, albo kończy żywot :wink:
 
 
dami 
Forumowicz
pajero32"


Auto: pajero 2800 TDI .1998. automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-04-2009, 22:41   

W PAJERO dosyć często psuje się kombajn odpowiedzialny za zmianę świateł z drogowych na długie , ja tak mam w każdym pajero które kupie
 
 
altmarcin 
Forumowicz

Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 177
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 04-04-2009, 08:43   

podpowiedzcie więc:
- jak ten kombajn zdemontować?
- jak naprawić albo jak wymienić (czy pasuje od Anglików)?

[ Dodano: 14-04-2009, 21:35 ]
Czy naprawdę nikt nie miał z tym do czynienia?

[ Dodano: 21-05-2009, 20:41 ]
Kombajn jest łatwo rozbieralny i naprawialny więc nie ma co kupowac używanych bo za chwilę będą miały to samo.

Żeby zabrać się do tego trzeba:
- zdjąć kierownicę (u mnie bez poduszek itp. więc ściągnąć osłony kolumny kierowniczej - śrubki od spodu 6 szt. odkręcić krzyżakiem śrubkę od spodu kierownicy, wlącznik trąbki wyjdzie, i wykręcić śrubę trzymającą kierownicę)
- wykręcić kombajn przełączający światła
- rozkręcić kombajn i zregenerować blaszki-styki
-zamontować z powrotem wszystko.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.