 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Problem z automatem |
Autor |
Wiadomość |
siwy 26
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI GLX
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 22 Gru 2008 Posty: 11 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 29-03-2009, 10:58 [Cari 1.8 GDI] Problem z automatem
|
|
|
Witam i prosze o rade wczoraj padła mi automatyczna skrzynia biegow tzn nie wyświetlił sie żaden bład a autko nagle przestało jechać, jak przełanczam biegi to autko nie reaguje ,ale słychać taki gwizd ze skrzyni nawet w pozycji N i P, czy moge go cholować na zapalonym silniku prosze o rade... pozdrawiam |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 29-03-2009, 11:28
|
|
|
Z tego co piszesz,to sadze ze padł konwerter,można cholowac automata ale na krótkim odcinku,i z małą prędkością,gdzieś czytałem jaki jest stosunek prędkości holowania do odległości holowania,najlepszym rozwiązaniem byłoby zapakować auto na lawetę,
jaka odległość chcesz cholowac auto???
i pamiętaj ze jeżeli się na to zdecydujesz to dźwignia biegów musi być w pozycji N |
|
|
|
 |
siwy 26
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI GLX
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 22 Gru 2008 Posty: 11 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 29-03-2009, 12:06
|
|
|
Witam bede cholował jakieś 8 km, a stało to sie jak zmieniałem lewarek z D NA 3 mam wrażenie jak by odcieło naped...pozdro |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 29-03-2009, 12:49
|
|
|
siwy 26,
To jest akurat odległość bardzo nieduża,także na takim odcinku możesz holować auto,prawdopodobnie mogły się posypać zęby na wieloklinie w sprzęgle hydrokinetycznym,lub padła pompa,ale z tych objawów co opisujesz wygląda mi to na sprzęgło,identyczne objawy miałem w swoim Galancie i Galancie Juicemana,pamiętaj żeby nie holować auta z zawrotnymi prędkościami o ile pamiętam to zalecana prędkość to 40-50km/h ale prędkości nie jestem pewien,o ile się mylę sadze ze mnie ktoś poprawi.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
mareqm
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI ,2003 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 94 Skąd: okolice W-wy
|
Wysłany: 30-03-2009, 06:35
|
|
|
Możesz holować ale na WŁĄCZONYM silniku i dźwigni na N.Sprawdzone dwukrotnie na własnej skórze,na odcinku około 40 km,ale na szczęście nie była to Carisma.
Pozdrawiam. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
kkriss
Mitsumaniak

Auto: Toyota Prius
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 402 Skąd: Chotomów
|
Wysłany: 30-03-2009, 13:27
|
|
|
Z tego co czytałem to automaty można holować do 50 km, co do prędkości nigdzie nie widziałem, ale też nie widziałem wariata co holuje z prędkościa np. 80 km/h
Co do włączonego silnika też nic nie czytałem, ale bez włączonego stracisz wspomaganie kierownicy i hamulca - więc nie warto ryzykować, że sobie jeszcze auto rozbijesz. |
_________________ Było: Lancer 1.5 92r., Carisma 2000r. [1.8 GDI ASB]., Galant 2.5 ASB 99r. kombi |
|
|
|
 |
|
|