Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Górskie Samochodowe Mistrzostwa Polski LOTOS GP Sopot 2006
Autor Wiadomość
raddex 
m3m&mitsumaniak


Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1239
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-07-2006, 23:09   Górskie Samochodowe Mistrzostwa Polski LOTOS GP Sopot 2006

No więc wybrałem się na III i IV Rundę Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski LOTOS Grand Prix Sopot 2006. Trochę mi się pomyliły dni i nie byłem na całości, lecz tylko w niedziele.

Przebieg rajdu formalnie:

Piątek 7.07.2006
14:00-20:00 Odbiór administracyjny, wydawanie dokumentów. Biuro Zawodów- Liceum Ogólnokształcące Nr III Ul. O. Kolberga 16 Sopot Brodwino
15:00-20:00 BK-1 Sopot - Molo

Sobota 8.07.2006
9:00 Odprawa z zawodnikami okolice startu.
9.30 Podjazd zapoznawczy bez pomiaru czasu.
10:30 Start do podjazdów treningowych III rundy GSMP.
13:30 Zgłaszanie zespołów sponsorskich.
14:00 Ogłoszenie listy startowej III rundy GSMP.
14:30 Start do pierwszego podjazdu wyścigowego III rundy.
17:30 Ogłoszenie wyników końcowych prowizorycznych.
18:30 Ogłoszenie wyników oficjalnych III rundy GSMP.

Niedziela 9.07.2006
9:00 Podjazd zapoznawczy bez pomiaru czasu.
10:00 Start do podjazdu treningowego IV rundy GSMP.
11:30 Zgłaszanie zespołów sponsorskich.
12:00 Ogłoszenie listy startowej IV rundy GSMP.
12:30 Start do pierwszego podjazdu wyścigowego IV rundy.

Do obydwu rund zgłosiło się 65 zawodników. Najliczniej obsadzone były najsilniejsze klasy: do grupy H zgłosiła się prawie połowa wszystkich zgłoszonych zawodników!! Nie zabrakło nikogo z obecnej czołówki klasyfikacji: Stec, Kościuszko, Zieliński, Baran i tak aż do 12 miejsca. Sporą niespodzianką było zgłoszenie Zbigniewa Gabrysia, ubiegłorocznego zwycięzcy Rajdu Wawelskiego. Po raz pierwszy w tym sezonie zobaczyliśmy na trasie wyścigu Pawła Dytkę, który miał bardzo dobry come-back na rajdowe trasy. Sumując klasy N, A i H +2000 zebrało się 12 samochodów czteronapędowych!!. Gościnny występ na domowym podwórku zaliczą Sopocianie: Krzysztof Groblewski, aktualnie walczący o tytuł Mistrza Europy w rallycrossie oraz Stefan Karnabal startujący w Rajdowych Mistrzostwach Polski. W klasie Kia Picanto, tak jak w Załużu zmagała się trójka zawodników.

Dość licznie była obsadzona klasa historyczna – zobaczyliśmy dwa Polonezy, aż cztery VW Golfy – jednego pierwszej generacji, oraz trzy dwójki i tu ciekawa sprawa: zmagania z tras Pucharu PZM przenoszą się na trasy GSMP ponieważ będą się ścigali Krzysztof Orski z Wojciechem Śliwowskim. Pojawiły się bardzo ciekawe samochody: Ford Escort wypożyczony od Tadeusza Myszkiera, Toyota Celica którą kiedyś startował Krzysztof Hołowczyc oraz startujący w klasie historycznej VW Golf GTI ubrany w oryginalne barwy VW Motorsport.

Tekst pobrano z www.hoga.pl ( http://rajdy.hoga.pl/rajd...trona=1&id=8793 )



















Za ostro wszedł w zakręt i rozwalił bandę, ale pojechał dalej.






Niestety rajd został przerwany po bardzo groźnym wypadku Fata Seicento w drugim podjeździe. Kierowca został wyrzucony na zakręcie i próbując skontrować wyleciał z trasy zgarniając 2 kibiców i lądując na drzewach. Z samochodu została tylko kupa blachy. Kierowca i kibice żyli, w momencie zabierania do karetki. Dalszego ich losu nie znam.






Niestety wyników jeszcze nie znam, a na stronie PZMotu jeszcze ich nie ma.


Tutaj są linki do 2 krótkich filmików:
Filmik 1
Filmik 2


Oświadczam też, że wszystkie zdjęcia są wykonane przeze mnie (nie skopiowane z jakiejś witryny) i udostępniam je wszystkim odwiedzającym forum. Jakby ktoś był zainteresowany fotkami to zrobiłem ich 162 i 2 krótkie filmiki.

[ Dodano: 23-07-2006, 16:19 ]
Niestety 50 letni kierowca Fiata Seicento - Roman Głowienke zmarł w szpitalu po nieszczęśliwym wypadku. Kibicowi ciężko poszkodowanemu nie zagraża już niebezpieczeństwo po kilku operacjach.
_________________
Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.