Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dźwięk tłumika
Autor Wiadomość
MikeSdz 
Mitsumaniak
szutrowy borsuck :]


Auto: LanSer :]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 111
Skąd: Sieradz
  Wysłany: 16-04-2009, 01:59   dźwięk tłumika

Witam,

posiadam usportowioną wersję CBO

zależy mi na osiągnięciu efektu dźwiękowego przy hamowaniu silnikiem lub puszczaniu gazu
chodzi o... jakby to nazwać, strzelanie, a może delikatniej - chrupanie

najlepiej jak sami usłyszycie.

coś takiego klik
lub coś w tym stylu klik

chodzi mi o ten przerywany dźwięk przy puszczaniu gazu (tryk tyk tyk tyk) :D
_________________
mercedes - prawie jak mitsubishi.
"PRAWIE" robi WIELKĄ różnicę :]
odjechana sprawa czyli zrób mi niespodziankę :D - dziękuję :thumbleft:
 
 
 
stary alfer 
Mitsumaniak
Szkiełko i oko.


Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 5211
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-04-2009, 07:12   

MikeSdz napisał/a:
posiadam usportowioną wersję CBO


Rozwiń proszę ;)
_________________
Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...


Ogarniam prawy ALT
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-04-2009, 07:14   

zamontowac wtryskiwacz w kolektorze wydechowym
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 16-04-2009, 07:20   

MikeSdz napisał/a:
lub coś w tym stylu klik
Pogadaj z pawela. To jego Colt.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
MikeSdz 
Mitsumaniak
szutrowy borsuck :]


Auto: LanSer :]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 111
Skąd: Sieradz
Wysłany: 16-04-2009, 10:57   

czasami uzyzskam taki efekt, tylko po większym przegazowniau
ale nie wiem czy po wyjęciu strumienicy uda mi się ten numer :/
a to taaak kręci :]

edit:

pawela ma po prostu sportowy wydech i mu się trafiło :]
ale jak "wymusić" taki efekt np na wydechu przelotowym hm?


EDIT: danych nie ma bo forumowicze nie doczytali UWAŻNIE czego dotyczy temat :roll:
_________________
mercedes - prawie jak mitsubishi.
"PRAWIE" robi WIELKĄ różnicę :]
odjechana sprawa czyli zrób mi niespodziankę :D - dziękuję :thumbleft:
Ostatnio zmieniony przez MikeSdz 16-04-2009, 21:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
stary alfer 
Mitsumaniak
Szkiełko i oko.


Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 5211
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-04-2009, 11:12   

MikeSdz napisał/a:
silnik 1.6 16v
145HP na chipie,
0-100 - 7.238 sek
v-max - 243.2 km/h

masywnie obniżony,
krótkie amorki, koni
prawie sztywne czerwone sprężynki eibach
ominięty katalizator-strumienica,
oszukany przepływomierz czyli stożek pipercross
planowane:
kute tłoki i korbowód
podwójne uturbienie i zwiększenie masy pojazdu :]


Zdjęcia poprosimy i opis w temacie Nasze Miśki :twisted:
_________________
Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...


Ogarniam prawy ALT
 
 
MikeSdz 
Mitsumaniak
szutrowy borsuck :]


Auto: LanSer :]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 111
Skąd: Sieradz
Wysłany: 16-04-2009, 11:21   

stary alfer napisał/a:
Zdjęcia poprosimy i opis w temacie Nasze Miśki :twisted:



nie mam narazie czasu, a zdjęć nie dam bo jestem po małej kolizji (mówiłem że jest za lekki) nie opanowałem podsterowności i zahaczyłem o barierkę na zakręcie. czekam na nowy zderzak :D

jak wszystko zrobię to się pochwalę. :] narazie dam to:



a tak wyglądał po:
przywiezieniu ze szrotu z niemiec
oderwaniu pogiętych blach i potłuczonych lamp
wycięciu przedniego wzmocnienia
i prostowaniu podłużnic

mam zamiar robić EVO look ale... sam nie wiem. i tak wszyscy mówią na niego evo :]
_________________
mercedes - prawie jak mitsubishi.
"PRAWIE" robi WIELKĄ różnicę :]
odjechana sprawa czyli zrób mi niespodziankę :D - dziękuję :thumbleft:
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 16-04-2009, 11:36   

Tłumik koncowy z silencerem, najlepszy ala mugen :)
I jak amsz 7,3 do setki to mi kaktus na rece wyrośnie :D .
Pokaz wykres z hamowni, że masz 145 Hp. :D
Ogólnie się uśmiałem a ten twój chip jest sterownikiem do BMW :lol:

[ Dodano: 16-04-2009, 11:41 ]
Ogolnie chodzi o taki tłumik.
http://allegro.pl/item588...silencerem.html
Ale lepszy efekt jest jak masz przelot, czyli usuniecie kata i wstawienie rurki w jego miejsce :)
Powinien dac ten zabieg kolejne 5KM :wink:
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
MikeSdz 
Mitsumaniak
szutrowy borsuck :]


Auto: LanSer :]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 111
Skąd: Sieradz
Wysłany: 16-04-2009, 12:52   

Morfi napisał/a:
Pokaz wykres z hamowni, że masz 145 Hp. :D
Ogólnie się uśmiałem a ten twój chip jest sterownikiem do BMW :lol:
jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co się ma, chip przeprogramowany ręcznie

nie stać mnie na wizytę w wawie i na puszczenie 1500zł...
także box i lutowanie


Wiem że mugen do japończyków najlepszy, myślisz że z tym silencerem uzyskam taki efekt
nie robiąc przy tym za dużo hałasu? głośne buczenie jest strasznie uciążliwe

szkoda że nie zapodał jakiegoś filmiku z tym tłumikiem na japończyku.

ale dzięki wielkie za propozycję, będę go brał pod uwagę :)

odnośnie przelotu, srtumienice już dawno mam wyjętą i zaspawaną na rurze tej samej średnicy co pozostała część orurowania w układzie wydechowym, i właśnie myślę nad końcowym tłumikiem

coś co nie będzie niemiłosiernie wyło a co da w/w efekt.
_________________
mercedes - prawie jak mitsubishi.
"PRAWIE" robi WIELKĄ różnicę :]
odjechana sprawa czyli zrób mi niespodziankę :D - dziękuję :thumbleft:
 
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16-04-2009, 21:12   

MikeSdz napisał/a:
podwójne uturbienie i zwiększenie masy pojazdu :]

turbo już nie

hmmm... zdecyduj sie
MikeSdz napisał/a:
0-100 - 7.238 sek

kup nowy stoper
MikeSdz napisał/a:
kute tłoki i korbowód

tylko jeden??? hmmm... tylko ktory by ci tu doradzic... chyba najlepiej 2 albo 3
Morfi napisał/a:
Ale lepszy efekt jest jak masz przelot, czyli usuniecie kata i wstawienie rurki w jego miejsce
Powinien dac ten zabieg kolejne 5KM

owszem da 5km ale jezeli masz wyjsciowo z 400-500km
 
 
 
MikeSdz 
Mitsumaniak
szutrowy borsuck :]


Auto: LanSer :]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 111
Skąd: Sieradz
Wysłany: 16-04-2009, 21:16   

dobrze, idźcie się kłócić na innym temacie,

prosiłem o doradzenie w sprawie dźwięku tłumika... :roll:
_________________
mercedes - prawie jak mitsubishi.
"PRAWIE" robi WIELKĄ różnicę :]
odjechana sprawa czyli zrób mi niespodziankę :D - dziękuję :thumbleft:
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 17-04-2009, 08:57   

MikeSdz, dlatego kup taki z regulowanym silencerem. Tak aby do 3 tys obr. był cichy a póżniej jak rajdówka :D .
Takie efekty uzyskiwalismy w Hondach 8)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 17-04-2009, 10:33   

Morfi napisał/a:
Powinien dac ten zabieg kolejne 5KM


poczytaj trochę nt układów wydechowych, to nie będziesz pisał bzdur...Wydaje się, że to prosty zabieg - wstawić strumienice (która notabene nic nie daje przy seryjnym wydechu), usunąć katalizator (tu również można sobie osiągi popsuć zamiast poprawić). Po co firmy jak np. MG Motorsport robią układy dedykowane za kilka tys. zł, żeby można było osiągnąć ten sam efekt w domowym garażu... :?: :roll:
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 17-04-2009, 11:28   

miki4x4, Nie zrozumiałes mojego posta :D Nie widzisz przymruzonego oczka :D .
I gdzie Ja pisze o strumienicy, która w Japonskich samochodach nic nie daje :D .
Po pierwsze jak zmieniasz wylot to i powinieneś polepszyc wlot powietrza. Do tego kolektor najlepiej 4-2-1 a nie 4-1.
I po co wywala sie kata??
Po to, aby odmulic samochód. Gdyz katalizator po 100 tys km nie spełnia już praktycznie swoich załozeń, gdyz jest juz wypalony.. i tylko utrudnia przepływ spalin :) a wiec usuwa sie go dla udroznienia układu wydechowego.
Mam nadzieje iz rozwiałem twoje wątpliwości co do pisania bzdur przezemnie :)
Prosze rowniez zajrzeć do fachowej literatury tjunerskiej jaka jest nie watpliwie stronka Pana Grabowskiego, który jest jednym z najlepszych w polsce tjunerow mechanicznych.
miki4x4, http://www.grabowski.com.pl/uklady_wydechowe.htm polecam :D
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
MikeSdz 
Mitsumaniak
szutrowy borsuck :]


Auto: LanSer :]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 111
Skąd: Sieradz
Wysłany: 17-04-2009, 12:47   

Morfi napisał/a:
MikeSdz, dlatego kup taki z regulowanym silencerem. Tak aby do 3 tys obr. był cichy a póżniej jak rajdówka :D .
Takie efekty uzyskiwalismy w Hondach 8)


no właśnie, w hondzie, a posmakował ktoś takiego tłumiczka z silencerem
w mitsubishi bez katalizatora?

wiecie, nie mam gdzie anie od kogo zdobyć taki tłumik do przetestowania,
a wyrzucenie 300zł tylko po to żeby sprawdzić...

tak jak Morfi napisał, ważne żeby tak do 3-3.5k obrotów nie robił widowiska...

czasem trzeba w nocy wjechać do garażu a nad garażem jest sypialnia,
jakoś mi się nie widzi że wracam i wszyscy zrywają się na nogi :]
_________________
mercedes - prawie jak mitsubishi.
"PRAWIE" robi WIELKĄ różnicę :]
odjechana sprawa czyli zrób mi niespodziankę :D - dziękuję :thumbleft:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.