dźwięk tłumika |
Autor |
Wiadomość |
MikeSdz
Mitsumaniak szutrowy borsuck :]

Auto: LanSer :]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 111 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 16-04-2009, 01:59 dźwięk tłumika
|
|
|
Witam,
posiadam usportowioną wersję CBO
zależy mi na osiągnięciu efektu dźwiękowego przy hamowaniu silnikiem lub puszczaniu gazu
chodzi o... jakby to nazwać, strzelanie, a może delikatniej - chrupanie
najlepiej jak sami usłyszycie.
coś takiego klik
lub coś w tym stylu klik
chodzi mi o ten przerywany dźwięk przy puszczaniu gazu (tryk tyk tyk tyk) |
_________________ mercedes - prawie jak mitsubishi.
"PRAWIE" robi WIELKĄ różnicę :]
odjechana sprawa czyli zrób mi niespodziankę - dziękuję
 |
|
|
|
 |
stary alfer
Mitsumaniak Szkiełko i oko.

Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 5211 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16-04-2009, 07:12
|
|
|
MikeSdz napisał/a: | posiadam usportowioną wersję CBO |
Rozwiń proszę |
_________________ Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...
Ogarniam prawy ALT |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-04-2009, 07:14
|
|
|
zamontowac wtryskiwacz w kolektorze wydechowym |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 16-04-2009, 07:20
|
|
|
MikeSdz napisał/a: | lub coś w tym stylu klik | Pogadaj z pawela. To jego Colt. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
MikeSdz
Mitsumaniak szutrowy borsuck :]

Auto: LanSer :]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 111 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 16-04-2009, 10:57
|
|
|
czasami uzyzskam taki efekt, tylko po większym przegazowniau
ale nie wiem czy po wyjęciu strumienicy uda mi się ten numer :/
a to taaak kręci :]
edit:
pawela ma po prostu sportowy wydech i mu się trafiło :]
ale jak "wymusić" taki efekt np na wydechu przelotowym hm?
EDIT: danych nie ma bo forumowicze nie doczytali UWAŻNIE czego dotyczy temat |
_________________ mercedes - prawie jak mitsubishi.
"PRAWIE" robi WIELKĄ różnicę :]
odjechana sprawa czyli zrób mi niespodziankę - dziękuję
 |
Ostatnio zmieniony przez MikeSdz 16-04-2009, 21:18, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
stary alfer
Mitsumaniak Szkiełko i oko.

Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 5211 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16-04-2009, 11:12
|
|
|
MikeSdz napisał/a: | silnik 1.6 16v
145HP na chipie,
0-100 - 7.238 sek
v-max - 243.2 km/h
masywnie obniżony,
krótkie amorki, koni
prawie sztywne czerwone sprężynki eibach
ominięty katalizator-strumienica,
oszukany przepływomierz czyli stożek pipercross
planowane:
kute tłoki i korbowód
podwójne uturbienie i zwiększenie masy pojazdu :]
|
Zdjęcia poprosimy i opis w temacie Nasze Miśki |
_________________ Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...
Ogarniam prawy ALT |
|
|
|
 |
MikeSdz
Mitsumaniak szutrowy borsuck :]

Auto: LanSer :]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 111 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 16-04-2009, 11:21
|
|
|
stary alfer napisał/a: | Zdjęcia poprosimy i opis w temacie Nasze Miśki |
nie mam narazie czasu, a zdjęć nie dam bo jestem po małej kolizji (mówiłem że jest za lekki) nie opanowałem podsterowności i zahaczyłem o barierkę na zakręcie. czekam na nowy zderzak
jak wszystko zrobię to się pochwalę. :] narazie dam to:
a tak wyglądał po:
przywiezieniu ze szrotu z niemiec
oderwaniu pogiętych blach i potłuczonych lamp
wycięciu przedniego wzmocnienia
i prostowaniu podłużnic
mam zamiar robić EVO look ale... sam nie wiem. i tak wszyscy mówią na niego evo :] |
_________________ mercedes - prawie jak mitsubishi.
"PRAWIE" robi WIELKĄ różnicę :]
odjechana sprawa czyli zrób mi niespodziankę - dziękuję
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 16-04-2009, 11:36
|
|
|
Tłumik koncowy z silencerem, najlepszy ala mugen
I jak amsz 7,3 do setki to mi kaktus na rece wyrośnie .
Pokaz wykres z hamowni, że masz 145 Hp.
Ogólnie się uśmiałem a ten twój chip jest sterownikiem do BMW
[ Dodano: 16-04-2009, 11:41 ]
Ogolnie chodzi o taki tłumik.
http://allegro.pl/item588...silencerem.html
Ale lepszy efekt jest jak masz przelot, czyli usuniecie kata i wstawienie rurki w jego miejsce
Powinien dac ten zabieg kolejne 5KM |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
MikeSdz
Mitsumaniak szutrowy borsuck :]

Auto: LanSer :]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 111 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 16-04-2009, 12:52
|
|
|
Morfi napisał/a: | Pokaz wykres z hamowni, że masz 145 Hp.
Ogólnie się uśmiałem a ten twój chip jest sterownikiem do BMW
| jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co się ma, chip przeprogramowany ręcznie
nie stać mnie na wizytę w wawie i na puszczenie 1500zł...
także box i lutowanie
Wiem że mugen do japończyków najlepszy, myślisz że z tym silencerem uzyskam taki efekt
nie robiąc przy tym za dużo hałasu? głośne buczenie jest strasznie uciążliwe
szkoda że nie zapodał jakiegoś filmiku z tym tłumikiem na japończyku.
ale dzięki wielkie za propozycję, będę go brał pod uwagę
odnośnie przelotu, srtumienice już dawno mam wyjętą i zaspawaną na rurze tej samej średnicy co pozostała część orurowania w układzie wydechowym, i właśnie myślę nad końcowym tłumikiem
coś co nie będzie niemiłosiernie wyło a co da w/w efekt. |
_________________ mercedes - prawie jak mitsubishi.
"PRAWIE" robi WIELKĄ różnicę :]
odjechana sprawa czyli zrób mi niespodziankę - dziękuję
 |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 16-04-2009, 21:12
|
|
|
MikeSdz napisał/a: | podwójne uturbienie i zwiększenie masy pojazdu :]
turbo już nie |
hmmm... zdecyduj sie
MikeSdz napisał/a: | 0-100 - 7.238 sek |
kup nowy stoper
MikeSdz napisał/a: | kute tłoki i korbowód |
tylko jeden??? hmmm... tylko ktory by ci tu doradzic... chyba najlepiej 2 albo 3 Morfi napisał/a: | Ale lepszy efekt jest jak masz przelot, czyli usuniecie kata i wstawienie rurki w jego miejsce
Powinien dac ten zabieg kolejne 5KM |
owszem da 5km ale jezeli masz wyjsciowo z 400-500km |
|
|
|
 |
MikeSdz
Mitsumaniak szutrowy borsuck :]

Auto: LanSer :]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 111 Skąd: Sieradz
|
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 17-04-2009, 08:57
|
|
|
MikeSdz, dlatego kup taki z regulowanym silencerem. Tak aby do 3 tys obr. był cichy a póżniej jak rajdówka .
Takie efekty uzyskiwalismy w Hondach |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 17-04-2009, 10:33
|
|
|
Morfi napisał/a: | Powinien dac ten zabieg kolejne 5KM |
poczytaj trochę nt układów wydechowych, to nie będziesz pisał bzdur...Wydaje się, że to prosty zabieg - wstawić strumienice (która notabene nic nie daje przy seryjnym wydechu), usunąć katalizator (tu również można sobie osiągi popsuć zamiast poprawić). Po co firmy jak np. MG Motorsport robią układy dedykowane za kilka tys. zł, żeby można było osiągnąć ten sam efekt w domowym garażu... |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 17-04-2009, 11:28
|
|
|
miki4x4, Nie zrozumiałes mojego posta Nie widzisz przymruzonego oczka .
I gdzie Ja pisze o strumienicy, która w Japonskich samochodach nic nie daje .
Po pierwsze jak zmieniasz wylot to i powinieneś polepszyc wlot powietrza. Do tego kolektor najlepiej 4-2-1 a nie 4-1.
I po co wywala sie kata??
Po to, aby odmulic samochód. Gdyz katalizator po 100 tys km nie spełnia już praktycznie swoich załozeń, gdyz jest juz wypalony.. i tylko utrudnia przepływ spalin a wiec usuwa sie go dla udroznienia układu wydechowego.
Mam nadzieje iz rozwiałem twoje wątpliwości co do pisania bzdur przezemnie
Prosze rowniez zajrzeć do fachowej literatury tjunerskiej jaka jest nie watpliwie stronka Pana Grabowskiego, który jest jednym z najlepszych w polsce tjunerow mechanicznych.
miki4x4, http://www.grabowski.com.pl/uklady_wydechowe.htm polecam |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
MikeSdz
Mitsumaniak szutrowy borsuck :]

Auto: LanSer :]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 111 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 17-04-2009, 12:47
|
|
|
Morfi napisał/a: | MikeSdz, dlatego kup taki z regulowanym silencerem. Tak aby do 3 tys obr. był cichy a póżniej jak rajdówka .
Takie efekty uzyskiwalismy w Hondach |
no właśnie, w hondzie, a posmakował ktoś takiego tłumiczka z silencerem
w mitsubishi bez katalizatora?
wiecie, nie mam gdzie anie od kogo zdobyć taki tłumik do przetestowania,
a wyrzucenie 300zł tylko po to żeby sprawdzić...
tak jak Morfi napisał, ważne żeby tak do 3-3.5k obrotów nie robił widowiska...
czasem trzeba w nocy wjechać do garażu a nad garażem jest sypialnia,
jakoś mi się nie widzi że wracam i wszyscy zrywają się na nogi :] |
_________________ mercedes - prawie jak mitsubishi.
"PRAWIE" robi WIELKĄ różnicę :]
odjechana sprawa czyli zrób mi niespodziankę - dziękuję
 |
|
|
|
 |
|