Przesunięty przez: Gene 28-05-2009, 07:11 |
[2.8 TD] Czarna chmurka podczas rozruchu |
Autor |
Wiadomość |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
Wysłany: 06-05-2009, 19:14 [2.8 TD] Czarna chmurka podczas rozruchu
|
|
|
Proszę mi wytłumaczyć dlaczego tak się dzieję (tylko podczas rozruchu) i po wciśnieciu gazu do dechy podczas postoju (ponad 4tys obrotów) ? |
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 07:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
altmarcin
Forumowicz
Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 177 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 06-05-2009, 21:24
|
|
|
diesel-kopciuch ma to do siebie, że kopci
jeśli tylko podczas rozruchu i podczas wciskania gazu do dechy - to wszystko jest OK
P.S.
Gdy nalejesz biodiesla to będzie kopcił na biało, jeśli wolisz |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 06-05-2009, 21:53
|
|
|
stegano napisał/a: | A czy to nie problem ze wtryskami? |
Jeśli cały czas kopci na czarno to może wskazywać na wtryski, Objaw, który opisujesz to norma. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
Wysłany: 06-05-2009, 22:02
|
|
|
sporo mi wskazuje na wtryski... do tego dochodzi nieregularne stukanie przy wysokosci obrotow około 2tys -> (w okolicach miejsca pierwszego wtryskiwacza). |
_________________ Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397 |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 07-05-2009, 02:41
|
|
|
moze tez szwankowac zawor egr
mi na poczatku troche kopcil, pozniej zostawialem chmure dymu jak dodalem gazu, a ludzie obok ktorzy stali w korku z pospiechem zamykali szyby jak tylko dodalem gazu. Sam zreszta jezdzilem z z obiegiem zamknietym i klima bo walilo.
Pozniej auto wogole nie chcialo przyspieszac.
Zaslepilem to ustrojstwo i mam spokoj.
Ponad rok tak jezdze i zrobilem ze 20tys. z zaslepionym egr, na rysunkach nawet istnieje fabryczna zaslepka bo nie do wszystkich modeli montowali
mozesz na poczatek wlac plyn do czyszczenia wtryskow jesli masz podejzenie ze to ich wina, napewno najtansze i najprostrze rozwiazanie i czasami wystarczajace |
|
|
|
 |
|