 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Mitsubishi Pajero L043 |
Autor |
Wiadomość |
rafalwicher [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2006, 20:44 Mitsubishi Pajero L043
|
|
|
Mam problem ze swoim PAJERKIEM. Jest to 1generacja a dokladnie rocznik 85 z silnikiem turbo disela 2.3. Ostatnio silnik w pajeroku zaczol barac straszne ilosci oleju okolo 1litra na 100km. Niewiem gdzie moze byc przyczyna tego nadmiernego zuzycia. Nie stwierdzilem zadnego widocznego wycieku na zewnatrz silnika. Objawy sa dziwne bo z paleniem nawet na mrozie nie ma wiekszych problemow. Turbo niema jakiegos wielkiego luzu tak ze mysle ze mysle ze to niedzie ani turbo ani kompresja choc co do tego drogiego nie jestem tak calkiem pewien. Przy duzym obciazeniu silnika daje sie zauwazyc niebieskawy dym z wydechu. Spotkal sie kiedys ktos z czyms podobnym? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-10-2006, 21:42
|
|
|
Pierścienie?, turbo?, generalnie remont kolegę czeka... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 30-10-2006, 21:44 Mitsubihi Pajero
|
|
|
Witam. Miałem swego czasu galanta z takim silnikiem 4D55T miał ponad 500000km przebiegu i podobną usterke. Silnik ten ma dwie pompy oleju iedna jest napędzana małym paskiem do balansów druga ma napęd bespośrednio z wału korbowego i podaje olej na tuleje cylindrowe pod tłoki . Zapieczone lub popękane mogą być pierścienie .U mnie po wyjęciu tloków same powypadały,a silnik zapalał w każdych warunkach bez problemu. Oprucz tego brał olej przez turbine.Pierścienie w tym silniku są trapezowe .Kosztowały około350zł komplet. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 31-10-2006, 08:51
|
|
|
Przy takim pobieraniu oleju remont jest konieczny, a ciśnienie jest dobre ponieważ pierścienie ciśnieniowe mogą być dobre a pierścienie olejowe puszczają. jak będziesz robił remont do kompletny, uszczelniacze itd, bo jak zrobisz druciarstwo to po jakimś czasie będzie tosamo. |
|
|
|
 |
|
|