Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie do zaawansowanych speców od 4G63
Autor Wiadomość
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-07-2009, 02:35   Pytanie do zaawansowanych speców od 4G63

witam, z powodu iż w zakupionym przezemnie cliperku ani mechanicy ani właściciel ani gazownik nie starali się aby było jak najlepiej tylko jak najtaniej...

zaczynając od słabego reduktora, poprzez brak filtra fazy ciekłej, miedź fi6mm, najgorsze wtryskiwacze to niezrobili nawet dobrej kalibracji i zastosowali zbyt małe dysze...

jestem na końcowym etapie poprawiania po "expertach" i mam problem gdyż wtryskiwacze benzynowe nie są zbyt zgodnie podłączone do centrali Stag 300 ze schematem, ale by podpiąc to jak należy potrzebuję dowiedziec się czemu gazownik zmieniał polaryzacje na przewodach....

pytanie: wtryskiwacze w eclipse 1g 7bolt 2.0 DOHC non turbo są sterowane plusem i mają wspólny minus czy sterowane są minusem a wspólny mają plus?
pytanie drugie: wtryskiwacze pracują w trybie sekwencyjnym (każdy jest sterowany osobno) czy działają w trybie pół-sekwencyjnym (parami 1z4 i 2z3 jak cewki wn)?

proszę o odpowiedzi konkretne, najlepiej poparte jakimiś schematami, były by bardzo przydatne...

chodzi o to że gazownik podpiął dodatkowy 9 kabel do standardowych 8 od zbierania czasów benzynowych, pozatym polaryzacja na wtyczkach do wtryskiwaczy benzynowych jest zamieniona (niejestem pewien czy ma to negatywny na nie wpływ, ale dla pewności chcę aby było jak bezpośrednio by były podpięte jak orginalnie), pozatym po zmierzeniu miernikiem doszedłem do wniosku że są sterowane plusem, a w programie jest ustawione inaczej, niby działało ale nie powinno... ;/
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 14-07-2009, 07:41   

Wspólny +, sterowanie masą.
Polaryzacja nie ma znaczenia.
Działają sekwencyjnie.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mariano 
Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 61
Skąd: rawa mazowiecka
Wysłany: 14-07-2009, 09:57   

jesli ten 9kabelek jest czerwony to jest plus po stacyjce na kompa lpg na wtryskach powinny byc rozciete impulsy pełny kolor od ecu a z paskiem do wtryskiwacza kolejnośc kolorów musi byc taka jak na cewkach lpg
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 14-07-2009, 10:19   

Si
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-07-2009, 11:14   

ok, ten czerwony niby sie zgadza ze schematem, tak myślałem bo tylko jeden czerwony jest luzem na schemacie i on jest niby pod + stacyjki ale pytanie czemu podpieli go do wtryskiwaczy? nielepszym rozwiązaniem byłoby podpięcie się w instalacje gdzieś koło stacyjki/skrzynki bezpiecznikowej? takie podpięcie + pod wtryski może byc szkodliwe?
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
mariano 
Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 61
Skąd: rawa mazowiecka
Wysłany: 14-07-2009, 11:55   

w każdym aucie tak sie robi ewentualnie w plus z cewki zap on nie zabiera pradu z wtrysków bo jest tylko sygnałowym plusem a zasilanie kompa lpg jest prosto z aku a propo listwy to jakiej masz firmy i jaki kolor cewek
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-07-2009, 12:37   

miałem valteki 1ohm czyli żółte, jak kupiłem auto to skakał na gazie, okazało się że po pierwsze cewka była pęknięta i miała przebicie a po drugie niemogłem wykalibrowac pożądnie a to była wina tego że na jednym z wtryskiwaczy skok tłoczka był 0,8, na innym 0,3 a na dwóch 1mm więc.... ustawiłem skoki idealnie na 0,6 i chodziły ładnie ale były nieszczelne już na śrubach, bo czyc bylo troche gazem, ale jeździłem jeszcze na nich do teraz

dzisiaj przychodzą nowe wtryski, kupiłem Matrixy HD 544 (te metalowe, nie plastikowe) one mają po 2 cewki na jedną sekcję, wydajnośc 50kW na sekcję i bardzo dobre parametry, zresztą najdroższe jakie mogłem kupic ;p 550zł, zobaczymy jak beda sie sprawowac na wolnych obrotach mojego misia ;p

EDIT: btw bede potrzebowac schematu tych wtryskiwaczy bo z tego co wiem mają one 5 kabelków (wspólny jeden, 4 do poszczególnych wtrysków) a po valtekach zostaje 8 kabli ;p jak ktoś coś wie to pisac ;p a jak nie to google może mi pomoże, w każdym razie jakoś podepne ;p
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
mariano 
Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 61
Skąd: rawa mazowiecka
Wysłany: 14-07-2009, 14:20   

dobre tez sa magic jet i reili osobiscie na takich smigam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.