 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pytanie do zaawansowanych speców od 4G63 |
Autor |
Wiadomość |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 14-07-2009, 02:35 Pytanie do zaawansowanych speców od 4G63
|
|
|
witam, z powodu iż w zakupionym przezemnie cliperku ani mechanicy ani właściciel ani gazownik nie starali się aby było jak najlepiej tylko jak najtaniej...
zaczynając od słabego reduktora, poprzez brak filtra fazy ciekłej, miedź fi6mm, najgorsze wtryskiwacze to niezrobili nawet dobrej kalibracji i zastosowali zbyt małe dysze...
jestem na końcowym etapie poprawiania po "expertach" i mam problem gdyż wtryskiwacze benzynowe nie są zbyt zgodnie podłączone do centrali Stag 300 ze schematem, ale by podpiąc to jak należy potrzebuję dowiedziec się czemu gazownik zmieniał polaryzacje na przewodach....
pytanie: wtryskiwacze w eclipse 1g 7bolt 2.0 DOHC non turbo są sterowane plusem i mają wspólny minus czy sterowane są minusem a wspólny mają plus?
pytanie drugie: wtryskiwacze pracują w trybie sekwencyjnym (każdy jest sterowany osobno) czy działają w trybie pół-sekwencyjnym (parami 1z4 i 2z3 jak cewki wn)?
proszę o odpowiedzi konkretne, najlepiej poparte jakimiś schematami, były by bardzo przydatne...
chodzi o to że gazownik podpiął dodatkowy 9 kabel do standardowych 8 od zbierania czasów benzynowych, pozatym polaryzacja na wtyczkach do wtryskiwaczy benzynowych jest zamieniona (niejestem pewien czy ma to negatywny na nie wpływ, ale dla pewności chcę aby było jak bezpośrednio by były podpięte jak orginalnie), pozatym po zmierzeniu miernikiem doszedłem do wniosku że są sterowane plusem, a w programie jest ustawione inaczej, niby działało ale nie powinno... ;/ |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 14-07-2009, 07:41
|
|
|
Wspólny +, sterowanie masą.
Polaryzacja nie ma znaczenia.
Działają sekwencyjnie. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mariano
Forumowicz
Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 61 Skąd: rawa mazowiecka
|
Wysłany: 14-07-2009, 09:57
|
|
|
jesli ten 9kabelek jest czerwony to jest plus po stacyjce na kompa lpg na wtryskach powinny byc rozciete impulsy pełny kolor od ecu a z paskiem do wtryskiwacza kolejnośc kolorów musi byc taka jak na cewkach lpg |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 14-07-2009, 10:19
|
|
|
Si |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 14-07-2009, 11:14
|
|
|
ok, ten czerwony niby sie zgadza ze schematem, tak myślałem bo tylko jeden czerwony jest luzem na schemacie i on jest niby pod + stacyjki ale pytanie czemu podpieli go do wtryskiwaczy? nielepszym rozwiązaniem byłoby podpięcie się w instalacje gdzieś koło stacyjki/skrzynki bezpiecznikowej? takie podpięcie + pod wtryski może byc szkodliwe? |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
mariano
Forumowicz
Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 61 Skąd: rawa mazowiecka
|
Wysłany: 14-07-2009, 11:55
|
|
|
w każdym aucie tak sie robi ewentualnie w plus z cewki zap on nie zabiera pradu z wtrysków bo jest tylko sygnałowym plusem a zasilanie kompa lpg jest prosto z aku a propo listwy to jakiej masz firmy i jaki kolor cewek |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 14-07-2009, 12:37
|
|
|
miałem valteki 1ohm czyli żółte, jak kupiłem auto to skakał na gazie, okazało się że po pierwsze cewka była pęknięta i miała przebicie a po drugie niemogłem wykalibrowac pożądnie a to była wina tego że na jednym z wtryskiwaczy skok tłoczka był 0,8, na innym 0,3 a na dwóch 1mm więc.... ustawiłem skoki idealnie na 0,6 i chodziły ładnie ale były nieszczelne już na śrubach, bo czyc bylo troche gazem, ale jeździłem jeszcze na nich do teraz
dzisiaj przychodzą nowe wtryski, kupiłem Matrixy HD 544 (te metalowe, nie plastikowe) one mają po 2 cewki na jedną sekcję, wydajnośc 50kW na sekcję i bardzo dobre parametry, zresztą najdroższe jakie mogłem kupic ;p 550zł, zobaczymy jak beda sie sprawowac na wolnych obrotach mojego misia ;p
EDIT: btw bede potrzebowac schematu tych wtryskiwaczy bo z tego co wiem mają one 5 kabelków (wspólny jeden, 4 do poszczególnych wtrysków) a po valtekach zostaje 8 kabli ;p jak ktoś coś wie to pisac ;p a jak nie to google może mi pomoże, w każdym razie jakoś podepne ;p |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
mariano
Forumowicz
Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 61 Skąd: rawa mazowiecka
|
Wysłany: 14-07-2009, 14:20
|
|
|
dobre tez sa magic jet i reili osobiscie na takich smigam |
|
|
|
 |
|
|