Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Na gazie nie wchodzi na obroty
Autor Wiadomość
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
Wysłany: 27-07-2009, 21:47   [E33A 2.0] Na gazie nie wchodzi na obroty

Witam!
Co może byc z moim Galancikiem (GLSI 2.0 automat) na benzynie chodzi jak nalezy a na gazie kreci sie do 5tys obrotow i dalej niechce... :(
Ostatnio zmieniony przez Owczar 28-07-2009, 08:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-07-2009, 22:30   

Reduktor źle dobrany lub problem z dopływem gazu - membrany?
_________________

 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-07-2009, 23:33   

Przede wszystkim jaka instalacja ? Jak jedna z pierwszych to może reduktor nie wyrabia, albo jest za bardzo przykręcony dopływ gazu.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
Wysłany: 28-07-2009, 06:22   

Instalacja gazowa była zakladana rok temu jest na wtrysku wiecej niewiem.. pozdro!
_________________

 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-07-2009, 08:34   

Podejrzewam, że to zwykła instalacja. jedź na regulację bo ewidentnie masz za małą dawkę gazu, jeśli problem pojawił się ostatnio.

Warto wymienić przy okazji filtr gazu przy elektrozaworze i spuścić syf z reduktora.
 
 
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
Wysłany: 28-07-2009, 10:09   

dodam jeszcze ze na gaz automatycznie mi sie przelacza po przekroczeniu 2tys obrotow..
a niemoglbym sam wyregulowac? jak sie dodaje dawke gazu?
_________________

 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-07-2009, 10:26   

charzun, nie wiem czy sam to dpobrze wyregulujesz. Nie jest to skomplikowane, ale może Ci potem palić dużo. Trzeba troszkę doświadczenia i wystarczy 15 sek na regulację.

Powinieneś mieć takie pokrętło do regulacji na przewodzie łączącym mikser z reduktorem. Mikser znajduje się w rurze między filtrem, a kolektorem ssącym. Oznacz sobie położenie i przekręć go np o 45 stopni, może mnie i sprawdź czy będzie poprawa.

Ale polecam jednak serwis LPG. Wymień filtr gazu, bo po roku takie rzeczy się wymienia. Jeśli chodzi o koszta, to mogę Ci napisać jak to zrobić, ewentualnie znajdziesz pewnie na forum, tylko potem trzeba sprawdzać szczelność itd.
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 28-07-2009, 15:23   

charzun, regulacja gazu plus wymiata filtra jest to koszt około 50 zł. Najdroższy filtr kosztuje od 15 do 20 zł.

charzun, powiedz mi czy na biegu 1 -> 2 ->3 wchodzi Ci na obroty ładnie, a na biegu 4 - 5 tak jakby ktoś Ci wcisnął hamulec?
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
Wysłany: 28-07-2009, 20:24   

na kazdym biiegu jest tak samo nawet na luzie.. ale krecilem troche tym regulatorem i juz jest lepiej ale jeszcze nie do konca.. chyba pojade na ta regulacje... :oops:
_________________

 
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 28-07-2009, 20:36   

Jedź na regulację pamiętaj aby Cie nie skasował za dużo. Niech Ci powie co zrobił. Tak jak wspomniałem filtry gazu nie są drogie. Nie powinno wynieść więcej niż 50 zł. Gdzie zakładałeś gaz?
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
Wysłany: 28-07-2009, 21:48   

Gaz zakladal poprzedni wlasciciel gdzies w Poznaniu rok temu, niestety niewiem dokladnie jaka to firma.. jutro podjade na regulacje i napisze co i jak i ile :wink:
_________________

 
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 28-07-2009, 22:48   

Przy instalacji II gen. w sterownikach czasami jest opcja ograniczenia obrotów. Może gaziarz to ustawił trochę za ambitnie i po prostu sterownik odcina gaz.
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
Wysłany: 29-07-2009, 19:42   

Byłem dzisiaj na regulcji wymienili mi filtr i przeczyscili cos tam (nieiwem co to dokladnie) i ustawili i jest juz ok 8) Wynioslo mnie to 65zł chyba nienajgorzej :?: :oops:
_________________

 
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 29-07-2009, 21:25   

charzun, dajmy, że wymienił filtr za 15 zł robocizna za wymianę dajmy, że jest to około 10 zł. Czyszczenie reszty i ustawienie około 40 zł . Czyli jest ok :) Moim zdaniem nie przepłaciłeś :) Powodzenia niech Ci misiek służy :) :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.