Nawiew |
Autor |
Wiadomość |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 09-06-2009, 21:55 Nawiew
|
|
|
Przyglądam się tym nawiewom i czegoś mi brak, uświadomiłem sobie dopiero, gdy wsiadłem do innego samochodu. Kude tu jest brak regulacji siły nawiewu normalnie kaszana normalnie jak w maluchu. Rzewne jaja |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 09-06-2009, 23:52
|
|
|
sylb, rozumiem, że chodzi Ci o regulację przepływu powietrza przez poszczególne kratki, bo siłę nawiewu reguluje środkowe pokrętło. |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-06-2009, 07:56
|
|
|
Tez mi tego brakuje bo w innych mialem
A z tego co zauwazylem to modele azjatyckie tak juz maja...taki patent, podobnie jak sterowanie komputerem nie w galce kierunkowskazow tylko na desce kierowcy...maja takie swoje udziwnienia trzeba z tym zyc |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
Dziaders [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2009, 14:58
|
|
|
sylb napisał/a: | Kude tu jest brak regulacji siły nawiewu |
A w cale nie prawda, polecam lekturę instrukcji.
Przesuwając dźwignią na kratce nawiewu w pozycji horyzontalnej można regulować zarówno kierunek nawiewu jak i jego intensywność. |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 11-06-2009, 10:29
|
|
|
Na kratce to raczej można ustawić kierunek strumienia powietrza jak i ewentualnie zamknąć całkiem...a intensywność (czyli objętość przez poszczególne kraty) to już pokrętłem wyboru trybu -dalej w instrukcji masz na rysunkach przy jakim trybie jaka objętość z jakich kratek jest podawana w formie cienkich,srednich i grubych strzałek.
No chyba ,że mamy różne instrukcje.... |
|
|
|
 |
toru
Forumowicz
Auto: mitsubishi
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 44 Skąd: stąd
|
Wysłany: 05-07-2009, 22:04
|
|
|
co do nawiewu to moim skromnym zdaniem najwiekszy problem to brak regulacji siły nawiewu przy ustawieniu tylko szyba , daje tylko max oraz co gorsza przy ustawieniu auto - auto nawiew podaje schłodzone powietrze tylko głownymi kanałami , ja przypłaciłem to tzw ''przewianiem'' po 500km jazdy odczowalem to przez kilka miesiecy |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 06-07-2009, 08:07
|
|
|
toru napisał/a: | najwiekszy problem to brak regulacji siły nawiewu przy ustawieniu tylko szyba , daje tylko max | to jest ustawienie odparowania szyb. Ja po prostu przekręcam siłę nawiewu na ręczną regulację, a kierunek na szybę - wtedy jest OK. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|