Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] jak przeczyscic wtryski
Autor Wiadomość
kamil892411 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Torun
Wysłany: 22-07-2009, 17:06   [CA1A 1.3] jak przeczyscic wtryski

nie znalazlem takiego tematu na forum ale jezeli cos przeoczylem to prosze o przeniesienie...

mam taki problem ze musze przeczyscic caly uklad paliwowy...czy pomoga moze jakies specyfiki na to ? czy musze oddawac do mechanika rzeby on to zrobil...colt przerywa i prawdopodobnie tez przez to ze tankowalem paliwo beznadziejne prosze o pomoc
 
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 22-07-2009, 22:55   

Na początek można spróbować - wymiana filtra paliwa i środek do czyszczenia wtrysków np: STP lub inny dobrej marki.
_________________
E33 1991
EA5W 1997
 
 
elt 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Colt CA0 1.3 GLi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 103
Skąd: Choszczno
Wysłany: 23-07-2009, 00:34   

Jeśli użyjesz tego specyfiku postaraj się napisać czy przyniósł porządane efekty. Jestem bardzo ciekaw, sam mógłbym wypróbować, nic nie zaszkodzi:P
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 23-07-2009, 19:30   

elt napisał/a:
nic nie zaszkodzi:P

nie zaszkodzi :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Pexowa Kicia 
Nowy Forumowicz


Auto: Cytrynka, moja i Pexa :)
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 15 Lip 2009
Posty: 10
Skąd: Halinów
Wysłany: 23-07-2009, 22:43   

sami uzywamy czasami STp. Wszystko jest w porzadku, zatem polecamy :)
 
 
elt 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Colt CA0 1.3 GLi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 103
Skąd: Choszczno
Wysłany: 23-07-2009, 23:49   

Tylko pytanie: czy widać jakieś różnice? Silnik pracuje równiej, nie faluje czy podobne objawy?
 
 
 
Pexowa Kicia 
Nowy Forumowicz


Auto: Cytrynka, moja i Pexa :)
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 15 Lip 2009
Posty: 10
Skąd: Halinów
Wysłany: 24-07-2009, 08:32   

mw pierwszym poscie napisales, ze Colt przerywa. Moze cos nie tak z kopulka ?
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2009, 11:31   

elt napisał/a:
Tylko pytanie: czy widać jakieś różnice? Silnik pracuje równiej, nie faluje czy podobne objawy?
To zależy, czy wina leży po stronei ukłądu paliwowego, a jeśli tak - jak mocno jest zanieczyszczony. Problem może również leżec w jakości paliwa lub elektryce (aparat zapłonowy/palec/kopułka/przewody/świece).
 
 
kamil892411 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Torun
Wysłany: 24-07-2009, 11:38   

kupilem preparat o nazwie Xeramic...wyprobuje go w przyszlym tygoniu poniewaz jade na wymiane filtra w poniedzialek lub wtorek i napisze czy cos dalo jak cos...u mnie swiece sa wsumie nowe kable raczej nie maja zadnego przebicia a niewiem jak kopulka i palec
 
 
 
elt 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Colt CA0 1.3 GLi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 103
Skąd: Choszczno
Wysłany: 28-07-2009, 15:56   

Jeśli chodzi o elektrykę wszystko jest tak jak powinno być, tak myślę. Nowa cewka w aparacie, świece nówki NGK, palec zdrowy, kopułka przeczyszczona choć nie wymagała tego. Winy jest na pewno trochę po stronie paliwo, raz na 3 tankowania chodzi bezbłędnie, paliwo w choszcznie, niestety:) A układ paliwowy na pewno jest troszkę zanieczyszczony, właśnie dzięki temu paliwku. Czekam na efekty jakie będą u kolegi;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.